Umberto Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) witam, Mój x od trzech miesięcy stoi w naprawie. nacieszyłem się nim 3 dni i padł. Najpierw pompa wtryskowa pojechała do wawy- po diagnozie stwierdzono, że jest oki i można ją montować. Następnie wtryski pojechały do wawy i również po oględzinach w jednej z firm bez ruszania wróciły spowrotem. Auto jeździło, ale gasło na małych obrotach. Mechanikom zabrakło paliwa i jak dolali nowego to już nie odpalili. Komputer nie pokazuje żadnego błędu, a na szynie było za małe ciśnienie. Obecnie wtryski i pompa pojechały do innej firmy (nie wiem czemu znów nie do wawy) gdzieś w okolice szczecina i diagnoza jest taka, że naprawa wtrysków to koszt ok 3tys. a pompa jest uszkodzona- tak że nie da się naprawić Trochę mnie to dobiło... Najdziwniejsze jest to że w wawie co innego twierdzili. Moje pytanie- czy to normalna cena za naprawę takich wtrysków??? Można kupić używki po 1,2-1,6 tys za 4 sztuki, ale oczywiście nie wiadomo ile to będzie działać. Ktoś ma jakieś doświadczenie w tej kwesti?? Auto kupiłem i pojechałem nim do domu, w nocy ścisnęło -5st i już od tego czasu (początek stycznia) auto w naprawie.... Wesołych... /edyt z racji przesunięcia:) Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez Umberto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Może i bardziej popularne, ale nie ten dział. Przeniosłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Naprawa wtryskow do Common raila jest kosztowna i często po niej auto i tak juz nie pracuje jak przedtem.Ja majac wydac 3 tys.zl na naprawe ,to juz rozejrzałbym sie za całym silnkiem -bo za 3 tys.zl juz mozliwe jest jego kupno(sprzedajac potem go na cześci wyjdzie naprawa za grosze lub za darmo). A jesli jednak postanowisz naprawiac to polecam bardzo dobrych fachowców z Piły -Diesel Serwis .ulChodkiewicza.Dla nich jakikolwiek diesel nie stanowi zadnej tajemnicy a i ceny sa w miare umiarkowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Agnieszka_x-trail Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Naprawa wtryskow do Common raila jest kosztowna i często po niej auto i tak juz nie pracuje jak przedtem.Ja majac wydac 3 tys.zl na naprawe ,to juz rozejrzałbym sie za całym silnkiem -bo za 3 tys.zl juz mozliwe jest jego kupno(sprzedajac potem go na cześci wyjdzie naprawa za grosze lub za darmo). A jesli jednak postanowisz naprawiac to polecam bardzo dobrych fachowców z Piły -Diesel Serwis .ulChodkiewicza.Dla nich jakikolwiek diesel nie stanowi zadnej tajemnicy a i ceny sa w miare umiarkowane Witajcie, opisywałam swój problem z samochodem w innym temacie "brak mocy" http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60938-brak-mocy-x-trail-2004-22/page__st__40 dwa dni temu odebrałam samochód po wymianie zaworów wtrysków i pompy - koszt 2500,- w ASO samochód jeździ - ale niestety nie wszystko jest w porządku - dziś rano po odpaleniu, samochód na luzie, obroty na 1100 a następnie miarowo do 3000 w ciągu 6-7 sekund, po uzyskaniu 3000 obroty zaczęły spadać ... do normalnego poziomu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Witajcie, opisywałam swój problem z samochodem w innym temacie "brak mocy" http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60938-brak-mocy-x-trail-2004-22/page__st__40 dwa dni temu odebrałam samochód po wymianie zaworów wtrysków i pompy - koszt 2500,- w ASO samochód jeździ - ale niestety nie wszystko jest w porządku - dziś rano po odpaleniu, samochód na luzie, obroty na 1100 a następnie miarowo do 3000 w ciągu 6-7 sekund, po uzyskaniu 3000 obroty zaczęły spadać ... do normalnego poziomu ... Tajemnica poliszynela jest to ,ze w ASO nie pracuja fachowcy a zwykli "wymieniacze".Kiedy naprawde przyjdzie cos naprawic a nie wymienić to zaczynaja sie schody a własciciel auta moze miec przy tego rodzaju praktykach mocno oprozniona kieszeń.Jezali auto nie jest gwarancyjne lepiej z powaznymi problemami technicznym omijac ASO a poszukac niezalezny warsztat ktory specjalizuje sie w naprawach wtryskow ,pomp ,itp.Napewno wtedy efekt naprawy bedzie a w kieszeni nie ubedzie tak jak po wizycie w autoryzowanym serwisie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikam Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Witam Dokładnie tak, zgadzam się z użytkownikiem piotrek3 Po zakończeniu gwarancji lepiej pojechać do niezależnego warsztatu a nie do ASO. Tam najczęściej pracują byli pracownicy ASO, a dodatkowo pasjonaci danej marki. W takim warsztacie nie wymienią połowy samochodu tylko zdiagnozują usterkę i nie wyczyszczą kieszeni do zera. Na forum można znaleźć adresy sprawdzonych warsztatów. Jeśli twój samochód jest dla Ciebie ważny zajrzyj na stronę www.auto-ceramizer.pl. To nic nie kosztuje!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Ja za same wtryski mam zapłacić ok 2,5tys za regenerację. Pompa jest do wymiany! Auto grzebali już nie raz nie dwa, więc za robotę też nie mało wyjdzie... A co do pracowników ASO- to tak jak koledzy piszą! Mi akurat robią ziomy co znają temat VW itp od podszewki, a nissany pomimo, że robią również to przy moim ręce im opadają. Mikam masz jakiś udział w sprzedaży ceramizerów- bo to kolejny Twój post na temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Prawda jest ze mechanicy w ASO nie sa najlepsi....a powinni. Tyle tylko , ze glownie to oni poprostu wymieniaja czesci na nowe. Uklad wtryskowy z systemem akumulatora cisnieniowego to nie jest super rozwiazanie. Nie bede sie tu zaglabial w technike ale to nie bedzie dlugo dzialac i w sumie nie ma. Auta w tej chwili buduje sie tak aby sie zepsuly po uplywie gwarancji. Osobiscie polecam silniki iskrowe.Auto tansze w kupnie i eksploatacji-tak. Paliwo nie jest duzo drozsze spalanie tez nie jest az tak duze jak to bylo w silnikach z przed 10-15 lat. No i sa mniej awaryjne i czesci zamienne sa duzo tansze. Wiem ze to troche nie na temat.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikam Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Ja za same wtryski mam zapłacić ok 2,5tys za regenerację. Pompa jest do wymiany! Auto grzebali już nie raz nie dwa, więc za robotę też nie mało wyjdzie... A co do pracowników ASO- to tak jak koledzy piszą! Mi akurat robią ziomy co znają temat VW itp od podszewki, a nissany pomimo, że robią również to przy moim ręce im opadają. Mikam masz jakiś udział w sprzedaży ceramizerów- bo to kolejny Twój post na temat? Witam Nie ma udziału w sprzedaży ceramizerów. Po prostu jestem z ich działania bardzo zadowolony i dlatego polecam je każdemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
automedg Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 witam, Mój x od trzech miesięcy stoi w naprawie. nacieszyłem się nim 3 dni i padł. Najpierw pompa wtryskowa pojechała do wawy- po diagnozie stwierdzono, że jest oki i można ją montować. Następnie wtryski pojechały do wawy i również po oględzinach w jednej z firm bez ruszania wróciły spowrotem. Auto jeździło, ale gasło na małych obrotach. Mechanikom zabrakło paliwa i jak dolali nowego to już nie odpalili. Komputer nie pokazuje żadnego błędu, a na szynie było za małe ciśnienie. Obecnie wtryski i pompa pojechały do innej firmy (nie wiem czemu znów nie do wawy) gdzieś w okolice szczecina i diagnoza jest taka, że naprawa wtrysków to koszt ok 3tys. a pompa jest uszkodzona- tak że nie da się naprawić Trochę mnie to dobiło... Najdziwniejsze jest to że w wawie co innego twierdzili. Moje pytanie- czy to normalna cena za naprawę takich wtrysków??? Można kupić używki po 1,2-1,6 tys za 4 sztuki, ale oczywiście nie wiadomo ile to będzie działać. Ktoś ma jakieś doświadczenie w tej kwesti?? Auto kupiłem i pojechałem nim do domu, w nocy ścisnęło -5st i już od tego czasu (początek stycznia) auto w naprawie.... Wesołych... /edyt z racji przesunięcia:) witam i nie zazdroszcze mam ten sam rocznik i miałem problem z wtryskami ale prawie 8 miesięcy się pocieszyłem chciałem regenerować ale firmy zajmujące się tym powiedziały firmy denso nie regenerują no i musiały być nowe 1200Euro a co do tego co piszesz to polecam zmienić warsztat na zajmujący się wyłącznie naprawą i diagnostyką tych parametrów pompa-wtryski-elektronika (a tak poza tym podejżewam nasza jakość paliwa ma wieiele do powiedzenia dlatego tankuj na renomowanych stacjach omijaj orlena tak z doświadczenia i nie pozbywaj się tak wspaniałego wynalazku nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 """" tankuj na renomowanych stacjach omijaj orlena tak z doświadczenia i nie pozbywaj się tak wspaniałego wynalazku nissana"""" A jakie to sa renomowane stacje??? Niedajcie sie zwariowac w Polsce czy to Orlen ,czy Shell,Statoil .BP wszyscy maja paliwa z tej "samej beczki"" Nikt nie sprowadza paliw z zagranicy ,bo nic na tym by nie zarobil!! Jesli juz unikac stacji to nie siecowych a takich no name .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.