CyberDe@th Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam!!! Walczyłem z tym tematem dobrych kilka dni. Niestety początki były trudne i nie wiedziałem co jest nie tak, bo po zakupie zegarów z obrotomierzem wskaźnik ten nie chciał działać. Po lekturze forum miałem tylko co raz większy mętlik w głowie. Przelutowałem co się dało w obrotomierzu, a i tak nie działał. Kilka osób obiecało fotki, lecz się ich nie doczekaliśmy. Dlatego napiszę dokładnie co zrobić, aby mieć działający obrotomierz w Dieslu. Na wstępie napiszę, że mój samochód to: Nissan Primera W10 2.0D LX z 1993 roku Silnik: CD20 z EGR (ponoć silniki z EGR mają w standardzie czujnik obrotów - u mnie w każdym bądź razie jest) Pompa: Zexel sterowana linką, a nie elektronicznie Zegary oryginalne: (nie)stety NISSAN'a z analogowym zegarkiem (1993r - oznaczenie: 783B) Zegary zakupione: musiały być też NISSAN'a ale już z obrotomierzem (1994r - oznaczenie: 783B) Na chwilę obecną to tyle, bo chcę porobić fotki i dokończyć robotę zanim się ściemni. W każdym bądź razie wiem gdzie najprawdopodobniej tkwi problem przy podłączaniu obrotomierza i dlaczego nie chce zadziałać nawet jeśli jest dobrze wpięty. Zgodnie z obietnicą - instrukcja już jest. Link znajdziecie w następnym moim poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duczekzabrze Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam!!! Walczyłem z tym tematem dobrych kilka dni. Niestety początki były trudne i nie wiedziałem co jest nie tak, bo po zakupie zegarów z obrotomierzem wskaźnik ten nie chciał działać. Po lekturze forum miałem tylko co raz większy mętlik w głowie. Przelutowałem co się dało w obrotomierzu, a i tak nie działał. Kilka osób obiecało fotki, lecz się ich nie doczekaliśmy. Dlatego napiszę dokładnie co zrobić, aby mieć działający obrotomierz w Dieslu. Na wstępie napiszę, że mój samochód to: Nissan Primera W10 2.0D LX z 1993 roku Silnik: CD20 z EGR (ponoć silniki z EGR mają w standardzie czujnik obrotów - u mnie w każdym bądź razie jest) Pompa: Zexel sterowana linką, a nie elektronicznie Zegary oryginalne: (nie)stety NISSAN'a z analogowym zegarkiem (1993r - oznaczenie: 783B) Zegary zakupione: musiały być też NISSAN'a ale już z obrotomierzem (1994r - oznaczenie: 783B) Na chwilę obecną to tyle, bo chcę porobić fotki i dokończyć robotę zanim się ściemni. W każdym bądź razie wiem gdzie najprawdopodobniej tkwi problem przy podłączaniu obrotomierza i dlaczego nie chce zadziałać nawet jeśli jest dobrze wpięty. Obiecuję, że najpóźniej w poniedziałek opiszę całą procedurę. to życze powodzenia , ja na szczęście u mnie w R19 1.9D wystarczyło tylko podłączyć wszystkie kostki Jedyne wymagania to to że jak stare bez obrotka były sagem to i nowe musza byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Ale tu będę pisać o oryginalnym obrotomierzu. Niestety u mnie w wersji LX instalacja elektryczna pod zegarami nie jest przystosowana do obrotomierza. Brakuje przynajmniej jednego sygnału, ale możliwe, że wcale nie ma. W każdym bądź razie pociągnę kabel od czujnika i myślę, że będzie OK Obrotek już wstawiony na stałe i działa prawidłowo. Jestem w trakcie opracowywania instrukcji, więc niedługo wszyscy zainteresowani będą mogli skorzystać. Tak jak obiecałem: instrukcja z fotkami dostępna jest tutaj: Nissan Primera P10 - Obrotomierz CD20. Wysłałem też kopię do klubu, także mam nadzieję, że wkrótce się ukaże na stronie. Pozdrawiam, CyberDe@th. Instrukcja montażu obrotomierza w CD20 jest już w dziale "Zrób to sam" na stronie klubowej pod adresem: Montaż obrotomierza - Nissan Primera P10 z silnikiem CD20 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.