Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Problem z hamulcami .


Gość xdeman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam mały problem z moimi hamulcami a mianowicie, podczas ostrego hamowania przednie prawe koło dużo wcześniej blokuje się od lewego . Myślałem że to wina zacisku hamulcowego , niestety myliłem się . W zeszłym tyg , dokonałem małego tajuningu , tzn zmieniłem tarcze , zaciski , klocki na wersje 257mm ( wcześniej miałem 242mm) , lecz problem nie ustał . Zaciski po kupnie były rozbebeszone i zregenerowane , wszystko przesmarowane i chodzi miodzio ;) Skuteczność hamowania na nowych hamulcach jest naprawdę zadowalająca, pomimo że samochód nie ma ABS . Pasażer podczas gwałtownego hamowania klei się do deski rozdzielczej ;) Ale nie w tym rzecz . Gdzie szukać przyczyny słabszego hamowania przedniego lewego koła ? Układ był kilkukrotnie odpowietrzany. Już naprawdę nie mam pomysłu gdzie szukać problemu , dodam jeszcze że cały czas świeci się kontrolka od ręcznego :/

 

Autko to Primera p10 2.0 diesel ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Radzio1990

Witam. Mam mały problem z moimi hamulcami a mianowicie, podczas ostrego hamowania przednie prawe koło dużo wcześniej blokuje się od lewego . Myślałem że to wina zacisku hamulcowego , niestety myliłem się . W zeszłym tyg , dokonałem małego tajuningu , tzn zmieniłem tarcze , zaciski , klocki na wersje 257mm ( wcześniej miałem 242mm) , lecz problem nie ustał . Zaciski po kupnie były rozbebeszone i zregenerowane , wszystko przesmarowane i chodzi miodzio ;) Skuteczność hamowania na nowych hamulcach jest naprawdę zadowalająca, pomimo że samochód nie ma ABS . Pasażer podczas gwałtownego hamowania klei się do deski rozdzielczej ;) Ale nie w tym rzecz . Gdzie szukać przyczyny słabszego hamowania przedniego lewego koła ? Układ był kilkukrotnie odpowietrzany. Już naprawdę nie mam pomysłu gdzie szukać problemu , dodam jeszcze że cały czas świeci się kontrolka od ręcznego :/

 

Autko to Primera p10 2.0 diesel ;)

 

Witam poszukaj czy nie masz gdzie zamurszałego przewodu gumowego i wtedy nie bedziesz mial takiego droznego ukladu i nie bedezie takiej sily hamowania na wszystkie kola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego, też o tym pomyslałem. Po 10 tego miesiąca biorę sie za gruntowny remont Nissana ;) Na pierwszy strzał idzie blacharka (progi , tylne nadkola , dwie dziurki w podłodze). Później część mechaniczna ( wyżej wspomniane przewody hamulcowe, wachacze dolne , końcówki stabilizatorów + wszystkie gumy i dwururka). Myślę ze te zabiegi pozwolą mi na co najmniej jeszcze dwa lata bezproblemowej jazdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...