Gość arti77 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam Mam pytanko. Po wymianie opon zauważyłem, że strasznie coś piszczy przy kołach z przodu podczas cofania. Przyznam, że ostatnio nie używałem przez około miesiąca auta bo było m.in. w naprawie (podczas jazdy na dziurach poszła mi sprężyna i musiałem wymienić), a poza tym nie było mnie na miejscu. Jak wymianiano mi opony zauważyłem, że piaty są dość mocno zardzewiale, a na tarczach również było widać lekkie ślady rdzy. Nie wiem czy to może być spowodowane wlaśnie tym i wystarczy trochę pojeździć i porządnie pochamować żeby wszystko wróciło do normy, czy też jest to oznaka jakieś usterki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Napisałbyś chociaż jaka Almera. Jeśli długo stała nie przejmowałbym się tym, piszczenie zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arti77 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 To jest Almera 1.5 z 2000 roku. Co jest najciekawsze, to piszczenie występuje tylko na twardym podłożu tj. asfalcie, chodniku. Dzisiaj cofałem na trawie to żadne piszczenie nie występowało. POza tym przed wymianą opon nicx nie piszczało. Nie wiem co mam o tym myśleć. Poza tym przy wymianie kół miałem robioną geometrię kół. Wprowadzono jakieś poprawki. Jednakże po tym zauważyłem, że gdy jadę na prostej drodze to muszę minimalnie skręcić kierownicę w prawo, bo gdy trzymam ją prosto to auto ucieka mi trochę na lewo. Przed wymianą opon i geometrią wszystko było w porządku. Czyżby na geometrii mi coś skopali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.