Gość zaciur99 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam mam tak dziwny problem ze swoja almera podczas jazdy przy okolo 90 km/h gdy dodaje gazu odczuwam jak koła przyboksowuja tak jakby z niewiadomych przyczyn dostal zastrzyku mocy ale to napewno nie mozliwe. Mam ten samochod juz od poltorej roku i tak sie nie zachowywał i nie pokoi mnie to Może ma ktos pojecie na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Może sprzęgło się kończy i się ślizga... A przy wyższych prędkościach też się tak zachowuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zaciur99 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Może sprzęgło się kończy i się ślizga... A przy wyższych prędkościach też się tak zachowuje? zachowuje sie jak zauwazylem do 120 km / h bo dalej nie sprawdzalem wiem jakie jest odczucie przy slizagajcym sie sprzegle ale to nie jest to chyba ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jeśli przy wyższych też to czuć to obawiam się że to może być jednak sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zaciur99 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 ale sprzeglo sie slizga podczas zmiany biegu i czuc przeslizg a to juz po zmienieniu biegu i to na 5 biegu fakt nie sprzawdzalem na nizszych biegach ale rzecz wiadoma ze ten samochod nie ma takiej mocy zeby boksowaly kola przy wiekszych predkosciach ma tylko 98 koni az sie boje ze to moze byc sprzeglo bo to juz nie tania robota. slyszalem ze podobno wywazenie kół moze to zmienic. Moze ktos wie cos na ten temat?? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Wszystko się zgadza: na 5 biegu widać najwcześniej, bo wtedy jest największe obciążenie. Ktoś pisał jak sprawdzić czy to sprzęgło: - zaciągnąć ręczny - musi być dobry - wrzucić najwyższy bieg - puścić sprzęgło - powinien zgasnąć - jak nie to sprzęgło się powoli kończy Można ocenić stopień użycia przez wrzucanie coraz niższych biegów - im niższy się ślizga tym gorzej ze sprzęgłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.