Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wycieraczki w p Primierze


Gość jura_50

Rekomendowane odpowiedzi

Primera combi 1998r. P 11. Wycieraczki źle chodzą na biegu "ruch jednorazowy" oraz na biegu z częstotliwościa co kilka sekund.

Zatrzymują się np. w połowie ruchu, po kilku sekundach znów przesuwają się o kawałek itd. Napozycjach biegów o stałym cyklu działają

poprawnie.W salonie Firmowym diagnoza brzmiała: wymienić silniczek i mechanizm +sworznie. Koszt cześci min.700 zł.

Pojechałem do innego warsztatu,nie firmowego.Wymienili jeden sworzeń prawej wycieraczki(faktycznie był trochę zużyty). To nie pomogło w prawdłowym

działaniu wycieraczek.Stwierdzili, że trzeba wymienić przekaźnik wycieraczek.Nie mogli ustalić jego lokalizacji choć rozebrali całe podszybie.Wymontowali nawet nagrzewnice. NIe znaleźli.Nastepnie wymieniali przełaczniki, to też nic nie pomogło.Został jeszcze silniczek,którego też

wymieniali. Niestety i to nic nie zmieniło w działaniu wycieraczek.

Czy ktoś może coś sensownego podpowiedzieć co może być przyczyną takiej usterki wycieraczek?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

 

 

 

 

 

 

 

0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

duzo bylo na ten temat...

zabrudzony silniczek, nic nie trzeba wymieniac, niepotrzebnie wydawales kase...

idziesz na parking z kluczami, demontujesz silniczek, bierzesz go do domu i czyscisz.

 

dokladny opis znajdziesz na stronie glownej NKP, w dziale "zrob to sam!"

 

moze sciemnili Ci ze wymienili silniczek :P bo to problem stary i znany jak jasny gwint!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jura_50

duzo bylo na ten temat...

zabrudzony silniczek, nic nie trzeba wymieniac, niepotrzebnie wydawales kase...

idziesz na parking z kluczami, demontujesz silniczek, bierzesz go do domu i czyscisz.

 

dokladny opis znajdziesz na stronie glownej NKP, w dziale "zrob to sam!"

 

moze sciemnili Ci ze wymienili silniczek :P bo to problem stary i znany jak jasny gwint!

 

 

Dzięki za informacje chyba się przyda. Spróbuję to zrobić w najbliższym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja dzisiaj to robiłem, w niecałą godzinę można mieć problem z głowy :) Co prawda już się przyzwyczaiłem do "pilnowania" wycieraczek, ale do dobrego pewnie się przyzwyczaję znacznie szybciej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość jura_50

Zrobiłem wycieraczki w/g instrukcji i działają prawidłowo. Myślę że można to zrobić jednak w prostszy sposób. Powinno się udać

bez wyjmowania silniczka. Czyli odpadłaby potrzeba zdejmowania wycieraczek i podszybia plastykowego. Jeżeli jest dojście wiertarką (najlepiej małą jub akumulatorową) do silnizcka wycieraczek,to rozwiercić nity i otworki na nowe śrubki i wyczyścić styki. Reszta i szczegóły w instrukcji na stronie "zrób sam".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem łatwiej jednak wyjąć silniczek i zrobić wszystko jak należy w imadle niż bawić się pod maską, ale owszem, jest to do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...