Gość pogkomp Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Witajcie mam problem z nissanem 100nx gti a dokładniej to rano jest bardzo ciężko go zapalić (odpalam na PB) i trzeba dobrze nakręcić się rozrusznikiem i przy tym przygasa itd. jak juz odpali to jest ok ale do czasu ... gdy nacisnę na max gaz i puszcze to ma strzały i to i na PB i na LPG. Przy zagrzaniu silnika wcale już nie idzie jechać na PB i trzeba delikatnie operować gazem żeby wkręcił się choćby na 2,5 tyś obrotów. Po paru testach sprawdziłem, że: -pompa paliwa jest raczej ok -lambda padła (standard przy 200tys przebiegu) ale ona przy odpalaniu zimnego silnika niczym nie steruje z tego co zdążyłem się dowiedzieć więc może mieć to wpływ na dalsze problemy z jazdą a odpalanie nie -przepływomierz zanim odpale silnik (stacyjka na pozycji zapłonu) ma napięcie 0,78V a chyba powinno być 1V? także słyszałem, że do 4V powinno dobijać a u mnie jest bieda rozkręcić go do 3,2V i to postarać się musiałem ostrzej więc może przez przepływomierz nie mogę odpalać normalnie autka?. może jakieś inne jeszcze sugestie kolegów co robić z tym problemem? chce zmienić mikser na blos jednak najpierw chce doprowadzić do sytuacji kiedy idealnie będzie działać i na PB i LPG na obecnej konfiguracji. sterownik lpg to bingo s4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 może parownik puszcza i gaz zalewa silnik, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pogkomp Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 jak autko jest ciepłe to fajnie zapala praktycznie na dotyk, a jakie napięcia na przepływomierzu powinny być przed zapaleniem silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 ciepły na wolnych 1,3 -1,7 v a 2000 rpm 1,7-2,1V i to dobry opis dasz rade błyskać kody jakie masz ecu lucasa pewnie a skond wies że lambda padła ja mam nową ...tania nie była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pogkomp Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 a może ona mieć wpływ na to, że trzeba kręcić silnikiem ostro zanim zapali? i ile napięcie przed zapaleniem silnika? ja mam 0.76 i wydaje mi się, że coś malutko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 przepływomierz działa jak przelatyje przez niego powietrze zasysane przez tłoki jak chcesz sprawdzać jak silnik nie działa ... ja bym szukał gdzieś indziej ..np świece ukł zapłonowy kable doprowadzające prąd do wtryskiwaczy jak masz emulator to na łączeniach może coś bruździć aa zobacz jak masz ustawiony zapłon tz aparaz zapłonowy przeczytaj wątek o przyspieszaniu może masz opóźniony ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pogkomp Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 będzie to jutro sprawdzone jeszcze rozbiorę przepustnice i zobaczę czy tam ją nie boli jeszcze czujnik położenia przepustnicy mi po głowie chodzi tylko nie wiem jaki on by miał wpływ na odpalanie choć pewnie żaden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 wybłyskaj kody ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.