Gość klawinski Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Przedwczoraj zakupilem Almerke 2,2dCi rok 2005 110 tys km i na ten tydzien szykuje pierwszy serwis. W zwiazku z tym mam pare pytan. Przede wszystkim - JAKI OLEJ?? i nie chodzi mi o specyfikacje tylko czy polsyntetyk czy syntetyk. Na czym jezdzicie i dlaczego itp. Druga sprawa - chcem wymienic galke biegow bo jest nieco sterana i przy okazji mieszek na dzwigni bo sie zsuwa. Moze pytanie jest glupie ale jak sciagnac stara galke ???? Nigdy sie w takie rzeczy nie bawilem. Kolejny problem - kontrolka air bagow. Gdzies na forum wyczytalem, ze to normalne zjawisko i dlatego olalem to kupujac auto, ale to mruganie mnie drazni i chcialbym sie tego pozbyc. Musze odwiedzic serwis czy da sie jakos domowym sposobem temu zaradzic?? Oprocz tego chetnie przyjme wszelkie rady i sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macin Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Gałkę spróbuj odkręcić. Mieszek skórzany bez problemu kupisz na allegro - ja taki kupiłem i jestem zadowolony. Do jego założenia chyba będziesz musiał pogrzebać przy tunelu, ale to nie jest wielki problem. Na resztę nie odpowiem, bo mam 1.5 benzynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komar18 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 ja mam 1.8 - więc co do oleju to nie doradzę. ja leję syntetyk i podejrzewam, że do 2.2 też jest zalecany - w mojej gałkę się zwyczajnie odkręca a żeby wymienić mieszek musisz zdjąć plastik z tunelu. prosta sprawa nawet śrubokręt nie jest potrzebny. uwaga: mieszek przedliftingowy jest troszkę mniejszy przy podstawie i nie pasuje do zatrzasków plastiku poliftowego - dodatkowa rada: nie wiem jak jest w przypadku 2.2 ale u mnie jak się spali którakolwiek żarówka z tyłu (nawet od podświetlenia rejestracji) to zaraz silnik jakby miał mniej mocy. ktoś już kiedyś o tym pisał na forum (on zauważył to jak mu się spaliły żarówki stopu). po wymianie auto znów dostaje kopa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.