Gość zbynioboss Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witam od kilku dni zauwazylem dziwna prace silnika w primerce p 11 2.0 td 96r zaczeło szarpac silnikiem ponizej 1000 obr/min silnik sam wchodzi na obroty i schodzi z obrotow!nie moze wylapac wolnych stabilnych obrotow tylko raz wyzej raz nizej chodzi az w pewnym momencie zgasnie!prosze o jakies porady co sie moze dziac!!najciekawsze jest to ze auto pochodzi 10 minut zlapie temperatury i wszystko mija! zauwazylem jeszcze jedno sprawe ze gdy zgasnie w trakcie przerywania po ponownym przekreceniu zaplonu strasznie cos zatrzeszczy z lewej strony(od strony akumulatora-trwa to 2 sekundy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 najpierw akcja spinacz i odczyt jaki błąd (to raczej podstawa) jest na forum wszystko jak zrobić(2 górne po prawej zwieramy i liczymy) a "check prawdę ci powie". kody są też . Może przepływka, może pompa wtrysk.(nastawnik) a może filtr paliwa już mocno zasyfiony.Czy osiągi się pogorszyły. za dużo tego może.sprawdzić błędy i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Najważniejsze tematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rychuo@wp.pl Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam Ostatnio zauważyłem u siebie w Primerze podobne niepokojące objawy. Na biegu jałowym zaczynają falować obroty. Gwałtowne falowanie następuje chwilę przed wzrostem temperatury silnika 9jak zaczyna się nagrzewać) - czuć jak trzęsie całym silnikiem. Przy nagrzanym silniku obroty również falują, silnik pracuje nierówno. Przy falowaniu nie gaśnie. Czytałem dużo na forum i wydaje mi się że to będzie nastawnik dawki paliwa. Diagnostyka spinaczem pokazuje brak błedów. Może ktoś wie co jeszcze może być tego przyczyną. Nie chciałbym wydać 400-700PLN na czyszczenie nastawnika i żeby się okazało że to nie to. Na mrozie pali za pierwszym razem. Dodam, że filtr paliwa wymieniany dwa miesiące temu, spalanie w normie ok. 8l/100km (przy grzaniu silnika przed jazdą), systematycznie używany depresator Castrol TDA. Odczuwam lekki sapdek mocy, ale może to już moje przewrażliwienie. Nie mogę jeździc samochodem jak wiem, że coś go boli, więc prosze o jakąś podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.