Gość tom102 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Jak macie poprowadzone przy silnikach 1.8 przewody z kolektora do listwy wtryskowej ? Rozebralem to dzisiaj u siebie i przewody ida od spodu kolektora, listwa jest zaraz nad kolektorem, trzba bache do linki gazu i co sie da razwalic, a i tak ciezko sie do niej dostac. Dokladnie nie miezylem ale dlugosc ich spokojnie jest wiecej niz 30cm, do tego sa twarde i dosc grube, a to chyba malo ksiazkowo. Jak to powinno byc ?, moze ktos ma jakas fotke. Nic ? , warto to zaslepic i dac od góry nakrotszych przewodach ? Kilka dni jeszcze mam, bo termistorek od listwy kabelki zgubił i jest problem ze znalezieniem 4k7 na podnianke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_1983 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Z tego niegramatycznego zlepku informacji, potrafię odpowiedzieć tylko na kwestię odnoszącą się do długości wężyków. Krótko, zwięźle i na temat: powinny być jak najkrótsze.30 cm jednego przewodu powinno starczyć na wszystkie. Jakiś mega drut team to instalację montował. Poszukaj jakiegoś dobrego, polecanego instalatora i niech Ci to ogarnie bo niczego dobrego to nie wróży. I będziesz kolejnym, który przez partactwo montera zrazi się do tego paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 zmienić wkrętki, skrócić wężyki, termistor 10kOHMa NTC można kupić za parę groszy i masz wszystko ogarnięte. Jakie graty jaka instalacja daj więcej szczegółów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom102 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 zmienić wkrętki, skrócić wężyki, termistor 10kOHMa NTC można kupić za parę groszy i masz wszystko ogarnięte. Jakie graty jaka instalacja daj więcej szczegółów Zaraz ide zobaczyc jak to idzie w innym nissanku i trzeba bedzie przerobic. A graty takie: KME Diego reduktor Zavoli Zeta N - chyba wtryski były Zavoli Pan , ale swoje dostaly i zmienie na valteki. Przewodzik gumowy mam nowy cieniutki silikonowy i zmienie. Jak wyglada sprawa uszczelki pod kolektorem ssacym - trzeba nową do zdjecia miec, czy niekoniecznie ? I jak zaslepic najlepiej stare dziury w kolektorze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Zaraz ide zobaczyc jak to idzie w innym nissanku i trzeba bedzie przerobic. A graty takie: KME Diego reduktor Zavoli Zeta N - chyba wtryski były Zavoli Pan , ale swoje dostaly i zmienie na valteki. Przewodzik gumowy mam nowy cieniutki silikonowy i zmienie. Jak wyglada sprawa uszczelki pod kolektorem ssacym - trzeba nową do zdjecia miec, czy niekoniecznie ? I jak zaslepic najlepiej stare dziury w kolektorze ? waldemary sobie daruj dołóż trochę i kup MJ albo jeszcze trochę i najlepiej matrixy. w stare dziury powkręcaj śruby na klej i będzie gitt. a jaki koszt takiej uszczelki pod kolektor bo jak niewielki to zawsze lepiej nową daj jakieś zdjęcia instalacji, reduktor OK powinien obgonić jak nie klęka, zainwestuj w iltr FL-02 czaja i zmieniać trzeba co 10kkm http://www.zwmczaja.pl/filtry.html tu jeszcze masz stronę http://oldwww.kme.eu/instrukcje.html jak chcesz się sam bawić to warto poczytać instrukcję i opisy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom102 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 dzieki. waldemary juz sa, to spróbuje, przeciez nie wyzuce termistorek dzisiaj dostalem taki jak chciałem, operacja z rozwierceniem i zadistalowaniem nowego sie udała, jedno do przodu. Ogladalem te przewody w innym samochodzie, i nie moge sie nadziwic po co ktos to u mnie puscił od dołu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.