Gość schicksal Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Posiadam primera P 11 2.0 niedawno zainstalowalem gas,i mam problem z chlodzeniem.przy wyzszej predkosci tj.powyzej 140km,rosnie temperatura i dopiero jak zwolnie,zaczyna spadac.uzupelnilem plyn bo myslalem ze jest za malo,i tez sie grzeje i zaczyna plyn wywalac.oczywiscie plynu wlalem tyle ile brakowalo.po miescie jezdzac temp.caly czas jest stala, tak jak powinno byc.co moze byc przyczyna korek?termostat?przed instalacja gazu nic takiego sie nie dzialo.moze ktos wie co jest przyczyna?dzieki z gory za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam. Czy olej silnikowy został wymieniony ????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 jak masz wpięty reduktor?? powinien być równolegle do nagrzewnicy, zapodaj fotki instalacji i zobaczymy co jest 5, a może termostat klęknął Witam. Czy olej silnikowy został wymieniony ????????? a co ma wymiana oleju do kłopotów po instalacji LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Tak Jest to możliwe że termostat się zepsuł http://www.allegro.pl/item969162964_nissan_primera_p11_2_0_16v_termostat_2000r_almera.html tak wygląda. Jeśli jest mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym to temperatura jest nieodczytywana przez wskaźnik a więc skazówka stoi poniżej zera . Czyli w twoim przypadku to jest nie możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jeśli jest mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym to temperatura jest nieodczytywana przez wskaźnik a więc skazówka stoi poniżej zera . Czyli w twoim przypadku to jest nie możliwe możesz to bardziej rozwinąć, co ma poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym do wskaźnika temp. ?? przecież czujnik jest na silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 a co ma wymiana oleju do kłopotów po instalacji LPG Możne ona wpłynąć na uszczelkę pod głowicą. Np gdy nalejemy olej do diesla do silnika benzynowego po 500 km możemy mieć olej w zbiorniczku wyrównawczym . To może spowodować się zagrzanie się silnika ponieważ w układzie chłodzenia jest olej który nie służy do chłodzenia lecz do pracy silnika . Nie wiem jak jest dokładnie z przypadku benzyna/LPG . Wiem że niektórzy handlarze nalewali olej do diesla do silnika benzynowego ponieważ to powoduje również cichą prace silnika benzynowego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) odpowietrz układ --- załóż podkładkę pod korek na chłodnicy i dowal płynu full i zobaczymy czy ci połknie pojeździj kilka dni .. Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 TOFU ale jaką podkładkę, przecież w korku jest zawór który puszcza na zbiorniczek albo pobiera płyn ze zbiorniczka a co ma wymiana oleju do kłopotów po instalacji LPG Możne ona wpłynąć na uszczelkę pod głowicą. Np gdy nalejemy olej do diesla do silnika benzynowego po 500 km możemy mieć olej w zbiorniczku wyrównawczym . To może spowodować się zagrzanie się silnika ponieważ w układzie chłodzenia jest olej który nie służy do chłodzenia lecz do pracy silnika . Nie wiem jak jest dokładnie z przypadku benzyna/LPG . Wiem że niektórzy handlarze nalewali olej do diesla do silnika benzynowego ponieważ to powoduje również cichą prace silnika benzynowego . Posiadam primera P 11 2.0 niedawno zainstalowalem gas Kolega napisał tak, czyli posiada już ten samochód a wariacje z temperaturą zaczęły się po instalacji LPG 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Tak wiem o tym że samochód został zakupiony bez instalacji LPG . Bardzo bym prosił kolegów aby potwierdzili mi że mówi o tym silniku . http://www.allegro.pl/item975268207_nissan_primera_p11_96_02_silnik_2_0_46_tys_przeb.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) 2.0 benzyna, na zdjęciu jest P11.14, angol Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez DINO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schicksal Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 dokladnie,wariacje z temperatura zaczely sie po zalorzeniu gazu sekwencyjnego.autko juz troche uzytkuje i zawsze tak samo jezdze, ale na benzynie nigdy mi sie nie zdarzyly zadne skoki temperatury.caly czas wskaznik byl na godzinie 9 tej.jezdzac do 120 km temperatura sie utrzymuje normalnie.dobiero powyzej 140 km zaczyna wskazowka wchodzic na 11 ta godz.dopiero jak zwolnie temp.wraca do normy .przeprowadzilem proby raz na benzynie raz na gazie i tak samo sie dzieje.jak dolalem plynu bo bylo troche za malo,moze przy instalacji gazu troche wycieklo,to go zaczelo wywalac podczas gdy podnosi sie temperarura.dolalem do chlodnicy ile weszlo,i do zbiorniczka tak miedzy min. a max.oleju w silniku nie wymienialem.naprawde nie wiem co go boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 daj zdjęcia, i sprawdź jak jest wpięty reduktor, powinien być równolegle do nagrzewnicy, zerknij za kolektor dolotowy tam idą węże do nagrzewnicy w nadwozie i sprawdź czy na 2 są trójniki, czy tylko jeden jest przecięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schicksal Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) oki,jutro zrobie zdjecia i wrzuce.pozdro. o to fotki c.d nie wiem czy dobre te fotki?pozdrawiam. Edytowane 20 Maja 2010 przez schicksal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 oki,jutro zrobie zdjecia i wrzuce.pozdro. o to fotki wrzuć jakieś normalne rozmiary, ale z tego co widać to leżące waldki i wężyki do wtrysków -> nie do przyjęcia chyba reduktor za mały do tej mocy silnika, brak opasek zaciskowych na mapsensorze, daj zdjęcie wpięcia reduktora, ale z tego co widać może być lipa, ogólnie dużo poprawek, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Racje ma DINO daj normalne rozdzielczość . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 prawdopodobnie masz, źle wpięte węże wodne od reduktora, i tu może być Twój problem, powinny być wcięte równolegle w nagrzewnicę, ogólnie jedna wielka lipa a te waldemary leżące to mistrzostwo świata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Pobrałem zdjęcia na dysk i oglądnąłem je wszystkie i muszę powiedzieć że instalacja nie jest profesjonalna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schicksal Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) co to mapsensor?zdjecie wpiecia reduktora czyli?a o co chodzi z tymi wezami jak powinny byc zamocowane?jak sprawdzic moc raduktora?DINO mozesz mi to jak najprosciej wyjasnic co mam sprawdzic, bo naprawde nie mam o tym zielonego pojecia.dzieki z gory pozdrawiam.przynajmniej bede wiedzial co mam reklamowac i jakich ządac poprawek.chce na sto procent wiedziec ze jest tam lipa jakas.dzieki. Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez schicksal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) prawdopodobnie masz alaskę a ona podobno jest do 150KM ale ja bym nie wierzył za bardzo, do tego wtryskiwacze jakie masz to żadna rewelacja, będzie na tym jeździł ale tylko tyle, z tym co masz będą cały czas kłopoty, podepnij pod kompa i powiedz, żeby zrobili zrzuty na pendriva pokaż mapy i ustawienia, po zamontowaniu instalacji jechał ktoś z tobą z lapkiem?? do ustawienia map?? wpięcie reduktora i zamontowanie wtryskiwaczy, czy na Twoim zdjęciu nr 4 to widać węże wodne od reduktora wpięte w układ chłodzenia nissmo, czyli zaraz za termostatem jest przecięte i reduktor wpięty szeregowo?? gdzie zakładałeś instalkę?? skąd jesteś?? bo jeśli tak to to jest MEGA DRUT TEAM chłopaki w tej stodole nie znają podstawowych zasad, spytaj się ich jakie dysze masz we wtryskach, jeśli wogóle będą wiedzieć o co chodzi, z ciekawości wielkiej bym obejrzał ustawienia i mapy, elektronika to chyba STAG?? Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez DINO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schicksal Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 elektronika stag,wtryski valtek,reduktor tomasetto,zaraz za termostatem jest taka dluga rurka na ktora zalozony jest waz,ten wąz idzie do dolnego wejscia reduktora,z gornego wejscia reduktora wychodzi wąz ktory idzie gdzies do silnika,jest to taki przeciety wąz z widoczna złączką na zdjeciu.nikt ze mna z laptopem nie jechal.po 1000km przy przegladzie podlaczyl go pod kompa, pokazywal mi mapke ze niby wszystko OK.bledow tez nie bylo zadnych.jutro postaram sie podjechac,zeby mi zrzucil odczyt mapki na pendrive. wracajac do grzania sie silnika,dalej nie wiem czy to termostat,czujnik,czy korek?a naprawde nie sa mi potrzebne dodatkowe zbedne koszta,bo sie okaze ze wymienie wszystko i dalej bedzie tak samo,ze bedzie rosla temperatura.dzieki i pozdro. fotki,wrzucam je normalnie ,nie wiem co z nimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 mówię Ci, źle włączony reduktor, trzeba to zmienić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i wpiąć tam gdzie powinno być, czyli równolegle do nagrzewnicy, masz na moich zdjęciach. Jak chcesz aby to dobrze jeździło to posłuchaj i zaproponuj Panom GAZOWNIKOM pewne zmiany, zaczynając od podłączenia reduktora, następnie przemontowaniem listwy wtryskowej jak najbliżej kolektora, a najlepiej zamiana na normalną jakąś, do tego niech pozakładają opaski na mapsensora, to taki kwadracik gdzie dochodzą wężyki ciśnieniowe, do tego ta alaska hmmm dajmy na to, że producent powie, że obrabia 150KM ale w rzeczywistości 10% mniej czyli 135KM to troszke mało dla stabilnej pracy. to może tyle na początek, ogólnie jest nia za dobrze, Możesz posłuchać albo nie to Twoja decyzja, ja tylko mówię co trzeba zmienić abyś zaraz znowu ni episał, że zaczyna szarpać, że się nie wkręca, że przełącza no i najważniejsze, że się grzeje. To może tyle co mam do powiedzenia a Ty zrobisz jak uważasz. Jak choć trochę się zastosujesz do tego co piszę, to jest sens dalszej pomocy a jak nie to niestety nie mam pomysłu jak Ci pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) wracajac do grzania sie silnika,dalej nie wiem czy to termostat,czujnik,czy korek?a naprawde nie sa mi potrzebne dodatkowe zbedne koszta,bo sie okaze ze wymienie wszystko i dalej bedzie tak samo,ze bedzie rosla temperatura.dzieki i pozdro. Kolego nic nie wymieniaj i nie kombinuj z czujnikami i termostatami. To nic nie da. Przeczytaj uważnie i zrób co Ci poradzę poniżej. Przyczyna Twoich problemów jest jedna i oczywista. Masz źle wpięty reduktor w obieg wodny silnika. Tak jak pisali koledzy powyżej powinien być wpięty równolegle do nagrzewnicy, w jej obwodzie. U ciebie natomiast z tego co widzę, został wpięty w przewód zamykający mały obieg płynu chłodzącego który prowadzi z głowicy do obudowy termostatu. Nie będę już się rozpisywał dlaczego tak jest źle, ale jest bardzo źle i natychmiast to przerób bo zarżniesz silnik... i to nie tylko z powodu przegrzania a swoją drogą ten kto połączył to w taki sposób dobitnie udowodnił tylko jak bezbrzeżna jest jego niewiedza i niezrozumienie tematu, którym się zajmuje. Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez z2maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schicksal Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) oki,jutro zostanie przepiety reduktor tam gdzie ma byc.a co do listwy to nie chce jej przeniesc blizej kolektora,bo mowi ze wezyki beda pozniej za krotkie i bedzie w nich za malo gazu,cos takiego gada.napisz mi dokladnie dlaczego ta listwa ma byc przeniesiona blizej kolektora,to podam mu powody i zażądam przeniesienia.aha,listwa nie jest alaska, tylko valtek-czy ta jest dobra do tego silnika 130KM?czy nie bedzie pozniej problemow ze stabilnoscia pracy silnika?tak jak to wczesniej pisales.jesli jeszcze cos jest to prosze o rade.dzieki z gory pozdrawiam te opaski na map sensorach tez maja byc zalozone? zrobie ten zrzut z ekranu, co dokladnie ma mi zrzucic ustawienia mapy? Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez schicksal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) oki,jutro zostanie przepiety reduktor tam gdzie ma byc.a co do listwy to nie chce jej przeniesc blizej kolektora,bo mowi ze wezyki beda pozniej za krotkie i bedzie w nich za malo gazu,cos takiego gada.napisz mi dokladnie dlaczego ta listwa ma byc przeniesiona blizej kolektora,to podam mu powody i zażądam przeniesienia.aha,listwa nie jest alaska, tylko valtek-czy ta jest dobra do tego silnika 130KM?czy nie bedzie pozniej problemow ze stabilnoscia pracy silnika?tak jak to wczesniej pisales.jesli jeszcze cos jest to prosze o rade.dzieki z gory pozdrawiam te opaski na map sensorach tez maja byc zalozone? to tak, 1. jak przepną reduktor to temperatura wróci do normalności, u mnie 5 lat tak działa i 220km/h szedł i było OK 2. alaska to reduktor nie wtryski, i jest za mało wydajny do tego samochodu, chyba, że nie będziesz kręcił i preferujesz niedzielną jazdę. 3. odnośnie wtryskiwaczy, to po pierwsze powinny być w pionie, po drugie powinny być jak najbliżej kolektora, może po prostu nie potrafi sobie z tym poradzić, dlaczego wtryskiwacze PB są tak blisko zaworów??? a nie na wężykach?? zapytaj go, do czego takie długie wężyki?? ja bym proponował wymienić to jest dziadostwo, będzie więcej palił, mapy będą się rozjeżdżać, ogólnie nie za OK, ale da się na tym jeździć tylko kosztem silnika, może zaproponuj Magik Jet, lub matrixy hd544 tylko te ostatnie to już koszt 500 złociszy ale odliczając te waldki i później oszczędności na paliwie to się kalkuluje. narazie tyle co mi się nasuwa, pokaż ustawienia z kompa i mapy to będziemy wiedzieć co dalej, jak nie będzie chciał Ci ich zgrać, a podejrzewam, że tak może być, to popatrz na zakładkę z mapami, niebieska to PB zielona to LPG powinny być pokryte, do tego ta pomarańczowa kreska to mnożnik, jego początek, czyli to z lewej powinien się zawierać w przedziale 1-1.2 jak jest wyżej to znaczy, że waldki są nie wiercone, zobacz ciśnienie reduktora na górze po prawej, powinno być w granicach 1-1,2 do tego na pierwszej zakładce, gdzie są ustawienia zobacz czy jest ptaszek przy napisie: "wyłącz przy pierwszym" jak nei to maja zaznaczyć, jak będzie odznaczony to silnik będzie się podpierał PB a Ty nawet o tym nie będziesz wiedział. a tu masz na rysunkach co i jak a z drugiej strony to nie dyskutuj z nim za bardzo tylko powiedz mu co ma zrobić bo Ty tak chcesz i bierzesz na siebie to, że w wężykach będzie za mało gazu bbuuahhaha klient nasz pan, spróbuj powalczyć o wymianę reduktora na mocniejszy, On i tak to gdzieś zamontuje i kogoś innego obdarzy swoją wiedzą i fachowością hehe ale Ty już zapomnisz, że masz instalację poza podjeżdżaniem na pompy aby zatankować, do tego jeszcze spróbuj powiedzieć, że chcesz filtr FL-02 jest lepszy. Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez DINO 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schicksal Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 To tak reduktor mam tomasetto,tak przynajmniej jest w dokumentach,czyli nie alaska,czy dobry,mozliwy? listwa valtek.postaram sie wymienic na magic jet,patrzylem ceny valteka a magic jet sa podobne. jutro postaram sie zalatwic to wszystko razem z tymi zrzutami a co z tymi zaciskami na map sensorach, maja byc zalozone mam rozumiec!!!!!!!! dzieki za pomoc,przeciez bym zajechal ten silnik moment,z tego wynika i nie wiedzialbym dlaczego.!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.