nissuser Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 wyskoczył mi błąd silnika. almera n16 1.5dci, 2005r. Podpięty na kompie - pokazuje błąd EGR. dzwoniłem do ASO, koszt kolo 650zl. szukałem w necie w sklepach z częsciami, nie mają takich zaworów. coś tam na allegro znalazłem, ale w większości opis, że pasuje do renault, o nissanie nie wspominają. natknąłem się też na: http://allegro.pl/item981537822_oryginalny_zawor_egr_renault_pierburg_1_5_1_9_dci.html. co o tym sądzicie? znalazłem ludzi na forum renault, którzy u nich kupowali egry po regeneracji, i sobie chwalą. co polecacie? regeneracja? czy zamiennik o ile wogóle sa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witia Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Przed zakupem nowego spróbuj reanimować stary EGR. Może wystarczy jedynie czyszczenie, w warunkach domowych jest to 30 min roboty - dokładny opis ze zdjęciami jest gdzieś w sieci na pewno bo sam czyściłem na jego podstawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Cześć,Te silniki w Nissanach to właśnie są od Renówki,różnią się osprzętem,pewnie EGR będzie pasował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissuser Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 czy moglibyście opisać, gdzie ja ten zawór znajdę, oraz jak go wymontować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 przeczyścić nie zaszkodzi ale z własnych doświadczeń lepiej wymienić na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 nie wiem jak w dci, ale w di budowa tego zaworu jest prosta, jedyne co może niedomagać to silniczek krokowy, w 2.2 di to jest z tyłu silnika, koło filtra paliwa, taki "grzybek" na 4 śrubkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareckus Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 W 2.2 Di zaślepiłem ostatnio EGR i "upośledziłem" sam zawór. Auto teraz bardziej żwawe ale nie wiem jak w 1.5 dci czy można się pozbyć EGR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibbi Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Drodzy Panowie, Z mojej krótkiej obserwacji (mam almerkę z 2004 1.5 lpg od 2 miesięcy) wynika że ten błąd nie musi być wynikiem złej instalacji czy też złego ustawienia. To niestety jest (prawdopodobnie) wina naszych "drogich" dystrybutorów gazu lpg. Po tym jak mi się pierwszy raz zaświeciła kontrolka i rozszyfrowaniu kodu błędu jako "zbyt uboga mieszanka" wyzerowałem komputer i zatankowałem w renomowanej stacji paliw. Dopóki jeździłem na gazie o prawidłowych parametrach nie było mowy o żadnym błędzie i spalanie było niższe. Po ponownym zatankowaniu u polskiego dostawcy lpg, po kilkunastu kilometrach błąd pojawił się ponownie. Gdybyśmy mięli porządny gaz o odpowiedniej kaloryczności to u większości z Panów pewnie by żadnych problemów nie było. Zastanawiam się tylko czy istnieje jakaś "siła", która zmusiła by dostawców gazu do tego aby był on o odpowiedniej jakości? Pozdrawiam. Sorki ... w tym pośpiechu nie w tym temacie napisałem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.