tomtom1 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam wszystkich, Czy ktoś z kolegów wie jak ma być przykręcony wspornik reakcyjny mocowania silnika? to taki jajowaty plastik z dzwigienką przy tylnej poduszce mocowania silnika w N15 2.0d. Na obrazku w książce serwisowej wygląda że jest tym cięgłem do góry a miałem w autku cięgłem na dół, przy czym silnik był wyciągany wiec ktoś mógł źle założyć. Gdyyby się komuś chciało zajrzeć pod maske w swoim autku to byłbym bardzo wdzięczny, Tylną poduszkę silnika i ten wspornik widać od góry, trzeba tylko "zanurkować" za silnik. Mam problem z szarpaniem przy ruszaniu, a ten wspornik właśnie trzyma silnik żeby nie skakał na poduszkach. Miał już troche luzów, naprawiłem go przy pomocy blaszki wyciętej szlifierką kątową i dwóch srubek M3, teraz jest ok ale nie wiem czy dobrze przykręciłem. pozdrawiam wszystkich! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Spróbuję zobaczyć. Miałem wyrobioną tylną poduchę i na pewno ona (wyrobiona) odpowiada za pukanie przy cofaniu. U mnie też czasem szarpnie przy ruszaniu na przód i chyba to poducha skrzyni (inaczej zwana lewa lub centralna).. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Napiszę tak - miałem ostatnio trochę wolnego czasu, więc sam z ciekawości sprawdziłem, w jakiej pozycji jest ten wspornik u mnie. Był tym "dzyndzlem" do dołu. Rzuciłem okiem w instrukcję i na schemacie niby jest dzyndzlem do góry. Przełożyłem go odwrotnie. Na wstecznym wtedy walenie na całego jest A poduszki mam pod silnikiem nowe. Po przełożeniu z powrotem dzyndzlem na dół walenia nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomtom1 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Napiszę tak - miałem ostatnio trochę wolnego czasu, więc sam z ciekawości sprawdziłem, w jakiej pozycji jest ten wspornik u mnie. Był tym "dzyndzlem" do dołu. Rzuciłem okiem w instrukcję i na schemacie niby jest dzyndzlem do góry. Przełożyłem go odwrotnie. Na wstecznym wtedy walenie na całego jest A poduszki mam pod silnikiem nowe. Po przełożeniu z powrotem dzyndzlem na dół walenia nie ma dzieki za te informacje, są bezcenne )) u mnie właśnie to walenie na wstecznym jest okropne, przełoże na dół dzwigienke przy najbliższej okazji i zobaczymy. Ale wynika z tego ze nasza książka w tym przypadku to raczej dezinformuje, co mnie troche martwi, bo to wcale może nie być przypadek odosobniony. Pozdrawiam wszystkich kolegów!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Żeby było śmieszniej - po zakupie auta na wstecznym miałem właśnie to walenie, myślałem, że to poduszki. Wymieniłem 2 poduchy silnika na nowe i przy składaniu zupełnie przez przypadek przykręciłem ten wspornik odwrotnie, niż był; walenie ustało Jak się okazało, to nie poduszki były wtedy winne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.