Gość wojt_mk.. Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Nie znalazłem podobnego tematu, dlatego zakładam nowy. Mam takie pytanie mianowicie kiedy miałem założone zimówki rozm. 175/70/R14 ściągało mnie na prawo myślałem że to może opony albo felgi, teraz mam założone letnie alu 195/60/R14 i ściąga mnie na lewo zbieżność to na pewno nie jest, może ktoś miał podobny problem ??? Pierwszy raz się z tym spotkałem. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Nie znalazłem podobnego tematu, dlatego zakładam nowy. Mam takie pytanie mianowicie kiedy miałem założone zimówki rozm. 175/70/R14 ściągało mnie na prawo myślałem że to może opony albo felgi, teraz mam założone letnie alu 195/60/R14 i ściąga mnie na lewo zbieżność to na pewno nie jest, może ktoś miał podobny problem ??? Pierwszy raz się z tym spotkałem. Proszę o pomoc Na pierwszy rzut oka to wygląda na zbieżność lecz ty zapewniasz że to nie jest to. Może to być krzywa felga . Jakim stanie jest maglownica układu ???????? O to mi chodzi http://www.allegro.pl/item982544342_nissan_primera_p10_przekladnia_kier_maglownica.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Na pierwszy rzut oka to wygląda na zbieżność lecz ty zapewniasz że to nie jest to. Może to być krzywa felga . Jakim stanie jest maglownica układu ???????? O to mi chodzi http://www.allegro.pl/item982544342_nissan_primera_p10_przekladnia_kier_maglownica.html Nie wiem czy to felga ? ale na dwóch kompl. by ściągało? a co do maglownicy na zgaszonym silniku jak szarpię za koło lekko stuka ale luzu nie ma, naprawdę nie wiem od czego zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 ciśnienie w kołach?? może nierówno zjechane opony?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Nie wiem czy to felga ? ale na dwóch kompl. by ściągało? a co do maglownicy na zgaszonym silniku jak szarpię za koło lekko stuka ale luzu nie ma, naprawdę nie wiem od czego zacząć? Dolne wahacze może, sworznie, tuleje lub te "jabłka" z tyłu. Może też maglownica. Nie masz tak ze przy hamowaniu ciągnie w jedna strone a jak dasz ostro gazu z pod swiatel to w druga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rudi88 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Pozamieniac kola miejscami, wtedy bedzie mozna ewentualnie wykluczyc krzywe felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Dolne wahacze może, sworznie, tuleje lub te "jabłka" z tyłu. Może też maglownica. Nie masz tak ze przy hamowaniu ciągnie w jedna strone a jak dasz ostro gazu z pod swiatel to w druga? Muszę zwrócić uwagę czy przy ruszaniu mnie ściąga w jedną a przy hamowaniu w drugą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hibneryt82 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 He maiłem golfa i działo sie to samo Przyczyna... 1.gumy na wahaczach;) na BANK Masz alusy na szerokich lakach? He maiłem golfa i działo sie to samo Przyczyna... 1.gumy na wahaczach;) na BANK Masz alusy na szerokich lakach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 sprawdź czy nie masz luzów na górnych wahaczach bo one odpowiadaja za kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy a ten kąt jest odpowiedzialny za to aby auto jechało prosto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 sprawdź czy nie masz luzów na górnych wahaczach bo one odpowiadaja za kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy a ten kąt jest odpowiedzialny za to aby auto jechało prosto. Górne wachacze są ok lewy niedawno wymieniłem a prawy nie ma luzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.