Gość marhack Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 witam wymienial ktos klocki i tracze w swojej primerce? pytam bo nie wiem czy mam sie do tego sam zabierac czy lepiej oddac do mechanika, dodam ze posiadam jakas tam wiedze motoryzacyjna i jezeli poziom skomplikowania od 1 do 10 wynosi 6 to sobie poradze pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/62764-primera-instrukcje/ Pobierz podręcznik napraw Haynes i oceń sam swoje siły. Temat wymiany często się przewija, więc użyj szukajki forumowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekm Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 witam wymienial ktos klocki i tracze w swojej primerce? pytam bo nie wiem czy mam sie do tego sam zabierac czy lepiej oddac do mechanika, dodam ze posiadam jakas tam wiedze motoryzacyjna i jezeli poziom skomplikowania od 1 do 10 wynosi 6 to sobie poradze pozdro trudność góra 3 zdejmujesz koło, odkręcasz zacisk, podwieszasz na kolumnie, odkręcasz jarzmo, zdejmujesz tarczę, czyścisz wszystko szczotką drucianą i składasz w odwrotnej kolejności - warto sprawdzić stan tłoczków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 dodam tylko IMBUS 7, bo można składac i lecieć do sklepu, chyba, że tylko moja tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jeśli masz P11 a nie P11.144 to klucze których potrzebujesz to 12 oraz 19, klucz do kół rzecz jasna. Przydadzą się dwa młotki do wciśnięcia tłoczka - choć ja osobiście używam do tego klucza francuskiego - wkładam tak żeby podczas rozkręcania wciskał tłoczek. Przyda się jak już pisali koledzy szczotka druciana do poczyszczenia wszystkiego. Ja czasami traktuje delikatnie jarzmo szlifierką kontową jak jest usyfione i klocki ciężko wchodzą Robota sama w sobie prosta - robisz tak jak pisał slawekm i powinno być super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) Siemanko - podepnę się pod ten temat bo nowego nie trzeba - posiadam primerkę p11 2.0 td z 97r. i potrzebuję klocki hamulcowe,które to są ? te z tymi skrzydełkami na górze czy nie ? To mają być takie skrzydełka jak na załączonej fotce ( zaznaczone czerwoną strzałką ) ? DINO - pisze tu jeszcze o imbusie nr.7 - jest mi potrzebny ? morze ktoś wie ! Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez longer 81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vimek999 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Ja nie miałem żadnego imbusa więc Ty też pewnie nie potrzebujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 No ja też oglądałem wszyściutko przed robótką i imbusika tam raczej nie ma,tylko jeszcze sprawa klocuszków i będzie malina,bo do końca tygodnia muszę zakupić i lokalizuje się w garażu !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Siemanko - podepnę się pod ten temat bo nowego nie trzeba - posiadam primerkę p11 2.0 td z 97r. i potrzebuję klocki hamulcowe,które to są ? te z tymi skrzydełkami na górze czy nie ? To mają być takie skrzydełka jak na załączonej fotce ( zaznaczone czerwoną strzałką ) ? DINO - pisze tu jeszcze o imbusie nr.7 - jest mi potrzebny ? morze ktoś wie ! no to chyba tylko w mojej jest imbus nr 7 aby zdjąć zacisk z sanek , ciekawe jakie są u was rozmiary?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Do mojej P11 wystarczyły klucze 12-19, szczotka i smar miedziowy oraz browarek dla milszej robótki żadnego imbusa nie używałem, w P11.144 też tak powinno być, chyba że oprócz budy to zawieche też odświeżali o czym nie wiem DINO może poprzedni właściciel zgubił lub zniszczył śruby i zastąpił je nie oryginalnymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Do mojej P11 wystarczyły klucze 12-19, szczotka i smar miedziowy oraz browarek dla milszej robótki żadnego imbusa nie używałem, w P11.144 też tak powinno być, chyba że oprócz budy to zawieche też odświeżali o czym nie wiem DINO może poprzedni właściciel zgubił lub zniszczył śruby i zastąpił je nie oryginalnymi. ale w obydwu kołach?? do tego musiałby dorabiać bo to nie tyle śruba co cała oś dla zacisku, są w takich osłonach gumowych z kapturkami aby syf się tam nie zbierał, nissmo ciągnięte od helmutów to nie podejrzewam aby helmut wpadł na taką przeróbkę, to jakoś nie w ich stylu, raczej u nas, Panie nie z takiego przystanku się auto klepało i będzie pan zadowolony, nawet pan nie pozna, że coś było nie tak, niedługo zmieniam klocki to zapodam może fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 No tak racja, raczej ciężko by było coś zakombinować, śruby są gładkie i nasmarowane pod gumą aby zacisk luźno chodził. No ale Polak Potrafi, szpachla się zmyje i wyjdzie stary żuk Wrzuć fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 (edytowane) No i świeżutkie klocuszki ham. wrzucone ! Imbusika nie potrzebowałem teraz już to wiem . A teraz najciekawsze - pochwale się wam starymi klocuszkami i wsadzę fotkę ( STRACH ) !!!!!!!!! Pole zaznaczone kolorem - brak okładziny - Edytowane 1 Maja 2010 przez longer 81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 No i świeżutkie klocuszki ham. wrzucone ! Imbusika nie potrzebowałem teraz już to wiem . Z tym imbusem nr 7 jest tak, że zaczął pojawiać się przy hamulcach w okolicach 1997. Taki klucz jest niezbędny do wymiany klocków we wszelkiej maści VW, Oplach, Fordach itd, więc prawdopodobne, że w P11.144 też poszedł już ten system, bo hamulce tu przecież są od Lucasa albo ATE. A może to jest kluczem do imbusa 7? Niech się inni posiadacze wypowiedzą. A teraz najciekawsze - pochwale się wam starymi klocuszkami i wsadzę fotkę ( STRACH ) !!!!!!!!! Pole zaznaczone kolorem - brak okładziny - Masakra:/ Widziałem już gorsze, ale zupełnie nie ogarniam jak można doprowadzić najważniejszy mechanizm w samochodzie do tego stanu. Sam trochę przesadzam z wymianami przy hamulcach, ale moim zdaniem to świętość i lepiej wyrzucić pół klocków niż zobaczyć coś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.