Gość rav26 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Witam wszystkich Jestem tu nowy i prosze o pomoc Posiadam micre k12 1.4 (88KM) 2005r. przebieg ok.100 000tys. od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem zimnego silnika szczególnie rano, chociaz jak w dzien postoi ok. 2godz. też ma już problem z odpaleniem. Dokłanie sprawa wygląda nastepujaco - po przekreceniu zapłonu krece i krece ok. 10 sekund i odpala lecz najlepiej pomoc mu troche pedalem gazu bo ciezko mu sie rozbujac. Jak już złapie obroty wszystko działa elegancko. Może ktoś miał podobny problem prosze o pomoc Z Góry Dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Witam wszystkich Jestem tu nowy i prosze o pomoc Posiadam micre k12 1.4 (88KM) 2005r. przebieg ok.100 000tys. od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem zimnego silnika szczególnie rano, chociaz jak w dzien postoi ok. 2godz. też ma już problem z odpaleniem. Dokłanie sprawa wygląda nastepujaco - po przekreceniu zapłonu krece i krece ok. 10 sekund i odpala lecz najlepiej pomoc mu troche pedalem gazu bo ciezko mu sie rozbujac. Jak już złapie obroty wszystko działa elegancko. Może ktoś miał podobny problem prosze o pomoc Z Góry Dziękuje. należalo by sprawdzić,w pierwszej kolejności świece zapłonowe,kable zapłonowe, filtr paliwa,powietrza również,ew.jakś czujnik-zawór nie trzyma ciśnienia i paliwo spływa do zbiornika. ale bez podpięcia pod kompa nie wiele się dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav26 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Dzięki za wskazówki ogólnie samochód podpinałem pod komputer i nic szczególnego nie wykazało. Byl maly problem z sonda na kolektorze ale zmieniłem i nic nie pomogło. Zmienilem tez pompe paliwa bo mozliwe ze niedawala paliwa i tez nic nie pomogło. Myslalem ze moze wtryski lub przepustnica ale na komputer pokazuje ze wszystko ok. Już sam niewiem co z tym zrobic. Świece zmienialem jakis czas temu wiec mysle ze sa ok. kabli nie sprawdzalem ale po podlaczeniu pod komputer niema zadnych bledów. Prosze o wskazówki moze ktos ma podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eron Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 I jak sie sprawa ma dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 A mi się wydaje że rozrząd już daje oznaki zużycia. Już kilka osób pisało o takich objawach i niestety z tego ca pamiętam to się potwierdziło, z resztą w tych rocznikach były wadliwe rozrządy - wyciągały się łańcuchy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mig Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 A mi się wydaje że rozrząd już daje oznaki zużycia. No niestety, może tak być. Pomimo wymienionego rozrządu miałem niedawno taki sam problem. Pomogła wymiana świec EDIT: Niestety muszę odświeżyć temat. Pomimo wymiany świec dopadł mnie ten sam problem (ciężko zaskakuje przy odpalaniu, trzeba dodawać gazu). Do tego doszło jeszcze lekkie dymienie z wydechu (niebieskawe + sporo pary wodnej) i nierówne, zbyt niskie obroty na biegu jałowym (około 500 obr.). Czasem jest wszystko normalnie, a po następnym odpaleniu znowu coś zaczyna nawalać. Zobaczymy co komputer powie... Na razie nie wygląda mi to dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rybson Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Pomóżcie! Mam to samo. Do tego stopnia, że musiałem ostatnio holować auto bo 5h nie odpalało. Potem już w garażu po odłączeniu akumulatora odpalił, ale z tymi objawami, dużo dymu mało obrotów i bez pedału gazu nie podchodź. Dodam, że wszystkie filtry mają pół roku(9 tys. km) świece półtora (20 tys. km). Z góry dzięki! Pomóżcie! Mam to samo. Do tego stopnia, że musiałem ostatnio holować auto bo 5h nie odpalało. Potem już w garażu po odłączeniu akumulatora odpalił, ale z tymi objawami, dużo dymu mało obrotów i bez pedału gazu nie podchodź. Dodam, że wszystkie filtry mają pół roku(9 tys. km) świece półtora (20 tys. km). Z góry dzięki! Już po sprawie. Alarm albo immobilizer, przymarzło coś w komputerze(?). Wstawiłem do garażu, odłączyłem klemy w celu restartu i poszło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grybak4 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Witam, jeżeli chodzi o odpalanie zimnej micry 1.4 16v 2003r mam duże doświadczenie, wsadziłem w tą naprawę ponad 2 tys. zł. nie wiem czy to co napisze komuś pomoże, ale może ktoś wyeliminuje części które już wymienił i znajdzie prawdziwą jedną przyczynę. Ja wymieniłem obie sondy, czujnik temperatury, świece (przypominam iż muszą być to świece platynowe takie jak zaleca producent, żeby na pewno było dobrze, filtry powietrza, paliwa, wyczyściłem przepustnice, no i... jest dobrze!! Dobrze z odpalaniem i jazdą, do czasu, aż trzeba zahamować, po wciśnięciu dwa razy pedału hamulca silnik automatycznie gaśnie. Zastanawiam się ile części będę musiał teraz wymienić , może ktoś miał podobny problem i pomoże?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.