Gość RobertElba Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Witam. Mam problem ze swoją almerą. Na postoju jak jest odpalona to wszystko jest ok. Silnik cicho chodzi nic nie słychać. Gorzej jest jak już ruszę, zaczyna coś charczeć z przodu tak jakby w okolicy przedniego lewego koła albo skrzyni. Najbardziej słychać grzechot jak jadę np. na 3 biegu i puszcze gaz. Im szybciej jadę tym bardziej słychać a po przekroczeniu ok.90km/h słychać wycie. Domyślam się że padło jakieś łożysko, ale pytanie teraz JAKIE??? Czy może przegub?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niunia Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 hej! miałam dokładnie tak samo... i teraz jestem po wymianie skrzyni biegów (sprzęgło oczywiscie też)... czytajac Twojego posta - widzałam swoja hisorię pierwsze co to powinenes wymienic olej w skrzyni biegów... i wszytkie płyny spawdz. ps zaden ze mnie mechanik ale ja miałam tak samo, poszukaj moje posty i poczytaj pzdr anna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RobertElba Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Oki. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Sprawdź następujące rzeczy: - skrzynia - sprawdź czy nie jest "spocona", postaraj się zlokalizować źródło ew wycieku może to być lewa półoś, jednak spocona skrzynia może być też oznaką cieknącej turbiny (nie doczytałem czy masz benzynę czy ON). Najlepiej podnieść samochód albo wjechać na kanał. - łożysko w kole, jeżeli odgłosy się nasilają przy gwałtownym hamowaniu lub przyśpieszaniu. Jeżeli hałasuje skrzynia, to znajdź dobrego mechanika, dobrego znaczy takiego, który potrafi rozebrać skrzynię i wymienić mechanizm różnicowy a nie takiego który powie, że trzeba wymienić skrzynię. Polecany tu na forum Pan Łukasz z Siedlec jest fachowcem, który robi głównie skrzynki w japończykach. Robi to dobrze i rozsądnie cenowo. Jeżeli łożysko pada to koszt będzie niższy i zależy od tego czy masz je zespolone z piastą czy nie. To pierwsze rozwiązanie jest stosowane w Almerach produkowanych po fuzji Nissana z Renault (od 2003 roku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RobertElba Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Już wszystko naprawione Padły łożyska w skrzyni. Samochód odstawiłem do Pana Dmowskiego w Siedlcach. Koszt naprawy wraz z częściami i olejem 500zl. Dziękuje wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 A tak z ciekawości to który rocznik (po lifcie ?), jaki przebieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.