Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Wymiana rozrządu 2.2 Di


Gość don_hihot

Rekomendowane odpowiedzi

Gość don_hihot

Witam

Jestem nowy na forum, więc proszę o wyrozumiałość jeśli się powtarzam.

Właśnie sypnęło mi rozrząd w P12 2.2Di 126KM. Z tego co mówili w warsztacie i sam szukałem, części są dostepne jedynie w ASO i koszt zakupu to jakieś 3600zł. Do tego dochodzi koszt wymiany, więc jest nieciekawie ...

Czy kotś może wie i może mi polecić gdzie można kupić "używki" z pewnego żródła???

joma144@wp.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Ty chcesz kupic, uzywany caly silnik czy tylko rozrzad?

Bo jezeli rozrzad to raczej nie jest to najlepszy pomysl.

Robota troche kosztuje, a pewnosci co kupisz i czy sie nie rozleci za chwile nie masz zadnej...

 

Znalazlem cos na allegro, ale ja bym chyba nie ryzykowal

 

Rozrzad

 

 

A co konkretnie Ci sie stalo i przy jakim przebiegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem nowy na forum, więc proszę o wyrozumiałość jeśli się powtarzam.

Właśnie sypnęło mi rozrząd w P12 2.2Di 126KM. Z tego co mówili w warsztacie i sam szukałem, części są dostepne jedynie w ASO i koszt zakupu to jakieś 3600zł. Do tego dochodzi koszt wymiany, więc jest nieciekawie ...

Czy kotś może wie i może mi polecić gdzie można kupić "używki" z pewnego żródła???

joma144@wp.pl

 

ile masz nastukane, ze chcesz wymieniac lancuszek rozrzadu ??

 

jakies objawy ? lancuszek sie tlucze czy cos innego ?

 

ja mam zrobione 180 kkm i nie wymieniam rozrzadu, lancuch sie nie tlucze, wszystko jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość don_hihot

ile masz nastukane, ze chcesz wymieniac lancuszek rozrzadu ??

 

jakies objawy ? lancuszek sie tlucze czy cos innego ?

 

ja mam zrobione 180 kkm i nie wymieniam rozrzadu, lancuch sie nie tlucze, wszystko jest ok

 

 

Ja mam 140 tys przebiegu i zaczął mi tłuc łańcuszek, po zdjęciu obudowy rozrządu widać, że już zaczyna trzeć o obudowę. Napinacz wysunął się już na max i nie ma możliwości bardziej napiąć łańcuszka.

Jeśli chodzi o inter cars, to w katalogu on-line faktycznie jest sporo części, ale na stanie faktycznym mają tylko górny łańcuszek i jeden napinacz.

A co sądzicie o opcji, żeby zmienić tylko górny łańcuszek, a dolny od napędu pompy zostawić jak jest (??) - podobno te zużywają się o wiele wolniej?? Powiem szczerze, że dolny łańcuszek nie był sprawdzany, ponieważ trzeba by było wyjmować silnik. Ale hałasuje właśnie ten górny ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...