Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Temperatura rosnie przy predkosci


Gość schicksal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,dopiero dzisiaj bylem rozwiercic te dysze.niby gazmen je rozwiercil ale zadnych zmian nie ma podczas jazdy.twierdzi ze juz wiecej rozwiercic sie nie da,ze mnoznik tez juz jest na maxa podniesiony.Z tego co ja zdozylem zrozumiec to porozwierceniu mnoznik powinien sie obnizyc {chyba ze ja to zle rozumiem?}.a po jego robocie on go podnosi.nie bylem teraz przy podlaczeniu laptopa,bo mowi ze nie trzeba robic jazdy probnej i ustawiac mapy.Zaraz po zalozeniu magicow dysze rozwiercone byly na 2,2{tak twierdzil gazmen},bylem podczas jazdy z lapkiem,i dopoki nie podniosl mnoznika do 1,8 to nissan nie chcial sie wkrecac i mapy tez dopiero wtedy w miare sie wyruwnaly.czyli jakim cudem po nastepnym rozwierceniu na 2,3 musi podnosic mnoznik?teraz pytanko jak wazny jest ten mnoznik i do czego sluzy ?czy musi byc na 1,2 i z czy moze to zaszkodzic silnikowi jesli teraz jest na 2,0{tak przypuszczam}.podczas jazdy przy wkrecaniu czasami jest objaw jakby auto reagowalo z opoznieniem delikatnym przy wciskaniu gazu.musze jeszcze swiece wymienic i przewody czy to moze miec cos wspolnego z mnoznikiem?dzieki i pozdrawiam.

 

jak rozwiercał to mnożnik powinien spaść, służy on STAG-owi do przeliczania czasów wtrysków gazowych w stosunku do paliwowych, powinien być w granicach 1-1.2, a jakie masz ciśnienie na reduktorze, zgraj od niego scriny i zapodaj,

z tego co piszesz to masz problem z podstawowymi ustawieniami, bez widoku co i jak nie da rady tego rozwiązać, jak nie chce dac skrinów to zrób zdjęcie telefonem i zapamietaj co nieco, świece i przewody nie mahją nic do mnożnika choć dobrze by było mieć je wymienione

 

niech Ci założy STAG-owski trójnik pomiarowy, jest lepszy od tego co masz, zrób jakieś jeszcze zdjęcie reszty, reduktor centrala

 

sprawdź w ustawieniach jeszcz poza ciśnieniem reduktora, pod nim jest MAP podaj jaka jest wartość na wolnych, powinna być coś koło 0.25

 

dla przypomnienia przejrzałem wszystko od nowa, i z tego co wyczytalem masz ZAVOLI ZETA S no to teraz idż do auta i zobacz gdzie masz wpięte podciśnienie z reduktora, bo chyba tu jest błąd, ZAVOLAK ma 2 wyjścia, jedno do puszczania BĄKA które jest na obudowie i drugie do podciśnienia które jest trochę z boku, i u Ciebie prawdopodobnie pod podciśnienie z kolektora jest podpięty ten do puszczania BĄKA, zerknij sobie jak jest, jeśli tak jak mówię to przepnij wężyk na ten boczny a ten na górze zostaw luzem nigdzie nie podpinaj.

 

widzisz co chwilę mi się coś przypomina ehhe:dribble: i na reduktorze niech ustawi 1.3 - 1.35bara na początek, z tego co gdzieś czytałem to jest wtedy najstabilniejszy, ma najmniejsze spadki jak bucik w dywanie siedzi :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość schicksal

tak mam zavoli zeta s,jutro zrobie zdjecia i posprawdzam czy rzeczywiscie moze zle jest wpiete podcisnienie.

 

a te zdjecia mapy porobic podczas jazdy i na wolnych obrotach.

 

pozdrawiam i dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mam zavoli zeta s,jutro zrobie zdjecia i posprawdzam czy rzeczywiscie moze zle jest wpiete podcisnienie.

 

a te zdjecia mapy porobic podczas jazdy i na wolnych obrotach.

 

pozdrawiam i dzieki.

 

zrób ustawienia na wolnych i mapy jak są pokryte, ale najpierw sprawdź wpięcie podciśnienia, oj mam jakieś dziwne przeczucie ;):whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość schicksal

chyba dobrze jest podlaczone, jescze spojrz na fotki.z boku reduktora idzie do trujnika i do gory do silnika,widac to na fotkach.mapy moze jutro podjade do gazmena i zrobie odczyty,jak bede miec chwile.pozdro.

post-32943-1274362415,241_thumb.jpg

post-32943-1274362431,0724_thumb.jpg

post-32943-1274362449,5933_thumb.jpg

post-32943-1274362468,2584_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba dobrze jest podlaczone, jescze spojrz na fotki.z boku reduktora idzie do trujnika i do gory do silnika,widac to na fotkach.mapy moze jutro podjade do gazmena i zrobie odczyty,jak bede miec chwile.pozdro.

 

to tak

wyjaśnij mi ten trójnik na zdjęciu nr2, z tego co widzę to masz dość mocno wykręconą śrubę od ciśnienia reduktora, podejrzewam, że za bardzo i nie ma ciśnienia na nim i przez to jest pewnie niestabilny, a gdzie masz elektrozawór??? opaski na przewodach podciśnieniowych!! jeśli to ZAVOLI ZETA S to powinien być wkręcony bezpośrednio w reduktor,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość schicksal

to podcisnienie co wychodzi z boku reduktora idzie do trójnika a potem dalej do kolektora fotka nr 3,widac tam ten kawałek.

śruby od cisnienia reduktora,to te na klucz imbusowy?

jutro zobacze gdzie i jak jest zalozony elektrozawór!!!

czy ten transwestyta naprawde jest tak tępy czy pali chu....... juz sam nie wiem!!!!!!???????

łajza hulajnogi nie powinnien nawet naprawiac ,bo by cos spier.......!!!!!!!!!!

 

powiedz mi co mam jeszcze posprawdzac,bo sie okaże że jeszcze gdzies cos jest nie tak jak trzeba!!!!!!!

Edytowane przez schicksal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to podcisnienie co wychodzi z boku reduktora idzie do trójnika a potem dalej do kolektora fotka nr 3,widac tam ten kawałek.

śruby od cisnienia reduktora,to te na klucz imbusowy?

jutro zobacze gdzie i jak jest zalozony elektrozawór!!!

czy ten transwestyta naprawde jest tak tępy czy pali chu....... juz sam nie wiem!!!!!!???????

łajza hulajnogi nie powinnien nawet naprawiac ,bo by cos spier.......!!!!!!!!!!

 

powiedz mi co mam jeszcze posprawdzac,bo sie okaże że jeszcze gdzies cos jest nie tak jak trzeba!!!!!!!

 

nie za bardzo widać coś na zdjęciu nr3 ale podciśnienie ma iść do kolektora i na trójniku rozchodzić się na MAP

tak to ta na imbus

powwiedz jeszcze co to za ttrójnik przy reduktorze to co pytałem,

powiinno być tak

do reduktora dochodzi woda i wychodzi ez żadnych obejść itp wpięta w układ nagrzewnicy

gaz- idzie na elektrozawór (którego nie ma u Ciebie) i wychodzi wężem na filttr i dalej na wtryski

podciśnienie z reduktora idzie do kolektora ssącego po przez trójnik z którego wężyk idzie na MAP

drugi wężyk do MAP idzie od listwy (powiedz aby włożył trójnik pomiarowy STAG-a lepiej chyba odwzorowuje dane.

Powiem Ci, że na takim zestawie jak TY masz moje nissmo sunęło do przodu bez żadnych problemów i spalanko w trasie jakieś 9L przy 160km/h także coś masz nei za bardzo porobione, dysze 2,5 mnożnik poniżej 1,2 także gdzieś masz błąd w ustawieniach lub montażu porób jakieś dokłądniejsze zdjęcia i pozmnieszaj bo na tych ciężko coś wypatzreć

 

 

 

 

 

powiedz jeszcze gdzie zamieszkujesz ??

 

dobra już chyba się dopatrzyłem, ten trójnik to od podciśnienia w tym miejscu??, zdejmij rurę z kolektora i wtedy zrób zdjęcie bo tu mało co widać i to podciśnienie w kolektorze to wiercił w tym miejscu??? sprawdż jaki jest MAP w programie znajduje się zaraz pod ciśnieniem reduktora w prawym rogu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość schicksal

wlasnie tak,podcisnienie wychodzi z boku reduktora ,idzie do trójnika i od trójnika idzie do kolektora ,na 3 zdjeciu widac, troche słabo,kawalek tego przewodu,a gdzie drugi od trójnika idzie nie spojrzałem już jutro tym sie zajme i porobie fotki..reduktor chyba juz dobrze jest wpięty nie tak jak poprzedni.Na pewno juz nie rosnie temperatura.cały czas zastanawia mnie ten elektrozawór, bo z tego co wyczytałem to w zavoli s powinien byc bezposrednio wpiety do reduktora,a on go pewnie załozył jak w zavoli n.Czy jest to mozliwe ze nie załozył elektrozaworu?jutro go poszukam.

 

Włocławek.

 

witam,zaczne jeszcze raz:

1.podcisnienie z reduktora idzie do trójnika,od trójnika jeden przewód idzie do kolektora{widać go na fotce nr 2 zaraz przy lince od gazu}.

 

2.drugi przewód od trójnika idzie do góry do czujnika cisnienia{fotka nr 1 po lewej u góry}

i od tego czujnika wychodzi drugi przewód który idzie do listwy wtryskowej{widac go na fotce nr 2 z prawej strony przy Magicu pod linka gazu}.

 

3.nie wiem czy to jest elektrozawór?{zdjecie nr 1 i nr 4 z prawej strony- niebieski plastik przy kielichu.}bo jak to nie jest elektrozawór to znaczy że go nie ma!!!

 

4.Reduktor wpięty do nagrzewnicy prawidłowo.

 

 

porobiłem fotki,zmniejszyłem,mam nadzieje że w miare widać o co tam chodzi.pozdrawiam.

post-32943-1274563299,2402_thumb.jpg

post-32943-1274563301,277_thumb.jpg

post-32943-1274563303,1173_thumb.jpg

post-32943-1274563305,1218_thumb.jpg

post-32943-1274563307,9707_thumb.jpg

post-32943-1274563310,6552_thumb.jpg

post-32943-1274563312,9593_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opaski na MAPSENSORZE i to po prawej powinno być przy reduktorze (elektrozawór) reszta jest OK

pokaż ustawienia z programu bo to co masz powinno śmigać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość schicksal

mam rozumiec ze elektrozawór musi byc bezposrednio wpięty w reduktor i to jest konieczne!!!!!tłumacze temu niedorozwojowi nawet pokazałem mu instrukcje i zalecenia producenta{znalazłem w necie} montazu elektrozaworu w zavoli,a ten debil znowu pierd..........ze nie ma potrzeby go przepinac ze jest dobrze i to nie robi zadnej róznicy czy tu jest zamontowany czy tam.gdzies wydzwanial do jakiegos technika zeby sie jeszcze upewnic,i mi truje jakies drętwe teorie.w czwartek od rana wstawiam auto i dzialam,porobie fotki.pozdro!!

 

Chyba ze moze masz ochote z nim porozmawiac i wytłumaczyc głąbowi,to podaj do siebie jakis nr telefonu to w czwartek zadzwonie jak bede w warsztacie.

Edytowane przez schicksal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...