Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 w swojej P10 2.0 16V 115KM mam instalacje gazowa firmy Mistral i mam z nią od początku same problemu, mimo ze cala instalacja i parownik był czyszczony był również ustawiany na komputerze to znów szarpie nie idzie dusi się itd. Moje pytanie jest takie w tym parowniku znajduje w środku rurki( zaznaczonej strzałka na obrazku)mistral.bmp sprezyna która od spodu jest przykręcona taka cienka śrubą, od czego jest ta śruba?? czy ona od regulaci stopnia napreżenie sprzężyny?? Mam ta śrube wkrecona na maksa jest prawie na srodku tej aluminiowej rurki, moze dlatego sprzezyna jest za bardzo scisnieta, dysza nie moze sie do konca otworzyc i dlatego szarpie?? co wy o tym myślicie?? proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 (edytowane) jedź tam gdzie zakładane i reklamuj, co tam masz pozatym w tej instalacji?? http://www.zamel.com.pl/download.html http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1375744.html jeśli sięokaże to samo to taniej i lepiej zmienić na STAG-a Edytowane 24 Marca 2010 przez DINO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Mam jeszcze takie pytanie w koloktorze dolotowym mam dysze do gazu, jeszcze sie do nich nie dotykalem, zrobielm ja juz od zakupu p10 ponad 20 tys. km czy trzeba je czyscic czy nalezy juz je wymienic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 nie ma potrzeby nic tam grzebać, czyścisz tylko wtryskiwacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 czy wtryskiwacze moge sam wyczyscic, czy jest mozliwosc je rozlowyc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 na początek zdejmij sobie wąż z gazem co idzie do wtrysków, kup spray do czyszczenia gaźników i psiknij do środka niech rozłoży ten syf co się nazbierał, następnie odpal auto i jak się przełączy na gaz to wciskamy pedał aby nie zgasł i tak powtarzamy ze 2-3 razy powinno ustąpić jak nie to trzeba rozebrać wtryski i poczyścić, Jakie to wtryski bo nie doczytałem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 (edytowane) takie mam wtryski wtrysk.bmp Mam pytanie czy popsuty elektrozawór może powodować to ze samochód szarpie lub przerzuca się na paliwo?? u mnie często gdy jadę na gazie przerzuca sie na paliwo i muszę wciskać sprzęgło przegazować i dopiero znów przechodzi na gaz. czy może być powodem szarpania na gazie uszkodzona kopułka lub palec???? Edytowane 28 Lipca 2010 przez Tofu troszkę polskich znaków dodałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 takie mam wtryski wtrysk.bmp Mam pytanie czy popsuty elektrozawór może powodować to ze samochód szarpie lub przezuca się na paliwo?? u mnie czesto gdy jade na gazie przeżuca sie na paliwo imusze wciskac sprzegło przegazowac i dopiero znów przechodzi na gaz. czy moze byc powodem szarpania na gazie uszkodzona kopulka lub palec???? coś jest nie OK, w sekwencji nie ma wpływu dodawanie gazu, chyba, że tak ustawił gaziaż w programie ale to by nie miało sensu, jaki elektrozawór?? bo jeśli chodzi o wtryskiwacz to tak a jeśli o ten przy parowniku to raczej nie, choć historia zna różne przypadki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oczkopl7 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 A ja Ci mogę napisać z własnego doświadczenia jakie miałem przeboje z tą instalacją gazową jaką jest Mistral ( EasyJet ). A wiec tak miałem podobne objawy co Ty. Wciskam gaz coś szarpie, nieregularnie wchodzi na obroty, generalnie nie dokręcał się do końca skali i takie tam. Czasem przerywał czyli jednym słowem kaszana. No ale mówię sobie ( było to odrazu po zakupie auta ) wymienię filtry gazu i będzie Gites majonez. kupiłem zestawik na allegro do mistrala ( jest taki jeden sklep co to sprzedaje ) wymieniłem w domowych warunkach. I co oczywiście Kupa wielka cały czas to samo. A filtry były strasznie brudne i chyba nikt ich nigdy nie wymieniał. Ale przejdźmy do rzeczy. Oddałem wkońcu auto do gazownika ( Szczecin niby duże miasto znalazłem tylko dwóch na przynajmniej 30, połowa nie widziała takiego sprzętu na oczy druga połowa nie miała oprogramowania do mistrala ) Po oddaniu auta na przegląd i regulację mapy wtrysków okazał się mały zonk a mianowicie wystrzeliła mi w powietrze chłodnica wody. Co się okazało ?? Że główną przyczyną było to iż parownik był nieszczelny ( skorodowała rurka w środku tam gdzie płynie sobie gaz i woda ) Musiałem wymienić chłodnice i parownik impreza kosztowała mnie coś ok. 700 zł. I generalnie po tym zabiegu problemy znikły. Ale i tak nie jestem z tego zadowolony auto ma muła od 5 tys. i do 2 tys. Może tak ma ustawioną mieszankę ale już mi to generalnie nie przeszkadza bo doszedłem do wniosku, że na gazie nie jeździ się sportowo tylko spokojnie z A do B. Jeśli chodzi o elektrozawór to raczej nim bym się nie martwił. U mnie także jest walnięty troszkę ponieważ mam problem z odpalaniem auta muszę długo dosyć go kręcić rozrusznikiem ponieważ puszcza ( w nocy lub długi postój ) gaz na wtryski i podczas rozruchu musi je najpierw przedmuchać. jest jeszcze ten rozdzielacz. I powiem tak tam są takie membranki które się wymienia taka regeneracja można także zobaczyć w jakim są stanie. Koszt coś ok. 120 zł za oryginał lub 60 zł za zamiennik - Allegro. Generalnie uważam, że te auto co kupiłem z tą instalacją to jedno wielkie gówno !! Przepraszam, jak kogoś uraziłem może kupiłem zaniedbany egzemplarz ale wydałem na niego 8 tys a włożyłem już 5,5 tys. a zrobiłem 3 tys km i generalnie najlepiej bym go za przeproszeniem wyje...ał na śmietnik. Co do gazu to zawsze miałem auta z gazem i uważam, że do dobra alternatywa do dzisiejszych cen paliwa. Ale najlepiej kupić sobie auto czysto benzynowe i samemu zagazować wtedy wiesz co masz a nie po kimś. Dziękuje za uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 właśnie tu jest problem ze ponad 90% gazowników nie wie co to Mistral lub nie ma odpowiedniego oprogramowania, ostatnio znalazłem jednego który się ta instalacia X lat temu zajmował powiedzial ze przyczyna szarpania i ego ze nie idzie są przewody i swiece wiec kupiel nowe przewody bosha i swiece ngk i co chodzi jeszcze gorzej niż chodził. ostatniej w nocy mowie sprawdze spryskiwaczem i woda czy gdzies jeszcze jest przebicie i co cala mcewka zaplonowa az iskrzała jest na niej z 50 iskierek jak popryskalem woda o kopółce nie wspomne bo tez niezle swieci, wiec moje pytanie jest takie czy przebicie na kopolce i cewce moze byc przycznya szarpania?? na bezynie chodzi luks to pewnie nie to jest przyczyna?? Witam, zmieniłem jednak instalacje wywalilem mistrala a wstawilem normalny parownik lovato nowy mikser i emulator i teraz jest jak bez porownania samochod chce jechac nie szarpie tylko mam dwa pytanka. 1. gdy jadac puszczam samochod na luz obroty spadaja gdzieś do 400 i warcaja od 900 i tak wachluje ze 3 razy i juz potem obroty wracaja do normy i jest ok czym to może być spowodowane??? 2. co jest przyczyna tego ze sprzela mi na gazie nie zdarza to sie czesto raz na miesiac ale czemu tak jest zalozylem nowe przewody i swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 to krok w stecz widzę ja jak na chwile założyłem blosa to poczułem ogromną różnice na -- nie wiem po co Ci emulator jak masz wsumie 1 generacje ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Mam takie pytanie czy jest jakis prosty sposob (oprocz wymiany silnika:) ) na podniesienie mocy ze 115 KM na 130??? Witam w mojej p10 mam zwykłą instalacje lovato na normalnym mikserze oto ona mam pytanka 1. czy po umieszczeniu miksera zaraz za przepływką będzie odczuwalna jakaś poprawa w osiągach?? czy będzie miał lepszego "kopa"???? 2. wąż który doprowadza gaz z parownika do miksera jest dość długi ma około 40 cm czy po skróceniu go autko będzie szybciej reagowało na gaz??? 3. czy zastosowanie filtra odmy ma jakiś sens?? coś poprawia?? mam jeszcze jedno takie pytanko otóż ma mały filterek gazu filmy Omnia po przejechaniu 3 tys. km jest już czary i nie przepuszcza już tak dobrze gazu, czy po wymianie całego elektrozaworu z filtrem na dużo większy orginalny od Lovato będzie lepiej chodziła moja p10?? dłużej wytrzyma niż ten filterek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 jak chcesz to Ci mogę odsprzedać 4 tłoki od silnika DE płaskie a nie wklęsłe stopień sprężania podnosisz sporo do tego wałek od GT i teoretycznie było by dużo lepiej ale zatykasz silnik mikserem duży + by było jak byś miał Blosa wymiana tego zaworku by mogła pomóc nie powinien sie tak brudzić zmień stacje tankowania , jak dla mnie najwięcej szczęścia dało by Ci zakumienie blosa doprowadzenie zimnego powietrza bo u mnie silnik miał na LPG z Blosem 139.KM PB z Blosem 141 KM PB bez blosa większy przelot 150 KM wiec różnica w zasysaniu powietrza zjadało 10 KM przy mikserze jest jeszcze gorzej bo ja jak sie ścigałem z kuzynem co ma 100nxa 143 KM brałem go spokojnie ja blos on mikser ,,,,, a autko lżejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Musze pomyslec nad tym blosem skoro jest taki dobry i porawia az tyle, musze podnies moc mojej p10 bo 115KM to mało a ten filterek odmy cos daje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 ja mam odmę od pokrywy puszczoną metrowym wężem za skrzynią biegów na dół ,,,,i jakoś nie ma problemów ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera 2.0 16v Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 (edytowane) przeplywka z kwasówki 65mm Edytowane 28 Grudnia 2010 przez Primera 2.0 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 ale zostawiasz dalej mixer ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.