Gość FoQs Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 i znow mam przygode ze swoim nissanem... wczesniej pisalem o zawieszeniu, wczorajszy dzien i dzisiejszy zakonczyl to praktycznie... no i spojrzalem na podloge i zobaczylem cos strasznego, cala jest pognita, zardzewiala i znajduje sie troche dziur, w dodatku podluznica mi sie wgiela troche... jak to mozna wszystko naprawic, co mozecie polecic ? jakie bedzie najlepsze rozwiazanie ? (sprzedaz samochodu odpada bo nie stac mnie na kolejny a za takie pieniadze lepszego nie kupie praktycznie... ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pap Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 sam wprawdzie specem od blachy nie jestem, ale mam na podorędziu kolegę to zapytałem; pierwsze dość proste pytanie z jego strony: ta podłużnica to skrzywiona ze starości (skorodowania) czy uderzona ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 sam wprawdzie specem od blachy nie jestem, ale mam na podorędziu kolegę to zapytałem; pierwsze dość proste pytanie z jego strony: ta podłużnica to skrzywiona ze starości (skorodowania) czy uderzona ? powiem tak podluznica jest juz zniszczona ze starosci, jest prosta tzn wgniotła sie troche pod lewarkiem, fakt progi mam jeszcze w miare ale te blachy miedzy progami a podluznicami i te podluznice sa kiepskie, rdza, zgnilizna i dziury ;/ fakt nie wszedzie... ale jest i jak nic nie bede robil bedzie znacznie wiecej..... ;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pap Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 powiem tak podluznica jest juz zniszczona ze starosci, jest prosta tzn wgniotła sie troche pod lewarkiem, fakt progi mam jeszcze w miare ale te blachy miedzy progami a podluznicami i te podluznice sa kiepskie, rdza, zgnilizna i dziury ;/ fakt nie wszedzie... ale jest i jak nic nie bede robil bedzie znacznie wiecej..... ;| sugestia kumpla jest taka, że po pierwsze chyba nie do końca dobrze nazwałeś to coś, co jest podgięte; wg niego to nie jest podłużnica tylko wzmocnienie karoserii, które być może da się wyciąć i wspawać coś nowego; generalnie uważa, że to są trochę takie akademickie rozważania, jeśli się tego nie widzi; z opisu wynika, że jest to na tyle poważnie zużyte, że bez fachowej oceny w warsztacie blacharskim się nie obejdzie; niestety druga uwaga jest taka, jaką sam wykluczyłeś w pierwszym poście: jeździć do upadłego lub sprzedać auto od razu; pewnie nie takich porad się spodziewałeś, ale może nic nie będzie cię kosztowało podjechać do jakiegoś warsztatu w celu oceny tej sytuacji "na żywo". pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 no jeszcze zopbaczymy bede probowal cos z tym zrobic, dzieki za rady i opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsonx1983 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Wszystko da się zrobić, a co do tych podłużnic to w primerkach są one bardzo miękkie, wcisną się bez problemu przy próbie podniesieniu boku autka do góry, sam tak miałem w p10, gość przy zmianie kółek na zimówki podparł samochód w samym środku podłużnicy i ciach siedzi w środku, a ostatnio robiłem autko dla taty (p11.144) to widać że było wózkiem widłowym przewożone no i tam to całkiem już się wcisnęły, przednie fotele aż patrzyły do siebie, rozpieracze hydrauliczne załatwiły sprawę i jest ok . A co do podłogi to jak masz pojęcie o spawaniu, najlepiej migomat, może być też acetylen, dla mnie bez różnicy, ale polecam miga, to bez problemu można taką podłogę naprawić niedużym kosztem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 wiesz mam gdzie spawac (chyba migomatem nawet) i ma kto mi spawac praktycznie ale moze powiesz mi co tam wspawac, skad wziac dobre elementy te blachy, z czego zrobic drugie podluznice by te umocnic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 wiesz mam gdzie spawac (chyba migomatem nawet) i ma kto mi spawac praktycznie ale moze powiesz mi co tam wspawac, skad wziac dobre elementy te blachy, z czego zrobic drugie podluznice by te umocnic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsonx1983 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Podłużnice z blachy stalowej 1,5 mm lub 2mm dogiąć, w taki jakby ceownik tyle że z rantami odgiętymi na zewnątrz, i powierconymi co 2-3 cm, stare wyciąć, i wspawać te punktowo, przez otwory, podłogę najlepiej też zrobić nową, może być z płaskiej blachy, 1 mm lub 1.5 mm, ja bym całą zrobił tyle że to trochę zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 a te materialy co podales o takich grubosciach nie beda za cienkie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsonx1983 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Nie, ostatnio wspawywałem całą podłogę bagażnika w p11.144 razem z jedną podłużnicą i tylnym pasem, tyle że odwiercałem to z angola, i leciałem po zgrzewach, ale co do grubości to cała podłoga jest z blachy 1 mm, a podłużnice z 1,5 mm ale jak chcesz to daj na te podłużnice 2, nie zaszkodzi na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 no bedzie trzeba cos takiego robic musze pogadac z bratem (o ile zechce mi pomoc) a gdzie te materialy moge dostac ? jaki sklep bedzie odpowiedni ?? jaki rodzaj tej blachy ma byc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsonx1983 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Najlepiej to w jakimś zakładzie gdzie robią coś z blachy i stali, mają i blachę i giętarkę, więc podasz im wymiary do ci zrobią gotowe podłużnice, a i arkusz blachy ci odsprzedadzą, blacha stalowa czarna, lub w jakiejś hurtowni stali i samemu doginać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 a orientujesz sie w cenach tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomsonx1983 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Ja takie rzeczy biorę od kumpla co ma kowalstwo artystyczne, ale jutro będę miał swoją p10 na kanale to wymierzę i zapytam ile on by wziął kasy za takie elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 oo super kolego to ja czekam na te 'szczegoly' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.