Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

gaz w nissan maxima v6?


Gość kraft
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie i zwracam się z prośbą o porady. Chodzi konrketnie jaka instalacje gazową zamontować do samochodu nissan maxima 2.0 v6 z 1998 r. Pytałem w paru zakładach, wszyscy nakazują montaż sekwencji, ceny od 3700zł w góre. W jedym zakładzie powiedzieli także iż w tego typu silnikach obowiązkowo montuje się jakiś układ smarowania ( 800zł) -lubryfikacja (chyba tak to się pisze). Jak jest z tymi silnikami, powinno się montować ten układ smarownia , i jaka instalacja , czy na sekwencji nie bedzie żadnych problemów?

z góry dziękuje za wszelką pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko sekwencja

lubryfikacja -> naciąganie klienta

 

dzięki za informację, w takim razie z lubryfukacji zrezygnuje napewno a proszę mi powiedzieć czy nastawiać się na jakaś konkretną sekwencje i konkretne wtryski czy zdać się na zakład montujący?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję STAG-a możesz sam wszystko poustawiać, fejs 30 złociszy na allegro a program darmowy na stronie producenta, jaka moc tej Twojej maxi??

pojedź zapytaj spisz i zapodaj, chroń się przed czerwonymi waldemarami, i reduktorem na styk, będzie klękał przy max bucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tyle samo i ładnie lata na takim zestawie

 

sterownik -> STAG 200-4, stary, już ma ponad 5 lat, w Twoim przypadku np. STAG4, STAG 300,

wtryski => matrix hd544 (rozsądny wybór) można tańsze MJ albo i droższe kwestia kasy

reduktor => ZAVOLI ZETA S zapas mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zadaj pytanie na forum gazowym

 

link: http://motonews.pl/forum/?op=fvf&c=0&f=38

 

Jest na nim kilka bardzo doświadczonych montażystów, którzy znają się na rzeczy.

 

Co do lubryfikacji nie zgodzę się z kolegą "DINO", że zawsze jest to niepotrzebne. Są samochody, w których bezapelacyjnie jest to zbędne, ale są też takie, w których jest to zalecane. Zapytaj na forum czy twój silnik wymaga lubryfikacji czy nie. Koszt 800zł to za wersję elektroniczną urządzenia, jest wersja prostsza z regulacją na śrubę i ona kosztuje max 250zł ale trzeba ją dość często regulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lubryfikacja niestety nie pomoże jak masz źle zamontowany gazik, źle zestrojony, powodem czego będzie praca na ubogiej mieszance co za tym idzie wysokiej temperaturze. A jak jest dobrze zamontowany mapki zestrojone i pokryte i montaż bez zarzutu to nie stwarza zagrożenia dla silnika. Ale jak ktoś chce się dobrze czuć i wierzy na słowo i pragnie mieć to cudo to niech zakłada, jego kasa jego samochód, ja nie widzę takiej potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem gazownikiem. Zgadzam się z kolegą, że montaż i strojenie (koniecznie na drodze albo na hamowni) to podstawa, a lubrayfikacja jest dodatkiem, który jak twierdza specjaliści(montujący i serwisujący duże ilości samochodów więc mogący na chłodno ocenić wpływ tego dodatku) zalecają lubryfikację np. niektóre fordy po 2000 roku, toyota z silnikami VVTI, w których bez lubryfikacji pomimo poprawnej instalacji i właściwych map gazowych często redukują się luzy zaworowe i po pewnym czasie brak jest "szklanek" o odpowiednim rozmiarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tyle samo i ładnie lata na takim zestawie

 

sterownik -> STAG 200-4, stary, już ma ponad 5 lat, w Twoim przypadku np. STAG4, STAG 300,

wtryski => matrix hd544 (rozsądny wybór) można tańsze MJ albo i droższe kwestia kasy

reduktor => ZAVOLI ZETA S zapas mocy

STAG4 jest do czterocylindrowych jednostek. Dla ciebie STAG300 Plus albo Premium. Reduktor, jak kolega pisze, wtryskiwacze MagicJety pojedyncze wyjdą najtaniej, dalej poszukaj Matrixów pojedynczych, albo zastanów się nad Keihinami (te są baaardzo drogie, ale zapewniam cię - warte swojej ceny).

Zwracaj uwagę na nawierty w kolektorze, które muszą być jak najbliżej benzynowych, wężyki wtryskiwacz - kolektor równa długość. Kolektor ssący powinien być zdjęty do montażu.

Odnośnie montażysty - poszukaj tutaj - www.lpg-forum.pl i wybierz znającego się na rzeczy.

 

ja mam tyle samo i ładnie lata na takim zestawie

 

sterownik -> STAG 200-4, stary, już ma ponad 5 lat, w Twoim przypadku np. STAG4, STAG 300,

wtryski => matrix hd544 (rozsądny wybór) można tańsze MJ albo i droższe kwestia kasy

reduktor => ZAVOLI ZETA S zapas mocy

STAG4 jest do czterocylindrowych jednostek. Dla ciebie STAG300 Plus albo Premium. Reduktor, jak kolega pisze, wtryskiwacze MagicJety pojedyncze wyjdą najtaniej, dalej poszukaj Matrixów pojedynczych, albo zastanów się nad Keihinami (te są baaardzo drogie, ale zapewniam cię - warte swojej ceny).

Zwracaj uwagę na nawierty w kolektorze, które muszą być jak najbliżej benzynowych, wężyki wtryskiwacz - kolektor równa długość. Kolektor ssący powinien być zdjęty do montażu.

Odnośnie montażysty - poszukaj tutaj - www.lpg-forum.pl i wybierz znającego się na rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie, relacja z wizyty , zakład lpg zaproponował mi po moich sugestiach:

zestaw ; stag300 wtryski Magic Jeta oraz reduktor scorpion za 3500

albo BRC sequent 56 za 4000 zl, mam sie zastanowic co i jak. Gosc powiedzial takze ze najtansza instalacje moze zlozyc za 2800 ale to sie mija z celem. Postanowilem że wybiore ktorys z tych zestawow tylko jeszcze mam dylemat który?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja sekwencyjna tylko jak nie chcesz mieć problemów!

Ja mam lubryfikator - koszt 150 zł.

 

Nie wiem czy pomaga lubryfikator ale wziąłem. Przeleciałem z 13000 km i jest ok, przede mną 1 wymiana filtrów i do przodu.

Instalacja BRC.

Koszt 43oo zł.

Śmierdzi czasami i odejście mniejsze jak na PB -ale to norma.

Tankuj na Shell lub Bp. Orlen wali skarpetami i kiszakami!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję STAG-a sam zrobisz wszystko przy aucie, wymień wtryski za dopłatą na matrixy, jeśli dobrze czytam to masz V6 140kM czyli wychodzi 24kM z garka, to znaczy, że hd344 dadzą radę, lub pojedyncze HS, jaki scorpion??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsumie tak

 

butla 200 zł

wielozawór 200 zł

elektro zawór 30 zł

zawór tankowania z wielozaworem 0zł

filtr FFL 10 zł

 

elektronika + scorpion ST +valteki 1300zł (6 szt -150zł)

 

2x Matrix HDD344 700zł -MJ 6x50zł 300zł

 

cena częśći dostępnych przez neta ...

 

cena z MJ to 2000zł ale nie ma to jak Papier + montaż

Edytowane przez Tofu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MJ raczej nie, jak dla nowej instalki, bo przy zmianie na lepsze koszty mniejsze i zużycie paliwka też.

Moje MJ przelatały już 4kkm, spalanko OK ale potrafiły kiwnąć z rana silnikiem, teraz szykuję już hd544, do przekładki tylko muszę najpierw podwyższyć na 160KM i zrobić podgrzewanie i wtedy będzie montaż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pojedyncze MJ lepiej sie umieści w V6 jest kiepsko z dostępem do kazdego garka

 

EW MAtrix HS to po 160 zł szt ...

 

ja już gadałem z "dostawcą twoim" dla mnie też ma matrixa działaj działaj bo myślałem że jakieś info dasz nt dysz ale wsumie poradzimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie latają MJ i musze u coobcia zrobić 160KM, może już w następnym tygodniu i dopiero matrix

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak będzie dobrze założona to będziesz zadowolony tylko ze wszystkim będziesz latał do gaziarza :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam Mistral Autronic od 6ciu lat, raz rurka miedziaqna w ymienniku mi się rozszczelniła, drugi raz bazpiecznik poszedł. Serwisowana normalnie, polecam B. mało awarii, niskie spalanie od ok. 8 - 12, w zależności od warunków. Opisy instalacji są dostępne. Polecam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jak widać po postach każda ma swoich zwolenników i przeciwników, ale i tak wszystko zależy od zakładu co montuje i zasobności portfela, można świetnie zamontować Mistrala i będzie klient zadowolony a mozna spieprzyć BRC czy Landi i będziesz jeździł co chwila na regulacje lub ustawienia bo instalka nie radzi sobie z autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mógłbyś mi polecić jakiś warszatat

??

 

zadzwoń tutaj

 

Dymek | Dzioopla Garage | Instalacje LPG, Swapy, Mechanika,

Gdynia ul.Dickmana 29A | Tel: 512-310-045

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...