Gość ccnightmer Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam wszystkich zakochanych w Nissanach Jakiś czas temu dostałem od rodziców Nissana Primerkę p10 z 92 roku. Muszę przyznać że auto wizualnie jest ładne ale najbardziej podoba mi się wnętrze. Jednak mam kilka pytań do Was. 1)Jakiś czas temu popsuła mi się antena.Jak wychodziła z bagażnika słychać było dźwięk jak gdyby przeskakujących zębów. Okazało się że pas zębaty (tak to nazwę ) który łączy się z anteną,pogubił zęby i jest do wymiany.Wykręciłem (w prawdzie na siłę) antenę i zastanawiam się jak zdjąć co cudo co wchodzi w karoserie?Jak widać próbowałem wieloma sposobami ale ani drgnie.Jeśli ktoś z was posiada taką antenę z dobrymi zębami odkupię! 2)Co jakiś czas mruga żółta kontrolka.Nie mam pojęcia od czego to może być.Raz mruga sobie co jakieś 2-3 godziny a od miesiąca nie mruga w ogóle.Co to takiego??Dodam że nie posiadam alarmu ani żadnej blokady antykradzieżowej.Jest jakaś nalepka na szybie o zabezpieczeniu auta ale to chyba kit jakiś. 3) Chcąc poprawić osiągi mojego autka zapragnąłem wyciąć EGR. Zabrałem się za robotę ale mój silnik wygląda nieco inaczej jak ten ze zdjęcia i nie wiem czy to jest ta rurka,którą muszę uciąć?bo wydaje mi się że moja nie posiada tego systemu?! 4) Kilka dni temu spaliła mi się kostka od światła mijania.Czyżby było jakieś zwarcie?Co mogło być przyczyną?Czy orientujecie się gdzie mogę dostać taka kostkę?Jest dostępna w sklepach czy pozostaje mi latanie po szrotach? 5)Zepsuła mi się również pompka płynu spryskiwaczy (JEŚLI KTOŚ POSIADA RÓWNIEŻ ODKUPIĘ!!) .Pompkę odłączyłem,ale zastanawia mnie od czego są pozostałe kostki??Na fotkach widać 3 kostki.Kostka zaznaczona na zdjęciach jako 1. jest do pompki płynu.Kostka numer 2 (wyczytałem przed paroma minutami) koloru zielonego jest do czujnika ilości płynu,którego nie posiadam.Ale do czego służy kostka nr.3??Jeśli ktoś posiada taki czujnik również go odkupię 6) Gdybym posiadł taki czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy należało by go zamocować w miejscu oznaczonym znakami zapytania? Jeśli podłączył bym go prawidłowo,w którym miejscu na liczniku pokazywała by się kontrolka informująca o braku płynu?Z tego co widzę nie takiego oznaczenia które mogło by się świecić.Oto fotki zegarów: 7) Problem mam również z zegarkiem.Ciągle się przestawia,i chodzi w cały świat.Jak go naprawić?? Pozdrawiam Was serdecznie!! Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 ad1 złap to srebrne kombinerkami i kręć to jest nakrętka ad2. może ktoś wcześniej włożył symulator alarmu ad4 można kupić jak nie to na pojedynczych połączysz bez problemu ad... wtyczka nr3 może być od drugiej pompki do spryskiwaczy reflektorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adallo Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Ad 2 . To są halogeny przednie bodajże. Pewnie coś nie styka albo robi się zwarcie na przycisku i się załączają. Ad 6 . Ja w primerze mam symbol spryskiwaczy nad rezerwą paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ccnightmer Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Kolego Nissanmaniak to srebrne to antena włożona od wewnątrz żeby zatkać dziurę.Wrzucę za chwile leprze fotki. Adallo przednich halogenów nie mam nad rezerwą paliwa również brak żadnej kontrolki.Wychodzi na to że okablowanie dają takie same do wszystkich rodzajów a zegary niestety nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 kolo z tego co widzę to jest nakrętka spróbuj zrobić co mówię a będziesz mile zaskoczony, ma ona taki dziwny kształt, rurka z gwintem po zewnętrznej. odnośnie jeszcze lampek przy zegarach, niektóe nie są narysowane tak jak reszta tylko widać dopiero po podświetleniu. A odnośnie zegarka to może sprawdzić zasilanie?? na zegarach, odłączenie aku powoduje reset zegara i kilometrów (tych małych) może gdzieś znika raz na jakiś czas?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ccnightmer Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Dziś zająłem się rozmontowywaniem tego pieruństwa i to do cholery jest jednolity plastik...za czorta nie idzie go zdjąć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 nie jest jednolity, chyba, że u mnie było inaczej ;( , aby zdjąć antenę musisz wykręcić nakrętkę czyli to na górze a antena wychodzi do bagażnika, to czarne co widać na zdjęciu to nakładka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BerG Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Dziś zająłem się rozmontowywaniem tego pieruństwa i to do cholery jest jednolity plastik...za czorta nie idzie go zdjąć! Kolego w tym srebrnym pierścieniu masz takie ząbki weź śrubokret( lub pobijak) i lekko stukajac odkręci się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamas Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Ad.4. Te kostki się palą pierońsko często. Ja już jedną wymieniałem, kolega w Sunnym dwie... Włożyłem z Poloneza One są uniwersalne i bez problemu można je dostać prawie wszędzie. A palą się, bo się palą Po prostu... Ad.5-6. Po co Ci czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy? Jak braknie to przestanie sikać i tyle... Idzie jakoś to przeżyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.