Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Temperatura rosnie przy predkosci


Gość schicksal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To tak reduktor mam tomasetto,tak przynajmniej jest w dokumentach,czyli nie alaska,czy dobry,mozliwy?

listwa valtek.postaram sie wymienic na magic jet,patrzylem ceny valteka a magic jet sa podobne.

jutro postaram sie zalatwic to wszystko razem z tymi zrzutami

a co z tymi zaciskami na map sensorach, maja byc zalozone mam rozumiec!!!!!!!!

dzieki za pomoc,przeciez bym zajechal ten silnik moment,z tego wynika i nie wiedzialbym dlaczego.!!!!!!!!

 

1.tomasetto ALASKA, powalcz o lepszy

2.tak ceny waldków i MJ podobne a kultura pracy lepsza, pokuś się o matrixy HD544

3. mają być opaski

 

http://www.allegro.pl/item937887616_reduktor_tomasetto_alaska_at_09_z_filtrem_120_km.html

tu masz aukcje alaski to taki jak Twój i jest napisane DO 120KM POWYŻEJ TRZEBA STOSOWAĆ INNE REDUKTORY,

powalcz o inny mocniejszy, scorpiona ST (mini jest na styk może nie wydolić) lub zavoli zeta S

 

tak z ciekawości spytam, ile zapłaciłeś za instalację??

jaki masz zbiornik na LPG i ile wchodzi gazu, jak w kole to gdzie masz zawór?? ten pod dekielkiem przy butli, od strony zderzaka czy od strony siedzenia?? jak od strony siedzenia to masz butlę do jazdy na wstecznym, nie będzie do końca wybierać gazu, poproś odrazu Pana z DRUT TEAM-u o przełożenie zaworem do zderzaka, choć może być i dobrze to tylko takie na zapas moje sugestie :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiej firmy reduktor zaproponowac,zeby byl dobry do tego silnika i w zblizonej cenie.rzeczywiscie ten jest do 120KM.

oki juz wiem, niedoczytalem poprzedniego postuu.

Edytowane przez schicksal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu można powiedzieć tylko jedno zdanie. Zmienić mechanika.

to jest oczywiste, bo ten raczej wykazał się niekompetencją i brakiem znajomości podstaw, ale trzeba od niego odzyskać to co powinno być zamontowane w tym aucie i wtedy można dalej coś robić, bo jeśli chodzi o gwarancję to też można sobie podarować, po co jeździć jak może jeszcze bardziej zepsuć :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej chyba by bylo zeby sobie zabral to wszystko co zamontowal i oddal kase.pozniej pojechac do prawdziwego fachowca i zainstalowac od nowa.zobaczymy jak sie to potoczy.

na razie stanelo na tym ze jade jutro i mam powiedziec co konkretnie chce,tzn,wymieni co bede chcial ale to sie wiaze z dodatkowymi kosztami.

tak patrzylem to reduktor wezme zavoli zeta i magic jet wtryski i filtr Fl 02,bo jednak 500zl wyfrunac za matrixy to troche wiela.jaka jest roznica w cenie miedzy tym co posiadam.mi sie wydaje ze to powinno sie obyc bez kosztow dodatkowych.moze znasz cennik dla firm, bo wiadomo ze detal jest inny.reduktor bedzie juz tam gdzie ma byc.wtryski tez bede chcial nisko przy kolektorze.a co do gwarancji to na podzespoly daje chyba producent?

butle mam w kole ale nie patrzylem jeszcze w ktora strone zawor.za inst.zaplacilem 2tys.pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2tyś to mało, reduktor zavoli zeta S nie daj sobie wcisnąć zavoli zeta N bo będzie na styk, a lepiej mieć zapas to nie szkodzi. ceny popatrz na allegro to będziesz wiedział, jak dałeś tyle to po odliczeniu waldków i wsadzeniu matrixa HD 544 to róźnica wyjdzie Ci koło 350 złociszy, reszta powinna sie zmieścić w cenie wymiany, popatrz na ceny nie daj sie naciągnąć, a jak zacznie sapać to niech zabiera i oddaje kaskę, masz już wbite w dowód??, jak tak to kupisz co potrzebujesz i sam możesz zamontować. :devil:

TUTAJ masz ceny, są trochę wyższe niż na allegro ale nie za dużo będziesz miał porównanie, są tam też całe zestawy do montażu możesz pooglądać i ocenić co i jak

 

jak nie matrix hd544 to może taurus

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 500 zl matrixy lub 220 zl magic,reduktor chce mi dac silver do 240KM,bo scorpion st podobno jest awaryjny,a do zavoli zeta trzeba cos do kupic chyba filtr jakis jak dobrze pamietam bo w tym co teraz mam zamontowane to jest zintegrowany.a zavoli wyjdzie 280zl,cos przy duzo, z tego co patrzylem kosztuje ok.200 zeta.dobry ten silver czy nastepna jakas kiszka?a taurus pod stagiem zle chodza,podobno i on tego nie chce podlaczac.pewnie nie na jego glowe.OPINIA FACHDRUTA.

Edytowane przez schicksal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 500 zl matrixy lub 220 zl magic,reduktor chce mi dac silver do 240KM,bo scorpion st podobno jest awaryjny,a do zavoli zeta trzeba cos do kupic chyba filtr jakis jak dobrze pamietam bo w tym co teraz mam zamontowane to jest zintegrowany.a zavoli wyjdzie 280zl,cos przy duzo, z tego co patrzylem kosztuje ok.200 zeta.dobry ten silver czy nastepna jakas kiszka?a taurus pod stagiem zle chodza,podobno i on tego nie chce podlaczac.pewnie nie na jego glowe.OPINIA FACHDRUTA.

 

znaczy się czegoś nie rozumiem, podałeś ceny sklepowe czyli możesz sobie sam to kupić i wymienić, a tu chodzi o gwarancję, ŹLE DOBRANE KOMPONENTY INSTALACJI I ŹLE ZAMONTOWANE, czyli powinien być odliczony koszt tych co zamontowane już są w aucie, do Zavolaka S trzeba dokupić tylko elektrozawór z filtrem, i trzeba go zamontować do reduktora a nie na miedzi,

silvera raczej bym sobie podarował ale to moja opinia, może ktoś ma inne zdanie

 

Jakby miał kłopot ze zmieszczeniem reduktora to podpowiedz mu, że jest miejsce pod akumulatorem a do płyty akumulatora można przykręcić FL-02 bez problemu.

 

no i fotki jak to można zamontować

P1010521.JPG

P1010519.JPG

Edytowane przez DINO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,bedzie odliczone 300zeta listwa i reduktor ,czyli to co bede chcial wymienic on zamowi,pytalem w sklepie zeta s 204zl do tego maja elektrozawor z filtrem valteka za 45 zl,tanszy lovato elektrozaw.,on to zamowi co chce sprawdzam orientacyjnie ile co kosztuje.

czyli taka opcja pozostaje>

 

1.zeta s + elektrzaw.valtek

2.matrix lub magic tu jeszcze sie zastanawiam,wszystko zalezne od kosztow,niestety.zalozone maja byc jak najnizej,mam rozumiec!!!!!

3.filtr fl 02

czyli zmieniajac filtr na fl 02 ,to ten co jest zamontowany tez odchodzi.

 

czy cos jeszcze trzeba zamienic??pozdrawiam i dzieki za pomoc.

 

druga sprawa.

1.zainstalowalem sobie w laptopie AcGasSynchro 2.1.1.4 i czy potrzebuje jakies dodatkowe sterowniki czy jak sie wepne,to polaczy sie bez problemow?przewod od niego wezme.

2.czy odczyty maja byc podczs jazdy auta czy na postoju? oczywiscie odpalony silnik

bo widze ze bede musial teraz dokladnie wszystkiego sam dopilnowac.jeszcze troche i zaczne montowac instalacje,ha ha ha!!!

Edytowane przez schicksal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,bedzie odliczone 300zeta listwa i reduktor ,czyli to co bede chcial wymienic on zamowi,pytalem w sklepie zeta s 204zl do tego maja elektrozawor z filtrem valteka za 45 zl,tanszy lovato elektrozaw.,on to zamowi co chce sprawdzam orientacyjnie ile co kosztuje.czyli tak>

1.zeta s + elektrzaw.valtek

2.matrix lub magic tu jeszcze sie zastanawiam,wszystko zalezne od kosztow,niestety.zalozone maja byc jak najnizej,mam rozumiec!!!!!

3.filtr fl 02

czyli zmieniajac filtr na fl 02 ,to ten co jest zamontowany tez odchodzi.

 

czy cos jeszcze trzeba zamienic??pozdrawiam i dzieki za pomoc.

 

druga sprawa.

1.zainstalowalem sobie w laptopie AcGasSynchro 2.1.1.4 i czy potrzebuje jakies dodatkowe sterowniki czy jak sie wepne,to polaczy sie bez problemow?przewod od niego wezme.

2.czy odczyty maja byc podczs jazdy auta czy na postoju? oczywiscie odpalony silnik

bo widze ze bede musial teraz dokladnie wszystkiego sam dopilnowac.jeszcze troche i zaczne montowac instalacje,ha ha ha!!!

 

 

czyli jak Ci odliczy to może sam sobie zakup i będziesz miał taniej.

ad1. tak

ad2. matrix lepszy choć i ja teraz na MJ jeżdżę i nie narzekam ale matrix już leży na półce

ad3. tak

 

druga sprawa

ad1. http://www.ac.com.pl/programy-i-instrukcje-obslugi/programy-i-instrukcje-obslugi,275/ tu masz wszystko z opisami i programami, a da Ci fejsa?? trzeba go zainstalować, sterowniki na stronie,

ad2. podczas jazdy, spytaj się o gwarancję, każde podpięcie pod kompa jest odrazu odwzorowane w ustawianiach i niektórzy wtedy mogą nie uznać gwarancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo tak naprawde to nie wiem czy on robil odczyty podczas jazdy po zainstalowaniu,przy mnie tylko sie wpial jak przyjechalem na przeglad po 1000km,to pokazywal mi mapki jakies ,mowil ze nie ma zadnych bledow.teraz to sie doucze i przynajmniej bede wiedziec po czesci o co tam chodzi.

Edytowane przez schicksal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TU masz moje mapy, a jak pogrzebiesz dalej to są takie same jesczze na waldkach zobacz sobie do czego te mapy które Ci pokazywał sa podobne i będziesz wiedział
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.wchodze na ta strone stag co podales ale nie moge znalezc,opisow programow,moze trzeba byc zalogowanym,sprobuje jeszcze.

2.a ten moj stag 200/4 pociagnie to wszystko po wymianie,zeby sie tez nie okazalo ze jest za slaby?

Edytowane przez schicksal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.wchodze na ta strone stag co podales ale nie moge znalezc,opisow programow,moze trzeba byc zalogowanym,sprobuje jeszcze.

2.a ten moj stag 200/4 pociagnie to wszystko po wymianie,zeby sie tez nie okazalo ze jest za slaby?

 

STAG200 to elektronika, jak u mnie cięgnie już ponad 5 lat to myślę, że i u Ciebie da radę.

nie trzeba się logować wejdź w: DO POBRANIA -> Materiały techniczne -> Programy i instrukcje obsługi TU i tam są do ściągnięcia PDF-y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAG200 to elektronika, jak u mnie cięgnie już ponad 5 lat to myślę, że i u Ciebie da radę.

nie trzeba się logować wejdź w: DO POBRANIA -> Materiały techniczne -> Programy i instrukcje obsługi TU i tam są do ściągnięcia PDF-y

 

 

 

OKI,mam dzieki

 

witam,sprawa chyba zalatwiona ale jeszcze nie do konca.reduktor przepiety zeta s,nisko załozona listwa magic,filtr fl 02 zalozony.odczyty z mapy przy mnozniku ok.1,2 szly nie rowno auto nie mialo mocy jak wkrecalem to sie dusiło,dopiero jak gasmen podniosl mnoznik do 1,8 wyrownały sie linie gazu z benzyna razem bardzo blisko siebie szly do gory,prawie ze jedna nachodzi na druga,mowil ze cos tam jeszcze trzeba rozwiercac,mam pojechac na dniach to zrobic.ten mnoznik chyba za wysoki,mam nadzieje ze po tym rozwiercaniu spadnie,moge na razie tak jezdzic,czy nie bardzo?pozdrawiam i dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OKI,mam dzieki

 

witam,sprawa chyba zalatwiona ale jeszcze nie do konca.reduktor przepiety zeta s,nisko załozona listwa magic,filtr fl 02 zalozony.odczyty z mapy przy mnozniku ok.1,2 szly nie rowno auto nie mialo mocy jak wkrecalem to sie dusiło,dopiero jak gasmen podniosl mnoznik do 1,8 wyrownały sie linie gazu z benzyna razem bardzo blisko siebie szly do gory,prawie ze jedna nachodzi na druga,mowil ze cos tam jeszcze trzeba rozwiercac,mam pojechac na dniach to zrobic.ten mnoznik chyba za wysoki,mam nadzieje ze po tym rozwiercaniu spadnie,moge na razie tak jezdzic,czy nie bardzo?pozdrawiam i dzieki

 

 

niech rozwierci dysze, pewnei masz w standardzie czyli 1.5 niech wierci na początek 2.3,(ja mam 2.5) mnożnik ma być pomiedzy 1 a 1.2, jak dyszę będą OK to i mnożnik się ustawi łądnie i mapy prawie pokryją.

 

I widzisz czyli można to zrobić odrazu dobrze ;)

 

zapodaj może tak z ciekawości zdjęcia spod maski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dawaj takiego zbliżenia, zrób zdjęcia całego silnika i reszty ale bez takich zbliżeń :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę że na początek najprostszym rozwiązaniem będzie podjechać do warsztatu gdzie Ci zakładali gaz i grzecznie zgłosić problem. "Panowie,coś nie tak jest z silnikiem. Przed zagazowaniem się nie grzał a teraz się grzeje powyżej 140/h Weźcie to poprawcie. " Zablefuj w razie gdyby próbowali Cię spławić że Twój znajomy ma nyskę z gazem sekwencyjnym i u niego jest OK. Więc Ty też tak chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę że na początek najprostszym rozwiązaniem będzie podjechać do warsztatu gdzie Ci zakładali gaz i grzecznie zgłosić problem. "Panowie,coś nie tak jest z silnikiem. Przed zagazowaniem się nie grzał a teraz się grzeje powyżej 140/h Weźcie to poprawcie. " Zablefuj w razie gdyby próbowali Cię spławić że Twój znajomy ma nyskę z gazem sekwencyjnym i u niego jest OK. Więc Ty też tak chcesz.

 

kolego temat już jest załatwiony, teraz będziemy pieścić :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 90% jest to termostat jezeli ci wywala wode tez tak ostatnio mialem zrobilem dziurke srubokretem w nim i wszystko gralo

 

Dywcio ale odnośnie czego ten termostat??? przecież tu chodziło o źle wpięty reduktor od gazu, poza tym już jest OK teraz tylko trzeba dopieścić instalację :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,gasmen twierdzi ze dysze sa przewiercone na 2,2 i chce je teraz zrobic na 2,4.moze od razu je walnac 2,5 jak myslisz?

skoro u ciebie wszystko dobrze chodzi i nie ma przepalow,to i u mnie bedzie wtedy Ok.pozdro.

 

fotki

post-32943-1272305917,0964_thumb.jpg

post-32943-1272305945,1047_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy silnik jest inny, niech zacznie od 2.4 i zobaczycie co wyjdzie, i jak, chyba lepiej to wygląda niż poprzednio ;)

 

je teraz na MATRIXACH mam dysze 2.2 i jest git choć może jak będę miał czas to dam 2.3 i zobaczymy co wtedy,

a gazmen jak za dużo rozwierci to zawsze można zalutować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość schicksal

witam,dopiero dzisiaj bylem rozwiercic te dysze.niby gazmen je rozwiercil ale zadnych zmian nie ma podczas jazdy.twierdzi ze juz wiecej rozwiercic sie nie da,ze mnoznik tez juz jest na maxa podniesiony.Z tego co ja zdozylem zrozumiec to porozwierceniu mnoznik powinien sie obnizyc {chyba ze ja to zle rozumiem?}.a po jego robocie on go podnosi.nie bylem teraz przy podlaczeniu laptopa,bo mowi ze nie trzeba robic jazdy probnej i ustawiac mapy.Zaraz po zalozeniu magicow dysze rozwiercone byly na 2,2{tak twierdzil gazmen},bylem podczas jazdy z lapkiem,i dopoki nie podniosl mnoznika do 1,8 to nissan nie chcial sie wkrecac i mapy tez dopiero wtedy w miare sie wyruwnaly.czyli jakim cudem po nastepnym rozwierceniu na 2,3 musi podnosic mnoznik?teraz pytanko jak wazny jest ten mnoznik i do czego sluzy ?czy musi byc na 1,2 i z czy moze to zaszkodzic silnikowi jesli teraz jest na 2,0{tak przypuszczam}.podczas jazdy przy wkrecaniu czasami jest objaw jakby auto reagowalo z opoznieniem delikatnym przy wciskaniu gazu.musze jeszcze swiece wymienic i przewody czy to moze miec cos wspolnego z mnoznikiem?dzieki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...