Gość xdeman Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam. Mam mały problem z moimi hamulcami a mianowicie, podczas ostrego hamowania przednie prawe koło dużo wcześniej blokuje się od lewego . Myślałem że to wina zacisku hamulcowego , niestety myliłem się . W zeszłym tyg , dokonałem małego tajuningu , tzn zmieniłem tarcze , zaciski , klocki na wersje 257mm ( wcześniej miałem 242mm) , lecz problem nie ustał . Zaciski po kupnie były rozbebeszone i zregenerowane , wszystko przesmarowane i chodzi miodzio Skuteczność hamowania na nowych hamulcach jest naprawdę zadowalająca, pomimo że samochód nie ma ABS . Pasażer podczas gwałtownego hamowania klei się do deski rozdzielczej Ale nie w tym rzecz . Gdzie szukać przyczyny słabszego hamowania przedniego lewego koła ? Układ był kilkukrotnie odpowietrzany. Już naprawdę nie mam pomysłu gdzie szukać problemu , dodam jeszcze że cały czas świeci się kontrolka od ręcznego :/ Autko to Primera p10 2.0 diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio1990 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam. Mam mały problem z moimi hamulcami a mianowicie, podczas ostrego hamowania przednie prawe koło dużo wcześniej blokuje się od lewego . Myślałem że to wina zacisku hamulcowego , niestety myliłem się . W zeszłym tyg , dokonałem małego tajuningu , tzn zmieniłem tarcze , zaciski , klocki na wersje 257mm ( wcześniej miałem 242mm) , lecz problem nie ustał . Zaciski po kupnie były rozbebeszone i zregenerowane , wszystko przesmarowane i chodzi miodzio Skuteczność hamowania na nowych hamulcach jest naprawdę zadowalająca, pomimo że samochód nie ma ABS . Pasażer podczas gwałtownego hamowania klei się do deski rozdzielczej Ale nie w tym rzecz . Gdzie szukać przyczyny słabszego hamowania przedniego lewego koła ? Układ był kilkukrotnie odpowietrzany. Już naprawdę nie mam pomysłu gdzie szukać problemu , dodam jeszcze że cały czas świeci się kontrolka od ręcznego :/ Autko to Primera p10 2.0 diesel Witam poszukaj czy nie masz gdzie zamurszałego przewodu gumowego i wtedy nie bedziesz mial takiego droznego ukladu i nie bedezie takiej sily hamowania na wszystkie kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xdeman Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Dzieki kolego, też o tym pomyslałem. Po 10 tego miesiąca biorę sie za gruntowny remont Nissana Na pierwszy strzał idzie blacharka (progi , tylne nadkola , dwie dziurki w podłodze). Później część mechaniczna ( wyżej wspomniane przewody hamulcowe, wachacze dolne , końcówki stabilizatorów + wszystkie gumy i dwururka). Myślę ze te zabiegi pozwolą mi na co najmniej jeszcze dwa lata bezproblemowej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.