Gość yetti768 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Witam od 2-ch dni jestem posiadaczem Primery 2000r 2.0 benzyna hatchback i niestety zauważylem pewne problemy i nie wiem jak sie do nich zabrać: 1. w silniku na wolnych obrotach cos delikatnie (szura, skrobie, ociera ??) wydaje mi sie że gdzies zaraz pod pokrywa silnika, co to może byc?? Auto stało ponoć pół roku w miejscu, poz tym chodzi ładnie (może wystarczy go przegonić dobrze?? - nie chce tego zrobić dopóki nie będę wiedział skąd ten dźwięk. 2. Zamek centralny z pilota nie zamyka drzwi kierowcy, ale z kluczyka już się zamykają. znowu tez nie otwiera bagażnika muszę klikać na guzik przy kierownicy po kilka razy. 3. gdzie można kupić gumkę osłonową do przycisku od tylnej klapy. (na allegro nie znalazłem) Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Witam od 2-ch dni jestem posiadaczem Primery 2000r 2.0 benzyna hatchback i niestety zauważylem pewne problemy i nie wiem jak sie do nich zabrać: 1. w silniku na wolnych obrotach cos delikatnie (szura, skrobie, ociera ??) wydaje mi sie że gdzies zaraz pod pokrywa silnika, co to może byc?? Auto stało ponoć pół roku w miejscu, poz tym chodzi ładnie (może wystarczy go przegonić dobrze?? - nie chce tego zrobić dopóki nie będę wiedział skąd ten dźwięk. 2. Zamek centralny z pilota nie zamyka drzwi kierowcy, ale z kluczyka już się zamykają. znowu tez nie otwiera bagażnika muszę klikać na guzik przy kierownicy po kilka razy. 3. gdzie można kupić gumkę osłonową do przycisku od tylnej klapy. (na allegro nie znalazłem) Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów. ad1 na pewno pod pokrywą?? może poszukaj dobrze koło pasków może coś wlazło ad2 mogą być popsute siłowniki, lub jak miałem w p10 w drzwiach nie było wogóle tylko sterowanie do otwierania centralnego ale to raczej wykluczam, choć ad3 pewnie w serwisie, nie podejrzewam aby była bardzodroga, a z drugiej strony jak jej nie ma to może ktoś tam grzebał i dlatego nie fafa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Odnośnie ad.2 to czesty problem z tymi siłownikami ale idzie to zrobić bez wymiany , no chyba że zębatka pęknięta to już nie ma wyjścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yetti768 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Odnośnie ad.2 to czesty problem z tymi siłownikami ale idzie to zrobić bez wymiany , no chyba że zębatka pęknięta to już nie ma wyjścia czy jest na forum jakis tutorial odnosnie tych siłowników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 czy jest na forum jakis tutorial odnosnie tych siłowników? opisywałem to jakiś czas temu poszukaj , wyciągnij siłownik rozbierz albo wyciągnij podłącz do kostki wejdź do auta i spróbuj zamknąć z pilota będziesz słyszał dźwięk , ja rozbierałem silniczek i styki poprawiałem i szczotki malutkie.. i odpukać śmiga , w 1 suwak na zębatce pękł to już musiałem nabyć używany siłownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.