Gość bociexxx Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Witam , w sumie nie wiedzialem gdzie dać temat no ale... Za miecha zbliza mi sie termin przegladu u pytanko do was bardziej doswiadczonych( to moj 1 samochód). Troche mi zjada progi tak przy przy tylnim nadkolu sie zaczelo dalej w miare ok... jeszcze w prawym progu rozwalone przez idiote "wulkanizatora" podniosl almerke na takim progu I pytanie czy na przegladzie mogo sie oto przyczepic i almerka nie przejdzie przegladu czy zalezy na kogo sie trafi?? Podwozie ogladalem to wyglada spoko nie ma dziur. Chce zrobic progi jak najszybciej ale niestety narazie kasowo slabo i chcialbym to przelozyc na jakies 2 miechy a przeglad za miecha Podpowiedzcie cos... dzieki. Załączam foto progów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Guido Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Nie powinni sie do tego czepiać ,ja jak byłem na przeglądzie to mi gośc powiedział; że samochód ma być sprawny technicznie czyli hamulce go interesują światła i zawieszenie ,a rdza to już nie jego zmartwienie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 ja byłem we wrześniu na przeglądzie primerą dziura w progu jak ręka i powiedział: Widzę że próg strasznie leci, a ja mu na to że zamówiłem je z za zagranicy i już ida i mnie przepuścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tricu Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Nie martw się, szroty całe w rdzy przechodzą przeglądy. Chodzi o to aby samochód był sprawny a nie ładnie wyglądał, możesz i sobie na drzwiach dziury porobić wiertarką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bociexxx Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 super, dzieki za odpowiedzi:) to trza isc na przeglad i tyle... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 ja mam tylko przerdzewiała osłonę i ty też ważne że belki sa całe w środku bo jakkby zgniły to mógł by ci się przełamać na pół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość babciek Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Trochę odgrzeję, może troszkę nie w temacie. No i mogłoby to dotyczyć wszystkich modeli, ale nie znalazłem nic gdzie mógłbym podkleić temat. Znalazłem coś takiego w necie: http://www.kurtmoto.pl/index/24/446/4423/nazwa_subkategorii/id/kat4/30412/kat5/111527 Od razu mówię, że nie używałem jeszcze tych części więc niewiem jak z jakością produktów. Ale może ktoś szuka i potrzebuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal87xc Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 ja własnie się dopatrzyłem u siebie w N15 podobnego problemu jak autor tematu, w tylnej częsci progów pojawiły się dziury, jak tanim kosztem można to zabezpieczyć żeby się nie powiększały te dziury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PipaGrochowa Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 ja własnie się dopatrzyłem u siebie w N15 podobnego problemu jak autor tematu, w tylnej częsci progów pojawiły się dziury, jak tanim kosztem można to zabezpieczyć żeby się nie powiększały te dziury? Ja mam taki plan. Zgniłe progi wyczyszczę i nałożę preparat antykorozyjny. Jak wyschnie dziury wypełnię pianką a po jej utwardzeniu przytnę do odpowiedniego kształtu. Na to nałożę warstwę żywicy, włókno szklane i jeszcze jedną warstwę żywicy. Na o szpachla i mechaniczna obróbka papierem ściernym. Całość pomalować na kolor, lub barankiem. Wszystkie produkty stoją na półce i czekają na wyższą temperaturę. Przy żywicy powinno być ok 20*C. To wszystko to tylko moja teoretyczna propozycja. Nigdy takich rzeczy nie robiłem, ale po wycenie przez kilku blacharzy jestem zdecydowany na eksperyment. Oczywiście zamieszczę zdjęcia i wycenę jak naprawię progi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1986 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Jak wyschnie dziury wypełnię pianką a po jej utwardzeniu przytnę do odpowiedniego kształtu. Nad pianką bym się zastanowił poważnie na twoim miejscu, bo ona chłonie wodę. W mojej starej polówce poprzedni właściciel butle gazową objechał wkoło pianką żeby nie latała, to jak wyrywałem tą piankę to w kilku miejscach odrywała się razem z blachą, bo już przerdzewiała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estampida Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Pytanie, czy progi z sunny n14 pasowalyby do almery n15? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.