Gość tom102 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Nie moge znalezc w szukajce - jaki jest sprawdzony rozmiar dysz przy czerwonych valtekach do silnika 1.8 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 http://www.ac.com.pl/materialy-techniczne/programy-i-instrukcje-obslugi,275/ na samym dole masz dobór dysz, ale i tak trzeba zacząć od kalibracji i wtedy program Ci pokaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom102 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 http://www.ac.com.pl/materialy-techniczne/programy-i-instrukcje-obslugi,275/ na samym dole masz dobór dysz, ale i tak trzeba zacząć od kalibracji i wtedy program Ci pokaże. Ciezki dostep tam mam, chcialbym od pierwszego trafic. Z tego co tam pisze wychodzi jakos duzo dla silnika 1.5 dziura 2.6 - hymm 127 Nissan Almera 1,5 Valtek 2,6 Zavoli 1,19 128 Nissan Almera 1,5 Valtek 1 ohm 2,0 Zavoli 1,10 129 Nissan Almera Tino 1,8 Koltek 2,7 Koltek 1,07 Nikt nie ma takiej listwy i mnoznika w poblizu 1 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Ciezki dostep tam mam, chcialbym od pierwszego trafic. Z tego co tam pisze wychodzi jakos duzo dla silnika 1.5 dziura 2.6 - hymm 127 Nissan Almera 1,5 Valtek 2,6 Zavoli 1,19 128 Nissan Almera 1,5 Valtek 1 ohm 2,0 Zavoli 1,10 129 Nissan Almera Tino 1,8 Koltek 2,7 Koltek 1,07 Nikt nie ma takiej listwy i mnoznika w poblizu 1 ?? waldemary tak mają to chyba najtańsze a co za tym idzie hmm.......(nie powiem bo znowu mi się dostanie od miłośników waldemarów) i dlatego tak mają, ja mam u siebie MJ i narazie 2.2 dysza i mnożnik jest w miarę ale będę jeszcze działał i stroił i pewnie skończę na 2.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom102 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Ciezki dostep tam mam, chcialbym od pierwszego trafic. Z tego co tam pisze wychodzi jakos duzo dla silnika 1.5 dziura 2.6 - hymm 127 Nissan Almera 1,5 Valtek 2,6 Zavoli 1,19 128 Nissan Almera 1,5 Valtek 1 ohm 2,0 Zavoli 1,10 129 Nissan Almera Tino 1,8 Koltek 2,7 Koltek 1,07 Nikt nie ma takiej listwy i mnoznika w poblizu 1 ?? Nizej jest cos takiego 137 Nissan Primera P11 2000 2,0 16V Valtek 3 ohm 2,5 Zavoli N 1,18 Czyli dokladnie jak u mnie, tylko pojenosc 2.0 Zrobie na poczatek dziure 2.3 zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 wierć co 0.1 i stroi mapy to upierdliwe ale można dograć, choć i tak raz na jakiś czas dobrze zerknąć w kompa bo z tego co mówią waldemary lubią się rozkalibrować i co miesiąc dobrze zrobić korektę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 JA TAM mam dysze 2.7 i mnożnik na wolnych w granicach 1.3 wiec tak jak piszą na wolnych powinien być 1.2-1.6 a na wysokich schodzić do 1 wg mnie lepiej się trzymać dolnej granicy czyli duże dysze bo na wysokich obrotach się nie będzie zapętlał tak łatwo ...jak cos nie tak i jest duży wydatek gazu ... zresztą wiadomo miedzy valdkiem a MJ jest spora różnica w wydajności ponoć 1.5B MJ wyciągną 60KM a Valdek 30KM przy 1B a z dyszami jest troszkę upierdliwe ,,,wężyki kolega ma takich samych długości ?? jaka średnica wężyka można zrobić tak że rozwiercić rozgrzać furacza zrobić kalibracje na wolnych i wiesz jaki ma mnożnik na wolnych jak sie zaczyna wysoko ok 1.5 to jazda dalej ale zwróć uwage by sonda działała bo mi na zimnej sondzie potrafił dojechać do mnożnika 2.4 i czasu 10ms !!!! ale jak fure rozgrzałem to już ok ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom102 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 JA TAM mam dysze 2.7 i mnożnik na wolnych w granicach 1.3 wiec tak jak piszą na wolnych powinien być 1.2-1.6 a na wysokich schodzić do 1 wg mnie lepiej się trzymać dolnej granicy czyli duże dysze bo na wysokich obrotach się nie będzie zapętlał tak łatwo ...jak cos nie tak i jest duży wydatek gazu ... zresztą wiadomo miedzy valdkiem a MJ jest spora różnica w wydajności ponoć 1.5B MJ wyciągną 60KM a Valdek 30KM przy 1B a z dyszami jest troszkę upierdliwe ,,,wężyki kolega ma takich samych długości ?? jaka średnica wężyka można zrobić tak że rozwiercić rozgrzać furacza zrobić kalibracje na wolnych i wiesz jaki ma mnożnik na wolnych jak sie zaczyna wysoko ok 1.5 to jazda dalej ale zwróć uwage by sonda działała bo mi na zimnej sondzie potrafił dojechać do mnożnika 2.4 i czasu 10ms !!!! ale jak fure rozgrzałem to już ok ,,, Byłem dzisiaj po to i zamiast czerwonych mam jakies takie ni szare ni niebieskie, pisze 3 Ohm Ralil Vatek, z jakims dopiskiem SEAT 4.0mm. Tak czytam i chyba beda mialy skok 0,6 mm, to powinny wydajniejsze byc. Wezyk kupilem nowy, silikon 3mm. Ale i tak musze wrócic jutro, bo dysze jakies w paczce nie od kompletu mi sie trafiły. Zamieniac na czerwone, czy zostawic te ?? W srode sie bedzie przekładac, jak nic nie wypadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 a ile za to zapłaciłeś ?? przemyśl czy nie lepiej troszkę dopłacić i zapodać coś lepszego do nissmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.