Gość maglev Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 Mam pytanie...otóż mam Primerę P 10 1.6 litra SLX i chciałbym nieco wygłuszyć silnik, nie wiem tylko w jakich modelach była stosowana, jak wygląda i jak jest mocowna do maski bo być może zamówię takową z neta albo zaciągnę jakąś ze szrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 dawniej wygłuszenia pod maskę zakładano chyba tylko w dieslach do benzyny tego nie pchali ale może w jakimś specjalnym modelu... a mocowanie pwnie jak wszędzie, plastukowe kołki, ostatnio widziałem wygłuszenie pod maską z ekranów do odbijania ciepła od grzejników tylko nie wiem ile koles na tym pośmiga pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 ja mam matę w P10 od 2 lat, oczywiście nie firmową, tylko dopasowałem ją chyba z poldka, z innych aut nie pochodziły bo są profilowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 Mauzer, może kolo ma więcej takich mat i wymienia co roku :wink: Mdzalewscy, też myślałem nad lekkim modem z innego autka, a tą mate z poldka docinałeś jakoś i jak z rozmieszczniem otworów? :-k może też sobie taką sprawię pozdrawiam :D/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Mam pytanie...otóż mam Primerę P 10 1.6 litra SLX i chciałbym nieco wygłuszyć silnik, nie wiem tylko w jakich modelach była stosowana, jak wygląda i jak jest mocowna do maski bo być może zamówię takową z neta albo zaciągnę jakąś ze szrotu ja mam kombi z 95 roku i mam taką fabrycznie zamontowana, wiec mozesz poszukac na jakims szrocie a moze znajdziesz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 ztego co wiem bo widziałem to kumpel ma w P10 GT no ja mam w P11 GT pozdr. ( fabryczne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Comet Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Ponieważ wygłuszenie oryginalne jest raczej nie do dostania zrobiłem sobie sam takowe. Z przodu maskę wyłożyłem specjalną samoprzylepną matą piankową odporną na temperaturę oraz mającą właściwości wygłuszające i na to dodatkowo przykołkowałem matę od poldka , ale takiego starego typu poldka. Ponieważ mam liftbacka wyciszyłem sobie również bagażnik, dociołem sklejkę na całą podłogę i podkleiłem ją sama matą (ma ona ok 1,5 cm wysokości) i podłożyłęm pod wykładzinę. Trochę z tym zabawy miałem ale efekt dało się odczuć./Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gibi Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Czy ktos próbował wygłuszyc komorę silnika a konkretnie ściane między silnikiem a kabiną-jak tam jest z miejscem i jakich ewnetualnie użył materiałów. Dlaczego pytam, ponieważ wiele jest postów na temat komfortu primek a tak naprawdę to słabe wygłuszenie, słyszalnośc silnika w kabinie ten komfort skutecznie obniża, wczoraj jechałem astrą i cholera mnie bierze w tym aucie jest cicho a u mnie nie dość że cos stuka to jeszcze ten ciągły rumot silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Ja dodam, że mój kumpel mający 198 cm wzrostu, siedząc na fotela pasażera z przodu i po wyciagnięciu wygodnie nóg powyrywał buciorami małe fragmenty tego wygłuszenia. Ni to guma, ni to plstik, cholera wie co :/ . Chętnie bym to uzupełnił jakimś elastycznym i trwałym materiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gibi Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Tez mam 198 cm i wiem, które auta sa dla mnie, a na które moge tylko popatrzeć Ale problem głośności silnika jest dość powazny, cos tu jest skopsane. Nie chodzi tutaj o to że silnik jest głośny tylko o jego słyszalność w kabinie. W innych autach jak chcesz posłuchac silnika musisz otworzyć drzwi tutaj nie ma takiej potrzeby - chetnie bym temu zaradził tylko jescze nie wiem jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 A ja mam inne zdanie naten temat. Silnik powinien być słyszalny bardzo dokładnie. Chodzi o wczesne wyłapanie ewentualnych niepokojących odgłosów, oraz radość z brzmienia. Po to mamy silniki drodzy Panowie, by je słyszeć. Jeśli Chcecie mieć ciszę Kupcie sobie Priusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Tu się zgodzę, fajnie słyszeć że coś mruczy pod maską ale nie w dieslu oczywiście to rzecz gustu co kto lubi, ale ja kupując SRi 2.0 nie wyobrażam sobie jakichś kosmicznych wygłuszeń, lubię słyszeć jak mój SR20DE się wkręca nawet bardzo, chociaż ostatnio przeszkadza mi w tym kończące się łożysko na sprzęgle, ale mam nadzieję że jeszcze trochę pociągnie bo będe chciał od razu kompletne sprzęgło wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Podejrzewam, że nawet po wklejeniu dobrej izolacji, dźwięki bedą co najmniej wystarczające do dobrego określenia poprawności pracy silnika ( kurcze, napisałem jak inżynier ). Jedyna rzecz jaka mnie początkowo po zakupie irytowała to właśnie natężenie hałasu. Oczywiście jak się zdarzy kręcić autko do 6-7 tyś to jest to nawet wskazane :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ja w końcu przykleiłem matę bitumiczną na całą maskę oczywiście z powłoką alu, a na to wszystko dociąłem wygłuszenie z BMW 750 (była szeroka i długa jak cholera ale dałem radę) i teraz mam zdecydowanie ciszej w kabinie, oczywiście w bagażniku też poszły maty bitumiczne, także teraz jest cool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 w p11 gt jest seryjnie pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerry343 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Czy ktoś zna odpowiedź czy w W11 SR20DE z 1998r. były stosowane maty wygłuszjące pod pokrywą silnika? Bo w moim tego nie mam.Ogladając Poradnik obsługi , są tam zdjęcia podniesionej pokrywy silnika i też tam nie widać tej maty.Cy ta mata ma jakieś znaczenie?,oprócz tego ,że jeśli jej nie ma to można podejrzewać że auto było walone? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 W mojej primerce była wymieniana maska po gongu i nie ma żadnego wyciszenia. W środku jest dosyć głośno i jak się przesiadam do mazdy 626 ojca to jest mi trochę przykro, że w aucie 7 lat starszym wyciszenie jest o niebo lepsze.. Może ktoś się pochwalić jakie maty zastosował do wyciszenia klapy i bagażnika oraz czy próbowaliście uszczelnić przegrodę komory silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.