Gość sergio99 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Witam ! Jestem nowy takze proszę wszystkich o wyrozumiałość. Dzisaj zabrałem się do demontażu łańcuszka (dwóch). Mój problem polega na tym że nie wiem jak to wszytko poustawiać tzn założyłem ponownie drugi komplet (tak samo jak zdjąłem poprzedni) lecz wydaje mi się że coś jest nie tak gdyż po wielokrotnym obrocie wału nie pokrywały mi się znaki. Proszę o pomoc może jakiś schemat krok po kroku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 no to tak trochę sobie namieszałeś, zasada jest taka jak 1 jest GP i ma zawory zamknięte, wtedy na 4 masz wahniecie na zaworach, poustawiaj tak i wtedy szukaj znaków, a w ogóle ustawiłeś znaki przed zdjęciem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergio99 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 wydaje mi się że raczej tak tylko nie wiem dlaczego nie mogłem pozgrywać znaków z tymi kolorowymi ogniwami na dolnym łańcuszku(obracałem wałem korbowym chyba z pół godziny przed zdjęciem rozrządu). Pewnie ktoś wcześniej ustawiał jakąś inną metodą. Czyli jak rozumiem muszę ustawić górny punkt (GMP) cylindra nr 1 i zaczynając od wału korbowego zakładam łańcuchy zgodnie ze znakami ogniw do kół?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Znaki gdzie i jak:Niestety nissan ma tak że jak ustawisz na znaki i zaczniesz obracać wałem zo znaki się nie zgrają tak szybko czyli możesz kręcić i pół dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergio99 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Dzięki za sugestie poradziłem sobie rozrząd ustawiony wszystko cyka elegancko. Jeszcze raz dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) Dzięki za sugestie poradziłem sobie rozrząd ustawiony wszystko cyka elegancko. Jeszcze raz dzięki pozdrawiam Mam pytanie, wyciągałeś silnik żeby wymienić rozrząd ?? I jaki masz przebieg? Ja mam 240 tyś. i zastanawiam się czy wymieniać czy nie???? Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez wojt_mk.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergio99 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Operacje przeprowadziłem bez demontażu silnika pod tak zwaną chmurką :-). Powiem jednak że się namordowałem co nie miara lecz było warto. Odkręcania od cholery ale jest to do zrobienia. Przebieg 102tys mil lecz u mnie był problem gdyż nie wiadomo z jakiej przyczyny zawiesił się dolny napinacz oraz pękła płoza napinająca. Jeśli znasz sie na mechanice to nic trudnego. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 a jaki koszt materiałów użytych do roboty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergio99 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 jaki koszt w Polsce to nie wiem dokładnie ale coś koło 1 tyś mówię o orginałach. Przeglądałem Allegro i zamienniki japońskie kupisz już od 350-450zł ale co warte te zamienniki to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 w UK nie kupiłbyś za 200 funtów całej primery z dobrym rozrządem i niskim przebiegiem na swapa ? wyszło by taniej i cała buda na części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergio99 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 No właśnie kupiłem tyle ze nie za 200 funtów tylko za 50euro. Stan super a jedynym problem to brak hamulców (uszkodzone serwo). Silnik i zawieszenie w stanie idealnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 No proszę. za 50 euro calusieńkie auto na części. To nawet z lawetą do PL wychodzi taniej niż zrobienie rozrządu w PL przez fachowca. Cała buda na części dodatkowo. Zawsze mnie zastanawiało, jak można być tak inteligentnym i wymienić w PL rozrząd w nissanie za 2500 zł, kiedy sam silnik jest warty 800 zł + przekładka z 700-800 zł. U Ciebie silniczek z małym przebiegiem, jak sam to potrafiłeś zrobić to koszt spoko wyszedł no i ciut mniej babrania niż z przekładką całego silnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergio99 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Masz rację counterox. Przebieg <dawcy> to jakieś 98tyś mil także nie jest dużo a co do przekładki silnika nie dałbym rady brak odpowiedniego sprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek58235 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Witam, potrzebuję informacji na temat wymiany rozrządu. Znaki i ustawienie wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.