Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] przewody dysza-kolektor


Gość tom102

Rekomendowane odpowiedzi

Jak macie poprowadzone przy silnikach 1.8 przewody z kolektora do listwy wtryskowej ?

Rozebralem to dzisiaj u siebie i przewody ida od spodu kolektora, listwa jest zaraz nad kolektorem, trzba bache do linki gazu i co sie da razwalic, a i tak ciezko sie do niej dostac.

Dokladnie nie miezylem ale dlugosc ich spokojnie jest wiecej niz 30cm, do tego sa twarde i dosc grube, a to chyba malo ksiazkowo.

 

Jak to powinno byc ?, moze ktos ma jakas fotke.

 

Nic ? , warto to zaslepic i dac od góry nakrotszych przewodach ?

Kilka dni jeszcze mam, bo termistorek od listwy kabelki zgubił i jest problem ze znalezieniem 4k7 na podnianke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bartek_1983

Z tego niegramatycznego zlepku informacji, potrafię odpowiedzieć tylko na kwestię odnoszącą się do długości wężyków. Krótko, zwięźle i na temat: powinny być jak najkrótsze.30 cm jednego przewodu powinno starczyć na wszystkie. Jakiś mega drut team to instalację montował. Poszukaj jakiegoś dobrego, polecanego instalatora i niech Ci to ogarnie bo niczego dobrego to nie wróży. I będziesz kolejnym, który przez partactwo montera zrazi się do tego paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienić wkrętki, skrócić wężyki, termistor 10kOHMa NTC można kupić za parę groszy i masz wszystko ogarnięte. Jakie graty jaka instalacja daj więcej szczegółów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienić wkrętki, skrócić wężyki, termistor 10kOHMa NTC można kupić za parę groszy i masz wszystko ogarnięte. Jakie graty jaka instalacja daj więcej szczegółów

 

Zaraz ide zobaczyc jak to idzie w innym nissanku i trzeba bedzie przerobic.

 

A graty takie:

 

KME Diego

reduktor Zavoli Zeta N - chyba

wtryski były Zavoli Pan , ale swoje dostaly i zmienie na valteki.

 

Przewodzik gumowy mam nowy cieniutki silikonowy i zmienie.

Jak wyglada sprawa uszczelki pod kolektorem ssacym - trzeba nową do zdjecia miec, czy niekoniecznie ?

 

I jak zaslepic najlepiej stare dziury w kolektorze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz ide zobaczyc jak to idzie w innym nissanku i trzeba bedzie przerobic.

 

A graty takie:

 

KME Diego

reduktor Zavoli Zeta N - chyba

wtryski były Zavoli Pan , ale swoje dostaly i zmienie na valteki.

 

Przewodzik gumowy mam nowy cieniutki silikonowy i zmienie.

Jak wyglada sprawa uszczelki pod kolektorem ssacym - trzeba nową do zdjecia miec, czy niekoniecznie ?

 

I jak zaslepic najlepiej stare dziury w kolektorze ?

 

 

waldemary sobie daruj dołóż trochę i kup MJ albo jeszcze trochę i najlepiej matrixy. w stare dziury powkręcaj śruby na klej i będzie gitt. a jaki koszt takiej uszczelki pod kolektor bo jak niewielki to zawsze lepiej nową daj jakieś zdjęcia instalacji, reduktor OK powinien obgonić jak nie klęka, zainwestuj w iltr FL-02 czaja i zmieniać trzeba co 10kkm http://www.zwmczaja.pl/filtry.html tu jeszcze masz stronę http://oldwww.kme.eu/instrukcje.html jak chcesz się sam bawić to warto poczytać instrukcję i opisy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki. ;)

waldemary juz sa, to spróbuje, przeciez nie wyzuce

termistorek dzisiaj dostalem taki jak chciałem, operacja z rozwierceniem i zadistalowaniem nowego sie udała, jedno do przodu.

 

Ogladalem te przewody w innym samochodzie, i nie moge sie nadziwic po co ktos to u mnie puscił od dołu :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...