Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Amortyzatory jak wymienić


Gość daniel zl1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak pisze DINO Po 2 nakrętki na górze i śroba przy półosio na dole Spryskaj dobrze WD czy CX abyś szpilki nie urwał. Nakrętka od tłoczyska amorka jest wewnąrz miski górnej. Nie zapomnij założyć ściągaczy na sprężyny przed jej odkręceniem

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź

zaraz po świętach biorę się za robotę.

 

http://rapidshare.com/files/155930139/Nissan_Primera_P11.144_Instrukcja_obslugi_PL.pdf

 

Znalazłem na forum.

Może ci się przyda

Edytowane przez michaell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz ściągacz i klucze to sobie poradzisz, prosta jest wymiana amortyzatora .

Ja nie jestem mechanikiem ale myślę że max 2h by mi potrzeba czasu na wymianę 4 amortyzatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość daniel zl1

zdejmij koło i zajrzyj do środka a będziesz zadowolony :devil: tam są nakrętki :whistle:

dzięki amortyzatory wymieniłem

 

Jak masz ściągacz i klucze to sobie poradzisz, prosta jest wymiana amortyzatora .

Ja nie jestem mechanikiem ale myślę że max 2h by mi potrzeba czasu na wymianę 4 amortyzatorów.

 

dzięki amorki wymieniłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

witam miałem skrzypienie z przodu i powiedzieli że to poduszki amortyzatora

wieć zakupiłem taki zestaw dzis wziałem sie za sciganie wyszedł dość szybko

Później scisnąłem sprężyny odkręciłem śrubę centralna wymieniłem poduszki skręciłem zwolniłem sprężynę wkładam do kielicha a dolne mocowanie lekko przekrzywione   za nic nie da sie przekręcić aby pasowało w swoj otwór

 

wymontowałem znowu ścisnąłem odkręciłem centralna i mmniej wiecej ustawiłem tak aby było dobrze . teraz dół pasuje  a góra nie :)

 

moje pytanie jak to ustawić aby pasowało  dodam że to mój pierwszy raz czy są jakieś znaki czy jak ??