xelus Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Witam. Tak sie zastanawiam jaka instalacje gazowa do K10 1.2. Na forum wyczytalem za gazuje sie jak gaznik, ale tez LeXaN napisal ze ma 2-iej generacji BRC - czyli taka jak pod wtrysk jednopunktowy. Gazownicy dziwnie na mnie patrza jak im mowie ze gaznik i katalizator... Czy ktos ma jakies doswiadczenie w "gazowaniu" tego autka? I czy jesli da sie zamontowac oba rodzaje, to ktory lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 słuchaj jesli chodzi o k10 to LEXAN najlepiej oblatany pytaj jego skoro jest zadowolony i smiga długo to załuz taka jak On ale nawet nailepsza instalacja moze byc do d*py zalezy kto zaklada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 17 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Pytalem go na privie, ale cisza.... Zdaje sobie sprawe ze wiele zalezy od montazu i regulacji. Na razie chce sobie biznesplan zrobic - tj. ILE i JAKA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Jedź na ul. Do Studzienki - tam jest najlepszy w Trójmieście serwis instalacji BRC. Na 100% będziesz zadowolony. Instalka do gaźnika czy jednopunktu to prawie to samo. Na moje oko 1300,-. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 17 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Heh, to bliziutko, wybiore sie i poprosze o kosztorys. Mam tylko nadzieje ze beda wiedziec co to Gaznik+ katalizator.... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Będą, będą. To nic nadzwyczajnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 jak sie dowiesz o koszta to daj znac;] :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 17 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Będą, będą. To nic nadzwyczajnego. No z mojej mailowej korespondencji wynika ze to cos nadzwyczajnego.... Upieraja sie ze to monowtrysk... Ale po niedzieli podjade i sprawdzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Pytalem go na privie, ale cisza.... Zdaje sobie sprawe ze wiele zalezy od montazu i regulacji. Na razie chce sobie biznesplan zrobic - tj. ILE i JAKA. hmmm nie mam nic na privie :? a co do instalacji to mam wlasnie BRC II generacji i jestem happy za zalozenie lutym lub marcu 2004r placilem 1400zl - butla w kole i 2 lata gwarancjipo pierwszym ustawieniu palil mi ok 7 l gazu ale po wygladzie swiec okazalo sie ze mieszanka jest zbyt uboga po kolejnej regulacji palil ok 8 l i bylo super az jakies 3 mies. temu zaczal spalac nawet 10 l gaziku :cry: ale podjechalem i goscie wyregulowali znowu i narazie go od nowa testuje ile pali. ale podsumowujac to mimo przymulenia na gazie i totalnego muła na benzynie ( z powodu zwezenia dolotu) sa same plusy zagazowania jak narazie :idea: jak chcesz "jezdzic" i to TANIO to gazuj ale jak masz zylke sportowca i oczekujesz osiągów to sobie daruj i za te kase kup benzyny :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Mam pytanie LeXaN... Co za roznica 1 czy druga generacja w naszych micrach? Bylem dzis na Do Studzienki. Zycza sobie 1350, butla w miejscu kola zapasowego, BRC instalka pod gaznik. Kolejka teraz jest 4-5 dni, choc po tych podwyzkach pewno sie wydluzy Jesli instalke robic pod katalizator to 400 drozej, choc mowia ze nie warto - bo katalizator i tak pewnie tylko z nazwy jest w tym aucie,tj. nie dziala. Teraz zastanawiam sie czy ta instalacja 2 generacji nie bedzie bardziej ekonomiczna w eksploatacji... Nie mam pojecia czym sie rozni, podpytam ich innym razem. Strate mocy przy gazowaniu moznaby zmniejszyc przez wyciecie katalizatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matimon Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 1 rodzaj instalacji jest to instalacja typowo podciśnieniowa. W II generacji parwonik sterowany jest elektronicznie(np. "ssanie" gazu). Ogólnie przyjęło się, że samochody gaźnikowe chodzą lepiej na 1 generacji. Ja osobiście mam 2-gą generacjęi jestem tak w 80% zadowolony. pzodrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matimon Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Mam pytanie LeXaN... Co za roznica 1 czy druga generacja w naszych micrach? Strate mocy przy gazowaniu moznaby zmniejszyc przez wyciecie katalizatora Aha...i wywyaliłem katalizator, ale na LPG żadnej różnicy. Na benie owszem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 II generacja nawet z nazwy nazywa sie BRC Electronic wiec cos tam steruje a pozatym to tylko gaz.... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 napisze to w tym poscie- jak jechalem na zlot do Borek i jak wracalem to jechalem ze srednią predkoscią 100-120km/h trasa tam i z porwrotem 491km i teraz najwazniejsze spalanie LPG na tej trasie wyszlo mi 6,2 l/100km :!: :!: :!: NIESAMOWITE :!: jak dla mnie to jest bomba... wazne jest to ze mieszanka jest ustawiona optymalnie tzn. nie jest za uboga w9iec sie nie martwie o gniazda zaworów itp. i niech ktos powie ze sie nieoplaca gazowac micruska :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 No to super. Rzeczywiście się opłaca, ale wydaje mi się, że na podciśnieniowej spaliłby trochę więcej, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 No to super.Rzeczywiście się opłaca, ale wydaje mi się, że na podciśnieniowej spaliłby trochę więcej, prawda? No wlasnie mnie tez to zastanawia. I ciekawe ile to jest "troche wiecej" Bo roznica w cenie instalacji to ok.600zl. Jesli litr/100 wiecej to zwrociloby sie po 30tys bez przeliczania znanego z ekonomii,bo tak to jeszcze pozniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Nie więcej niż litr, tak sądzę. Większa różnica to kwesria montażu i regulacji, a nie instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matimon Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Ja mam instalacje elektronicznąi ispalanie na trasie jeszcze nie przekroczyło mi NIGDY 6l/100km. Zazwyczaj to 5-5,5l. Jednak po mieście to jest już różnie...czasami automatyczne ssanie może przyprawić o ból głowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 qrcze a myslalem ze mi malo spalil :cry: a tak powaznie to masz silnik 1.0 ale zeby one tak malo palily? nie masz czasem zbyt ubogiej mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Teraz jeszcze przdalaby sie opinia kogos kto ma podcisnieniowa instalacje i bedzie wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matimon Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 qrcze a myslalem ze mi malo spalil :cry: a tak powaznie to masz silnik 1.0 ale zeby one tak malo palily? nie masz czasem zbyt ubogiej mieszanki? Mieszanki raczej za ubogiej nie mam. Na trasie zawsze trzeba było się starać, żeby spalanie wyszło za 6l/100km. A i tak prawie wogóle się to nie udawało . Druga strona medalu to moc i prędkość max. Naprawde trudno jest wyjechać na 5 biegu pod jakąś większą górkę(nawet w 2 osoby), a i Vmax nie przekracza 120km/h(no chyba że z górki to jakieś 130). No ale coś za coś... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Vmax nie przekracza 120 - to ja bym jednak się przychylał w kierunku tej ubogiej mieszanki (może nie za ubogiej, ale coś w tym jest). Moja na trasie pali 5-5,5 benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość InterCell Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Ja mam instalke typowo podciśnieniową. Tak jak mówicie z tego co obserwuje to spalanie w trasie wacha sie między 6,5 -7 litrów a w mieście około 8,5 - 9 l/100km. Szczerze mówiąc to podczas jazdy do Borek miałem ustawioną mieszankę (samodzielna regulacja) na osiągi czyli spokojnie na gazie zamyka szafe. Co prawda spalanie podczas jazdy około 110km/h wyszło mi 8 litrów ale jak ktoś zauważył z kolumny podróżującej z Wa-wy w pewnym momencie myśleli ż emi sie jakieś "turbo" załączyło. He he troche mnie to rozbawiło ale w sumie skoro Wy możecie lecieć na gazie "tylko" 130 to coś w tym musi być. Mam instalacje Landi Renzo i w listopadzie 2003 zapłaciłem za nią 1100 zł ale opłacało sie przy tej cenie paliwa P.S. mam tez założone magnesy neodymowe (tak z ciekawości bo to podobno nic nie daje) ale ja mam wrażenie że jakby przybyło troszeczke niutonków. Ale sie rozpisałem Pozdrooo dla zagazowanych micrusków i tych bez LPG też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 To teraz mam pytanie do Lexana,InterCell oraz Matimon - jakie macie miksery? Moze to one sprawwiaja takie roznice jesli chodzi o osiagi auta? Wiem ze jest ich pare rodzajow, nie wiem tylko czy w zakladzie bede mial wybor. Jakie butle macie w swoich autach - ja sie zdecyduje na toroidalny, jak myslicice jaki najwiekszy wejdzie? Bo kumplowi w skodzie zamontowali 30 a wchodzi 24 Jesli dodac ze pali 10 to hehe. Na zagazowanie jestem juz zdecydowany- teraz kwestia finansow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość InterCell Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Jeśli chodzi o mikser to szczerze mówiąc nie zagłębiałem sie jaki to jest Grunt że działa A butle mam w kole zapasowym 34 litry ale wchodzi 28. Jak tak testowałem na silniku 1.0 to po mieście starczyło mi to na dokładnie 392 KM. Niestety na 1.2 pali około litr więcej tak z moich obserwacji. Powiedz o co Ci chodzi dokładnie z tym mikserem to jutro(dzisiaj juz mi sie nie chce :wink: ) skocze na parking, zobacze, pomierze i dam znac co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.