volvo144 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam! Jakie macie zdanie o chip tuningu silnika 2,8 TDi? Znalazłem takie oferty: http://www.44tuning.pl/nissan/chip-tuning-nissan-patrol-y61-2.8-td-129-km.html http://www.wiekszamoc.pl/dpp-zamiast-chip-tuning/nissan-patrol-y61-2.8-td-129-km-wiecej-mocy.html i nie wiem czy warto się tym zajmować. Jak zmiana parametrów wpłynie na żywotność silnika? Czy znacznie go skróci? Pozdrawiam Marcin Mierzejewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Witam! Jakie macie zdanie o chip tuningu silnika 2,8 TDi? Znalazłem takie oferty: http://www.44tuning.pl/nissan/chip-tuning-nissan-patrol-y61-2.8-td-129-km.html http://www.wiekszamoc.pl/dpp-zamiast-chip-tuning/nissan-patrol-y61-2.8-td-129-km-wiecej-mocy.html i nie wiem czy warto się tym zajmować. Jak zmiana parametrów wpłynie na żywotność silnika? Czy znacznie go skróci? Pozdrawiam Marcin Mierzejewski Jeżeli już do power box V-techa. Ich gadzety mają dobrą opinię. Nie kręć więcej niż 20kM. V tech ma 8 programów kopnięcia , zasada działania - uproszczając, dotyczy ingerencji w parametry pracy pompy. Jeżeli rozsądnie podkręcisz silnik, raczej nie powinieneś mu zrobić krzywdy. Wszystko jest dla ludzi, ale z głową. Zastosowanie Power Box'a zależy od stanu w jakim obecnie masz silnik, pompę turbinę itd. Im stan lepszy, tym efekt lepszy i mniejsza szansa skrócenia zycia pompy i silnika. A 20 kM wiecej czujesz pod pedałem gazu Znam Patrole mądrze kopnięte i wszystko chodzi jak "ta lala" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvo144 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Jeżeli już do power box V-techa. Ich gadzety mają dobrą opinię. Nie kręć więcej niż 20kM. V tech ma 8 programów kopnięcia , zasada działania - uproszczając, dotyczy ingerencji w parametry pracy pompy... (ciach) Hej! Dzięki za info. Orientujesz się ile taka przyjemność może kosztować? Pozdrawiam MM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Hej! Dzięki za info. Orientujesz się ile taka przyjemność może kosztować? Pozdrawiam MM Około 1200 1300 pln z montażem i hamownią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvo144 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Około 1200 1300 pln z montażem i hamownią. Witam! Właśnie przed chwilą rozmawiałem ze specami od PowerBoxa. Usługa z hamownią w Gdyni to koszt 1300 zł. Efekt - wzrost momentu o 50Nm. Mam nadzieję że silnik i napędy to przetrzymają Pozdrawiam Marcin Mierzejewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Witam! Właśnie przed chwilą rozmawiałem ze specami od PowerBoxa. Usługa z hamownią w Gdyni to koszt 1300 zł. Efekt - wzrost momentu o 50Nm. Mam nadzieję że silnik i napędy to przetrzymają Pozdrawiam Marcin Mierzejewski Jak zdecydujesz sie zakładać to najpierw zanim kupisz pojedz na hamownie. Jeżeli wyjdzie Ci mniej niż 110 KM to odpuśc Poverboxa. Dobry wynik to powyżej 115 KM. Wtedy możesz montować. Tylko spokojnie, z regulacja, lepiej mniej kopnąć, ale ma nie dymić i pieknie tykać. Myśle że program 4-6 powinien być optymalny, ale to wyjdzie w praniu. Najpierw koniecznie na hamownie i zobacz w jakim stanie jest to wszystko co pod maską. Daj znać. O napędy się nie martw, są teoretycznie niezniszczalne. Bardziej o pompę, bo jak słabiutka i dasz jej kopa to szybciej umrze. Dlatego najpierw hamownia, to ile zostało koni pod maską da Ci jakis obraz w jakim stanie jest motor i jak dostał wcześniej w d*pę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Balugas Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 a 2.8 tdi to nie jest na zwykłej pompie i z dolozonym intercoolerem??mi sie wydaje ze tam nie ma kompa i do zwiekszenia mocy wystarczy zwiekszyc dawke, podniesc cisnienie doladowania(MBC)oraz zmienic na pinie sterujacym dawką paliwa sprezynke na bardziej miekka dzieki czemmu bedzie bardziej reagowac na dodawanie gazu mam tak w swoim 2.8 td zrobione i zapierdziela jak dziki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 a 2.8 tdi to nie jest na zwykłej pompie i z dolozonym intercoolerem??mi sie wydaje ze tam nie ma kompa i do zwiekszenia mocy wystarczy zwiekszyc dawke, podniesc cisnienie doladowania(MBC)oraz zmienic na pinie sterujacym dawką paliwa sprezynke na bardziej miekka dzieki czemmu bedzie bardziej reagowac na dodawanie gazu mam tak w swoim 2.8 td zrobione i zapierdziela jak dziki Niestety pompa sterowana elektronicznie. Podobna do tych w silniku 3.0 A propos do ilu podkręciłeś turbinę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Balugas Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Niestety pompa sterowana elektronicznie. Podobna do tych w silniku 3.0 A propos do ilu podkręciłeś turbinę ? tylko na 1,1 bar mierzone manometrem obecnie jezdze bez wskaznika bo muiałem do innego samochodu przelozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.