Gość Kielce44 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam. Mam pytanie do użytkowników czy macie tak jak u Mnie iż przy delikatnym skręcie kierownicą albo przy ruszaniu ze skręconą kierownicą występuje delikatne skrzypnięcie jakby coś było za mocno skręcone w układzie kierowniczym lub coś takiego i to występuję tylko przy skręcaniu w prawo... Drugie pytanie czy podczas jazdy szczególnie na wertepach lub w gwałtownych łukach macie wrażenie iż pod maską coś luźno lata na boki jakby jakiś mały plastik ? Jeżeli ktoś miał podobnie albo gdyby kotoś miał podejrzenia co to może być będę wdzięczny za podzielenie się wiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kori53 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Mam inny model QQ, ale nie występują te objawy, o których piszesz. Pod maską nic nie lata, skrzypnięć też nie słychać. Ale na wertepach, a nawet na dziurach w naszych drogach - zawieszenie wyraźnie sygnalizuje swoje mankamenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kielce44 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Mam inny model QQ, ale nie występują te objawy, o których piszesz. Pod maską nic nie lata, skrzypnięć też nie słychać. Ale na wertepach, a nawet na dziurach w naszych drogach - zawieszenie wyraźnie sygnalizuje swoje mankamenty. No własnie a u Mnie na odwrót do zawieszenia nie mam zastrzeżeń ale takie duperele psują mi krew naipierw niedokęcona śrubka w fabryce w kolumnie kierownicy latała przy wstrząsach a teraz jakieś skrzypnięcia i coś poluzowanego mi lata pod maską podczas przechyłów szkoda że takie szczegóły źle wpywają na zadowolenie z użytkowania QQ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Co do skrzypienia przy skrętach to moge podpowiedzieć że był taki przypadek: strzeba sprawdzić wałek kierownicy przy ścianie grodziowej tam jest guma uszczelniająca i na niej może skrzypieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kielce44 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Co do skrzypienia przy skrętach to moge podpowiedzieć że był taki przypadek: strzeba sprawdzić wałek kierownicy przy ścianie grodziowej tam jest guma uszczelniająca i na niej może skrzypieć. Wielkie dzięki za podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość small Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Przeczytaj, może Ci się przyda- http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/5_923_Nissany_do_serwisu,a,152000,.html 5.923 Nissany do serwisu Polski dystrybutor marki Nissan poinformował, że w niektórych egzemplarzach modeli Qashqai, Qashqai + 2 (J10) i X-Trail (T31) może dojść do obluzowania się nakrętki pokrywy przekładni kierowniczej. Zaistnienie takiej sytuacji może doprowadzić do wystąpienia luzu i hałasu w układzie kierowniczym. Jeśli samochód z ujawnioną usterką będzie nadal eksploatowany, to w skrajnym przypadku może to doprowadzić do utraty możliwości kierowania pojazdem. Kampania serwisowa na rynku polskim dotyczy 5923 egzemplarzy modelu Qashqai wyprodukowanych w okresie od 4 listopada 2006 r. do 4 czerwca 2009 r. oraz 2130 egzemplarzy modelu X-Trail wyprodukowanych w okresie od 24 listopada 2006 r. do 14 lipca 2009 r. (numery VIN – w załącznikach). Przedsiębiorca poinformował UOKiK, że klienci, którzy nabyli pojazdy objęte ww. kampanią w NSCEE Kft. – Oddział w Polsce lub u jego dilerów, zostali listownie zaproszeni do serwisów w celu dokonania bezpłatnej instalacji elementu zabezpieczającego nakrętkę przekładni przed odkręceniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 pewnie łożysko amortyzatora do wymiany norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kielce44 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 pewnie łożysko amortyzatora do wymiany norma Po wymianie opon okazało się iż skrzypnięcia i latanie czegoś pod maską ustąpiło - prawdopodobnie przyczyna była prozaiczna coś z dekielkiem od felg i przy skciecie delikatnym skrzypiało i latało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.