Gość moulinrougeN16 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam, dzisiaj miałem mała przygodę z moją almerka N16 1,5 b+lpg. Po przejechaniu kawałka po miescie zostawiłm auto na aprkingu. Po powrocie nie chciało odpalić. Ni na benzynie ni na gazie. Pojechałem po klege żeby zaholować auto. Jak podjechaliśmy tknęło mnie żeby poruszać kablami (auto kręciło al nie łapało). Byłem przekonany że to kable. Po wyjęciu i włożeniu różnych bezpieczników i po poruszaniu kablami auto zapaliło. Teraz tylko świeci mi sie check. Dodam że auto nie miało takiej mocy jak miec powinno. Mehcanik powiedział że to moż być przepływomierz ..... ale skad ten check ?? Czy przepływ może dac takie objawy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szenio Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam, dzisiaj miałem mała przygodę z moją almerka N16 1,5 b+lpg. Po przejechaniu kawałka po miescie zostawiłm auto na aprkingu. Po powrocie nie chciało odpalić. Ni na benzynie ni na gazie. Pojechałem po klege żeby zaholować auto. Jak podjechaliśmy tknęło mnie żeby poruszać kablami (auto kręciło al nie łapało). Byłem przekonany że to kable. Po wyjęciu i włożeniu różnych bezpieczników i po poruszaniu kablami auto zapaliło. Teraz tylko świeci mi sie check. Dodam że auto nie miało takiej mocy jak miec powinno. Mehcanik powiedział że to moż być przepływomierz ..... ale skad ten check ?? Czy przepływ może dac takie objawy ?? Witam, mam niemalże identyczny problem (Almera 2006 1,5 + LPG). Co jakiś czas, gdy zgaszę silnik (szczególnie nagle lub sam zgaśnie pod górkę), to mam problem z ponownym zapaleniem. Kręci ale nie łapie, jakby nie było paliwa. Muszę chwilę poczekać,kilka minut i wówczas odpala na benzynie. Po tym zapala się check engine. Ostatnio zgasł mi silnik w trakcie jazdy, jakby znowu skończyło sie paliwo. Odpaliłem po 20 minutach. Dodatkowo samochód wydaje sie być mułowaty, gdy dodaje gazu to tylko głośniej pracuje, ale nie przyspiesza. Mechanik, który ostatnio gasił kontrolkę check, mówił cos o przepływomierzu. Co to może być? Przepływomierz, słabe świece, a może zapchany filtr powietrza - zła mieszanka? Co moge zrobić, aby wyeliminować poszczególne elementy? Jeśli miał, ktoś podobne problemy i wie jak je rozwiązać, proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moulinrougeN16 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam, mam niemalże identyczny problem (Almera 2006 1,5 + LPG). Co jakiś czas, gdy zgaszę silnik (szczególnie nagle lub sam zgaśnie pod górkę), to mam problem z ponownym zapaleniem. Kręci ale nie łapie, jakby nie było paliwa. Muszę chwilę poczekać,kilka minut i wówczas odpala na benzynie. Po tym zapala się check engine. Ostatnio zgasł mi silnik w trakcie jazdy, jakby znowu skończyło sie paliwo. Odpaliłem po 20 minutach. Dodatkowo samochód wydaje sie być mułowaty, gdy dodaje gazu to tylko głośniej pracuje, ale nie przyspiesza. Mechanik, który ostatnio gasił kontrolkę check, mówił cos o przepływomierzu. Co to może być? Przepływomierz, słabe świece, a może zapchany filtr powietrza - zła mieszanka? Co moge zrobić, aby wyeliminować poszczególne elementy? Jeśli miał, ktoś podobne problemy i wie jak je rozwiązać, proszę o pomoc. Wiesz co nie sądze żeby byl to filtr bo u mnie jest nowy a z tego co piszesz to objawy sa identyczne. Ja podejrzewam jeszcze zapłon. Musze pojechac to dobrego mechanika bo to nie ma sensu. Ale fajnie że napisałeś że mechanik "tylko" gasił Ci kontrolkę a w niczym to nie pomogło. Ja zaryzykuje przepływomierz chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szenio Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Dzisiaj sprawdziłem manualnie kod błędu (kontrolka check engine), jaki pojawił się. Jest to 0340 czyli czujnik pozycji wałka rozrządu lub jego obwód. Dziwna sprawa. Co to może mieć wspólnego?? Poza tym wymieniłem filtr powietrza i wydaje mi się, że nabrał trochę mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moulinrougeN16 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Dzisiaj sprawdziłem manualnie kod błędu (kontrolka check engine), jaki pojawił się. Jest to 0340 czyli czujnik pozycji wałka rozrządu lub jego obwód. Dziwna sprawa. Co to może mieć wspólnego?? Poza tym wymieniłem filtr powietrza i wydaje mi się, że nabrał trochę mocy. Manulanie tzn jak ?? Bo powiem Ci szczrez że ja sie rozgladam za przepływomierzem. Z tym rozrządem to troche dziwne. Myśle że nie dawałby takich "objawów". Ja chyba pojade gdzies pod komputer może tam coś mądrego mi powiedza. Jestem zielony już co to może być. Wiesz co pojechałem na komputer i okazało się że to czujnik. Umieszczony jest z boku komory silnika po lewej stronie. Dodatkowo sprawdziłem sonde lambde i jest ok. Za "zamulone" auto odpowiedzialny u mnie jest przepływomierz. 250 zł Ale wiem co jest. Check mi zgasł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szenio Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Manulanie tzn: 1. Pedał gazu puszczony 2. Włącz zapłon (nie uruchamiaj silnika) 3. Poczekaj 3 sek. 4. Wciągu kolejnych 5 sek. pięć razy naciśnij pedał gazu do oporu. 5. Odczekaj 7 sek. 6. Wciśnij do oporu i przytrzymaj pedał gazu. Po około 10• sek. kontrolka "Check Engine" zacznie świecić. 7. Zwolnij pedał gazu. 4-cyfrowe kody usterek zostanie wyświetlony poprzez kontrolkę "Check Engiine" 8. Kontrolka mruga w różnych odstępach czasowych, a ich ilość oznacz poszczególne cyfry kodu błędu Dokładnie jaki czujnik był u ciebie uszkodzony i jak to mogło wpłynąć na zapłon oraz czy ma to coś wspólnego z LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.