Gość winsurfingradom Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam czy może mi ktoś powiedzieć za co odpowiadają te części i na co mają wpływ jak by były uszkodzone Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Po lewej zawór upustowy turbiny - o to bym zadbał żeby było sprawne raczej. Zdjęcie po lewej przepustnica, przymyka dopływ powietrza żeby lepiej ciągnęło prze z EGR spaliny. Jak to wywalisz to masz mocniejszy dół i deczko rośnie spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Regulują pracę turbiny i przepustnicy zależnie od ciśnienia w dolocie. Jak odepniesz to nie będzie dopalać paliwa, bo powietrza wystarczająco dużo nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam Dotyczy zdjęcia lewego. Odczepiając wężyk prowadzący do zaworu upustowego turbosprężarki (od dołu) i podłączając tam manometr, zakres wskazań do 0,3MPa, możemy sprawdzić ciśnienie doładowania (prawdopodobnie ok. 0,1MPa) oraz działanie tego zaworu. Zawór ten reguluje ciśnienie doładowania (regulacja poprzez wydłużanie lub skracanie cięgna z nakrętką, nakrętka powinna być zabezpieczona przed samowolnym odkręceniem, np poprzez zamalowanie farbą) turbosprężarki. Przez ten wężyk da się również stwierdzić czy turbosprężarka jest szczelna, tzn czy na stronie zimnej/tłoczącej nie przepuszcza oleju. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.