Gość heva Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witajcie. Jak włącze kierunkowskaz, to piszczy mi brzęczyk. Wiem, ze to sprawa mas w lampach z tyłu. Masy poprawiałem już wcześniej, bo jak hamowałem, to zapalała mi się kontrolka halogenów, ale niestety brzęczenie pozostało. Ponoć reset kompa w serwisie to usuwa, ale skąd mam mieć 100% pewność? Chciałbym wyłączyć ten piszczyk - jest pod deską, gdzieś w okoliczy liczników. Wie ktoś jak to wyłączyć? A może ma ktoś schemat i odpiąłbym jakiś kabelek z wiązki? Dzięki wielkie za pomoc i pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucek82 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witajcie. Jak włącze kierunkowskaz, to piszczy mi brzęczyk. Wiem, ze to sprawa mas w lampach z tyłu. Masy poprawiałem już wcześniej, bo jak hamowałem, to zapalała mi się kontrolka halogenów, ale niestety brzęczenie pozostało. Ponoć reset kompa w serwisie to usuwa, ale skąd mam mieć 100% pewność? Chciałbym wyłączyć ten piszczyk - jest pod deską, gdzieś w okoliczy liczników. Wie ktoś jak to wyłączyć? A może ma ktoś schemat i odpiąłbym jakiś kabelek z wiązki? Dzięki wielkie za pomoc i pozdrawiam!!! Odepnij akumulator na kilka minut, powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heva Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Dobra - odpowiadam sobie sam na pytanie Właśnie doszedłem do wniosku, że to nie może być trudne. Skorzystałem z tematu Lucka82, który zmieniał kolor podświetlenia zegarów (DZIĘKI!!!!) i w ciągu 15 minut zdemontowałem zegary, odłączyłem brzęczyk i zmontowałem wszystko do kupy. Demontaż zegarów: po bokach liczników mamy trójkąty plastikowe - wyszarpujemy je (są na zatrzaski) aby uzyskać dostęp do 4 wkrętów trzymających pokrywę. Górna pokrywa zegarów jest przykręcona na 4 widoczne wkręty. Wykręcamy wszystkie, unosimy dechę do góry i pociągamy do siebie - jest nasza Liczniki przymocowane są na kolejne 4 wkręty - wykręcamy i spokojnie wyjmujemy całą skrzyneczkę z zegarami. Pozdrawiam Odepnij akumulator na kilka minut, powinno pomóc. Lucek82 - próbowałem to już jakiś czas temu. Aku odpiąłem na całą noc i.... kicha. Brzęczyk piszczy przy skręcie w prawo cały czas (pulsacyjnie, tak jak żarówka kier.), a w lewo zapiszczy tylko raz i cisza. Czaicie jakie to wkurzające? Dzięki Lucek82 za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucek82 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Brzęczyk piszczy przy skręcie w prawo cały czas (pulsacyjnie, tak jak żarówka kier.), a w lewo zapiszczy tylko raz i cisza. Czaicie jakie to wkurzające? Dzięki Lucek82 za pomoc Na Twoim miejscu wybierałbym tylko lewe zakręty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Na Twoim miejscu wybierałbym tylko lewe zakręty... ale PO CO ???? Wystarczy wejść w serwis(tak jak przy wyłączaniu sygnału o wymianie oleju) i tam jest okno dotyczące dźwięku pasów. Klikasz off i już ale PO CO ???? Wystarczy wejść w serwis(tak jak przy wyłączaniu sygnału o wymianie oleju) i tam jest okno dotyczące dźwięków. Klikasz off i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mular83 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 ale PO CO ???? Wystarczy wejść w serwis(tak jak przy wyłączaniu sygnału o wymianie oleju) i tam jest okno dotyczące dźwięku pasów. Klikasz off i już Witam! Gdzie ta opcja się znajduje??? Szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć. Nie mam dźwięk pasów, kierunkowskazów, sygnału włączonych świateł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heva Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam! Gdzie ta opcja się znajduje??? Szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć. Nie mam dźwięk pasów, kierunkowskazów, sygnału włączonych świateł. Równie nie znalazlem tej opcji. W modelach 2004-2006 jest troche inne menu i pewnie te maja opcje wylaczania tych dzwiekow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mular83 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) Równie nie znalazlem tej opcji. W modelach 2004-2006 jest troche inne menu i pewnie te maja opcje wylaczania tych dzwiekow. Mam pomysł. Tobie brzęczyk przeszkadza, denerwuje Cie jak piszczy na zakrętach więc może będziesz chciał się go pozbyć. Daj znać jak coś. W mojej primerce nie działa . Nie wiem czy będę mógł w miejsce fabrycznego zainstalować jakiś zamiennik, nigdzie nie mogę znależć oryginalnego. Jeszcze deski nie rozkręcałem i nie wiem jak wygląda. Zdarzyło mi się parokrotnie zostawić światła włączone, szkoda akumulatora. Edytowane 28 Marca 2010 przez mular83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) Witam u mnie dźwięk pasów można wyłączyć(patrz zdjęcie) Klikasz na tą ramkę i zielony kwadracik zmienia się w czarny . Dzięki temu dźwięku sygnalizujący nie zapięte pasy nie usłyszysz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/549bdf876f419ef7.html Edytowane 29 Marca 2010 przez michaell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwtwsw Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam u mnie dźwięk pasów można wyłączyć(patrz zdjęcie) Klikasz na tą ramkę i zielony kwadracik zmienia się w czarny . Dzięki temu dźwięku sygnalizujący nie zapięte pasy nie usłyszysz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/549bdf876f419ef7.html Witam wszystkich. Czy ktoś mi może łopatologicznie wytłumaczyć jak wejść w tryb ustawień - chodzi mi o wyłączenie tego brzęczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uri Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 (edytowane) w dziale zrób to sam masz jak wejść w tryb serwisowy http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/41-nissan-primera-p12/62-kasowanie-sygnau-o-wymaganym-serwisie co prawda jest tam wykasowanie wymaganego serwisu ale szybko znajdziesz wyłaczenie brzeczka pasów Edytowane 15 Lutego 2011 przez uri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 to zaznaczanie lub odznaczanie tej opcji o pasach nic nie daje , czy da rade to w ogóle wyłaczyć? lub czy da rade zrobić tak zeby za pierwszym kliknieciem plilota otwierały sie wszystkie drzwi a nie tylko kierowcy? ahhhh ta primerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiotas Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 zapnij pas za plecami i po sprawie... :PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geronimo_11 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 zapnij pas za plecami i po sprawie... :PP Jedziesz na szrot kupujesz same wpinki od pasów koszt około 20-30zł i jest git chociaż jak zapinasz pasy za fotelem to gdy misiaki jada za Tobą to widzą ze masz je faktycznie zapięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciechon Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Witaj Pikający sygnał przy kierunkowskazie usunie ci tylko serwis. Podepnie się pod komputer i wyłączy w nim opcje haka holowniczego. Ew. możesz zmienić żarówke w lampie o mnijeszej mocu i tez przestanie pikac. Tez miałem ten przypadek, w czasie deszczu doszło o jakiegos zwarcia (wg. serwisu) i włączyła się opcja haka holowniczego. pozdrawiam ciechon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 bawilem sie dzisiaj troche menu serwisowym-zrobilem self diagnostic ktore oczywiscie nic nie wykrylo ale za to ten gong od niezapietych pasow dziala takze po zapieciu pasow probowalem odhaczyc te opcje w menu serwisowym ale oczywiscie bez skutku[nadal brzeczy]-co mozna jeszcze zrobic? po wpieciu pasa napis na ekranie nie znika a po rozpoczeciu jazdy zaczyna dzialac ten brzeczyk. wczesniej nigdy sie to nie zdarzylo wiec raczej uszkodzenie mechaniczne czujnika przy zapieciu pasow wykluczam. a moze to wplyw pogody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Teraz to chyba ze wszystkimi niedomaganiami trzeba czekać do wiosny. Bankomaty marzną też!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dribble: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jak masz zamontowany hak holwniczy to zobacz wiązkę do gniazda przyczepki. U mnie jest tak ( prawidłowo) , że jak podepnę przyczepkę to właczając kierunkowskaz to brzęczyk piszczy. Z początku się wystraszyłem ale potem doszedłem do wniosku, że producent tak to wykombinował,żeby użytkownik wiedział dla przypomnienia, że ciągnie przyczepkę. Odłączając wtyczkę przyczepki sprawa wraca do normy. Może tu leży przyczyna lub zamontowałeś za mocne żarówki kierunkowskazów dla fantazji.Podpięcie wtyczki przyczepki powoduje zwiększenie oporności obwodu kierunkowskazów i stąd to piszczenie bo tak przewidział producent. Odłączenie brzęczyka zemści się jak przez przypadek zapomnisz wysiadając wyłączyć światła , po powrocie zapinasz napęd pchany czego ci kolego nie życzę bo emocje przy takim rozruchu są większe niż przez rozrusznik. Natomiast jak brzęczy niezapięty pas mimo jego wpięcia to pod siedzeniem ( pod tapicerką ) kierowcy jest czujnik naciskowy od poduszek powietrznych , który albo jest uszkodzony albo brak styku i to samo jest przy zapięciu pasów , jest tam przew,ód elektryczny , należy sprawdzić jego reakcję miernikiem wpinając i zapinając pas, być może poprzedni właściciel wyjął żarówkę poduszek powietrznych, żeby mu nie świeciła Jest z tym trochę zabawy żeby znależć przyczynę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) Natomiast jak brzęczy niezapięty pas mimo jego wpięcia to pod siedzeniem ( pod tapicerką ) kierowcy jest czujnik naciskowy od poduszek powietrznych , który albo jest uszkodzony albo brak styku i to samo jest przy zapięciu pasów , jest tam przew,ód elektryczny , należy sprawdzić jego reakcję miernikiem wpinając i zapinając pas, być może poprzedni właściciel wyjął żarówkę poduszek powietrznych, żeby mu nie świeciła Jest z tym trochę zabawy żeby znależć przyczynę wszystko bylo OK-na wyswietlaczu swiecil sie symbol niezapietych pasow ktory po zapieciu ich gasl.po zabawie w menu serwisowym ta ikona nie gasnie i oczywiscie podczas jazdy przez 1 czy 2 minuty gong daje po uszach wrocilem na wszelki wypadek wszystkie ustawienia do poprzednich -ale nic to nie dalo.mysle ze trzeba bedzie po prostu siekiera przeciac przewod i po klopocie wszystko bylo OK-na wyswietlaczu swiecil sie symbol niezapietych pasow ktory po zapieciu ich gasl.po zabawie w menu serwisowym ta ikona nie gasnie i oczywiscie podczas jazdy przez 1 czy 2 minuty gong daje po uszach wrocilem na wszelki wypadek wszystkie ustawienia do poprzednich -ale nic to nie dalo.mysle ze trzeba bedzie po prostu siekiera przeciac przewod i po klopocie udalo mi sie "naprawic" sygnal niezapietych pasow.okazalo sie ,ze w menu ustawien ODZNACZYLEM opcje sygnalizowania niezapietych pasow.zaznaczylem ta opcje z powrotem i...cisza a wiec troszke wbrew logice ale dziala. Edytowane 7 Lutego 2012 przez wlad69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszardo1985 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 W dniu 15.02.2012 o 18:12, wlad69 napisał: wszystko bylo OK-na wyswietlaczu swiecil sie symbol niezapietych pasow ktory po zapieciu ich gasl.po zabawie w menu serwisowym ta ikona nie gasnie i oczywiscie podczas jazdy przez 1 czy 2 minuty gong daje po uszach wrocilem na wszelki wypadek wszystkie ustawienia do poprzednich -ale nic to nie dalo.mysle ze trzeba bedzie po prostu siekiera przeciac przewod i po klopocie udalo mi sie "naprawic" sygnal niezapietych pasow.okazalo sie ,ze w menu ustawien ODZNACZYLEM opcje sygnalizowania niezapietych pasow.zaznaczylem ta opcje z powrotem i...cisza a wiec troszke wbrew logice ale dziala. Witam czy mogę dowiedzieć coś więcej na temat wyłączenia tego dźwięku proszę zdj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.