Gość kraft Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam wszystkich bardzo serdecznie i zwracam się z prośbą o porady. Chodzi konrketnie jaka instalacje gazową zamontować do samochodu nissan maxima 2.0 v6 z 1998 r. Pytałem w paru zakładach, wszyscy nakazują montaż sekwencji, ceny od 3700zł w góre. W jedym zakładzie powiedzieli także iż w tego typu silnikach obowiązkowo montuje się jakiś układ smarowania ( 800zł) -lubryfikacja (chyba tak to się pisze). Jak jest z tymi silnikami, powinno się montować ten układ smarownia , i jaka instalacja , czy na sekwencji nie bedzie żadnych problemów? z góry dziękuje za wszelką pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 tylko sekwencja lubryfikacja -> naciąganie klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraft Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 tylko sekwencja lubryfikacja -> naciąganie klienta dzięki za informację, w takim razie z lubryfukacji zrezygnuje napewno a proszę mi powiedzieć czy nastawiać się na jakaś konkretną sekwencje i konkretne wtryski czy zdać się na zakład montujący? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 proponuję STAG-a możesz sam wszystko poustawiać, fejs 30 złociszy na allegro a program darmowy na stronie producenta, jaka moc tej Twojej maxi?? pojedź zapytaj spisz i zapodaj, chroń się przed czerwonymi waldemarami, i reduktorem na styk, będzie klękał przy max bucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraft Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 wielkie dzieki, maxima ma 140 KM, na bierząco zdam sprawę co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 ja mam tyle samo i ładnie lata na takim zestawie sterownik -> STAG 200-4, stary, już ma ponad 5 lat, w Twoim przypadku np. STAG4, STAG 300, wtryski => matrix hd544 (rozsądny wybór) można tańsze MJ albo i droższe kwestia kasy reduktor => ZAVOLI ZETA S zapas mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egiptos Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam. Zadaj pytanie na forum gazowym link: http://motonews.pl/forum/?op=fvf&c=0&f=38 Jest na nim kilka bardzo doświadczonych montażystów, którzy znają się na rzeczy. Co do lubryfikacji nie zgodzę się z kolegą "DINO", że zawsze jest to niepotrzebne. Są samochody, w których bezapelacyjnie jest to zbędne, ale są też takie, w których jest to zalecane. Zapytaj na forum czy twój silnik wymaga lubryfikacji czy nie. Koszt 800zł to za wersję elektroniczną urządzenia, jest wersja prostsza z regulacją na śrubę i ona kosztuje max 250zł ale trzeba ją dość często regulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 lubryfikacja niestety nie pomoże jak masz źle zamontowany gazik, źle zestrojony, powodem czego będzie praca na ubogiej mieszance co za tym idzie wysokiej temperaturze. A jak jest dobrze zamontowany mapki zestrojone i pokryte i montaż bez zarzutu to nie stwarza zagrożenia dla silnika. Ale jak ktoś chce się dobrze czuć i wierzy na słowo i pragnie mieć to cudo to niech zakłada, jego kasa jego samochód, ja nie widzę takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egiptos Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Nie jestem gazownikiem. Zgadzam się z kolegą, że montaż i strojenie (koniecznie na drodze albo na hamowni) to podstawa, a lubrayfikacja jest dodatkiem, który jak twierdza specjaliści(montujący i serwisujący duże ilości samochodów więc mogący na chłodno ocenić wpływ tego dodatku) zalecają lubryfikację np. niektóre fordy po 2000 roku, toyota z silnikami VVTI, w których bez lubryfikacji pomimo poprawnej instalacji i właściwych map gazowych często redukują się luzy zaworowe i po pewnym czasie brak jest "szklanek" o odpowiednim rozmiarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 ja mam tyle samo i ładnie lata na takim zestawie sterownik -> STAG 200-4, stary, już ma ponad 5 lat, w Twoim przypadku np. STAG4, STAG 300, wtryski => matrix hd544 (rozsądny wybór) można tańsze MJ albo i droższe kwestia kasy reduktor => ZAVOLI ZETA S zapas mocy STAG4 jest do czterocylindrowych jednostek. Dla ciebie STAG300 Plus albo Premium. Reduktor, jak kolega pisze, wtryskiwacze MagicJety pojedyncze wyjdą najtaniej, dalej poszukaj Matrixów pojedynczych, albo zastanów się nad Keihinami (te są baaardzo drogie, ale zapewniam cię - warte swojej ceny). Zwracaj uwagę na nawierty w kolektorze, które muszą być jak najbliżej benzynowych, wężyki wtryskiwacz - kolektor równa długość. Kolektor ssący powinien być zdjęty do montażu. Odnośnie montażysty - poszukaj tutaj - www.lpg-forum.pl i wybierz znającego się na rzeczy. ja mam tyle samo i ładnie lata na takim zestawie sterownik -> STAG 200-4, stary, już ma ponad 5 lat, w Twoim przypadku np. STAG4, STAG 300, wtryski => matrix hd544 (rozsądny wybór) można tańsze MJ albo i droższe kwestia kasy reduktor => ZAVOLI ZETA S zapas mocy STAG4 jest do czterocylindrowych jednostek. Dla ciebie STAG300 Plus albo Premium. Reduktor, jak kolega pisze, wtryskiwacze MagicJety pojedyncze wyjdą najtaniej, dalej poszukaj Matrixów pojedynczych, albo zastanów się nad Keihinami (te są baaardzo drogie, ale zapewniam cię - warte swojej ceny). Zwracaj uwagę na nawierty w kolektorze, które muszą być jak najbliżej benzynowych, wężyki wtryskiwacz - kolektor równa długość. Kolektor ssący powinien być zdjęty do montażu. Odnośnie montażysty - poszukaj tutaj - www.lpg-forum.pl i wybierz znającego się na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 chyba tam dotarł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraft Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 witam ponownie, relacja z wizyty , zakład lpg zaproponował mi po moich sugestiach: zestaw ; stag300 wtryski Magic Jeta oraz reduktor scorpion za 3500 albo BRC sequent 56 za 4000 zl, mam sie zastanowic co i jak. Gosc powiedzial takze ze najtansza instalacje moze zlozyc za 2800 ale to sie mija z celem. Postanowilem że wybiore ktorys z tych zestawow tylko jeszcze mam dylemat który? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Instalacja sekwencyjna tylko jak nie chcesz mieć problemów! Ja mam lubryfikator - koszt 150 zł. Nie wiem czy pomaga lubryfikator ale wziąłem. Przeleciałem z 13000 km i jest ok, przede mną 1 wymiana filtrów i do przodu. Instalacja BRC. Koszt 43oo zł. Śmierdzi czasami i odejście mniejsze jak na PB -ale to norma. Tankuj na Shell lub Bp. Orlen wali skarpetami i kiszakami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 proponuję STAG-a sam zrobisz wszystko przy aucie, wymień wtryski za dopłatą na matrixy, jeśli dobrze czytam to masz V6 140kM czyli wychodzi 24kM z garka, to znaczy, że hd344 dadzą radę, lub pojedyncze HS, jaki scorpion?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 (edytowane) wsumie tak butla 200 zł wielozawór 200 zł elektro zawór 30 zł zawór tankowania z wielozaworem 0zł filtr FFL 10 zł elektronika + scorpion ST +valteki 1300zł (6 szt -150zł) 2x Matrix HDD344 700zł -MJ 6x50zł 300zł cena częśći dostępnych przez neta ... cena z MJ to 2000zł ale nie ma to jak Papier + montaż Edytowane 9 Kwietnia 2010 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 MJ raczej nie, jak dla nowej instalki, bo przy zmianie na lepsze koszty mniejsze i zużycie paliwka też. Moje MJ przelatały już 4kkm, spalanko OK ale potrafiły kiwnąć z rana silnikiem, teraz szykuję już hd544, do przekładki tylko muszę najpierw podwyższyć na 160KM i zrobić podgrzewanie i wtedy będzie montaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 ale pojedyncze MJ lepiej sie umieści w V6 jest kiepsko z dostępem do kazdego garka EW MAtrix HS to po 160 zł szt ... ja już gadałem z "dostawcą twoim" dla mnie też ma matrixa działaj działaj bo myślałem że jakieś info dasz nt dysz ale wsumie poradzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 narazie latają MJ i musze u coobcia zrobić 160KM, może już w następnym tygodniu i dopiero matrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraft Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 zdecydowałem się na załozenie sekkwencji BRC SQ 56 za 4000 , we wtorek mam odbiór samochodu, zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 jak będzie dobrze założona to będziesz zadowolony tylko ze wszystkim będziesz latał do gaziarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Mam Mistral Autronic od 6ciu lat, raz rurka miedziaqna w ymienniku mi się rozszczelniła, drugi raz bazpiecznik poszedł. Serwisowana normalnie, polecam B. mało awarii, niskie spalanie od ok. 8 - 12, w zależności od warunków. Opisy instalacji są dostępne. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomax-gda Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Witam. Właśnie zostałem właścicielem Nissana Maximy 2.0 V6 i mam pytanie czy instalacja AGIS , którą polecają mi gazownicy to dobre rozwiązanie?? 1995 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 jak widać po postach każda ma swoich zwolenników i przeciwników, ale i tak wszystko zależy od zakładu co montuje i zasobności portfela, można świetnie zamontować Mistrala i będzie klient zadowolony a mozna spieprzyć BRC czy Landi i będziesz jeździł co chwila na regulacje lub ustawienia bo instalka nie radzi sobie z autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomax-gda Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 a mógłbyś mi polecić jakiś warszatat ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 a mógłbyś mi polecić jakiś warszatat ?? zadzwoń tutaj Dymek | Dzioopla Garage | Instalacje LPG, Swapy, Mechanika, Gdynia ul.Dickmana 29A | Tel: 512-310-045 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.