bombastik Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 To jeszcze raz ja z jeszcze jednym problemem tym razem z wibracjami przy obrotach 3000 3500 na 3 ce na 4 ce też ale słabiej auto dostaje kopa idzie dynamicznie ale w kabinie deska rozdzielcza dostaje wibracji takie buczenei i potem przestaje przy wyższych obrotach nie było tego wcześniej też problem pojawił sie po okresie zimowym, bardzo prosze o pomoc przy oby dwóch moich tematach z tym i dotyczacym klimatyzacji aha almerka ma przejechane 105 000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Missiakkuss Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 U mnie jest podobnie, mam jedno podejrzenie i jedno (skuteczne) wyjście ... 1) Po przeglądzie klimy i czyszczeniu wylotów powietrza do kabiny, źle poskładałem plastiki z deski, coś się gdzieś urwało, źle weszło i drży 2) Rozwiąznie - pogłaśniam radio, a tak na poważnie to zamierzam to jeszcze raz rozłożyć i bardzo dokładnie złożyć U mnie drży pomiędzy 2800, a 3400 ... Później już silnik zagłusza Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombastik Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 u mnie bardziej to wygląda na to jak by coś sie obluzowało przy mocowaniu silnika albo jakieś większe tarciee w silniku i wibracje wprowadzają w chwilowe buczenie z okolic środkowego panelu i drżenia ale zaraz ustaje przy zmianianie na wyższy a na 4reczce przy wyższych obrotach tego nie ma, kórde wydaje mi sie też że poprostu autko po zimie nie jest juz takie zbite jest takie "wytrzęsione" że tak to nazwe i z wiekiem bedzie coraz bardziej "wytrzęsione" a almerka jak iwemy ma twarde zawiesznie chyba że oleju mało i ne zuuważyłem ale dosć czesto sprawdzam poziom i był niedawno ok ale jutro jade wymienić olej filtry przyokazji sie zapytam co i jak. Aha jak by ktoś mógł i by coś sie domyśłał i coś wiedził to prosze o zerkniecie w mój post o o głośnej klimatyzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 A może pękła poduszka pod silnikiem, lub skrzynią biegów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jutuu Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 u mnie bardziej to wygląda na to jak by coś sie obluzowało przy mocowaniu silnika albo jakieś większe tarciee w silniku i wibracje wprowadzają w chwilowe buczenie z okolic środkowego panelu i drżenia ale zaraz ustaje przy zmianianie na wyższy a na 4reczce przy wyższych obrotach tego nie ma, kórde wydaje mi sie też że poprostu autko po zimie nie jest juz takie zbite jest takie "wytrzęsione" że tak to nazwe i z wiekiem bedzie coraz bardziej "wytrzęsione" a almerka jak iwemy ma twarde zawiesznie chyba że oleju mało i ne zuuważyłem ale dosć czesto sprawdzam poziom i był niedawno ok ale jutro jade wymienić olej filtry przyokazji sie zapytam co i jak. Aha jak by ktoś mógł i by coś sie domyśłał i coś wiedził to prosze o zerkniecie w mój post o o głośnej klimatyzacji Witam mam podobną sytuację Od jakiegos czasu z komory silnika zaczęły dochodzić jakieś wibracje słyszane w kabinie pasażerskiej. Jak otworzyłem klapę komory silnika to nic nie słyszałem. Zaknałem i znowu to samo . Okazało sie ze jak nacisnąłem klapę to ucichło. Zatrzask klapy nie zamyka ciasno i tak drży stukając. Wygląda to jakby silik zaczynał rzęźić. Zastanawiam sie czy w zamku sa jakieś fasolki i mozna zamek wyregulować. Mozliwe ze u ciebie jest podobna sytuacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.