Gość damiano1718 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Witam drodzy koledzy!!! zmagam sie ostatnio z 1 problemem,otóż jak jade i wciskam pedał do podłogi to przy 4tys. obr/min samochód ma turbo dziure9(wogule nie ciągnie,a tego nie ma jak wciskam pedałdo połowy i trzymam lub wciskam powoli! co to może byc? swiece do wymiany czy przewody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 sprawdź przepływomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) swiece do wymiany czy przewody? Jasne, cokolwiek by sie nie działo z silnikiem - wymieniamy świece i przewody. Słyszałem że ich wymiana rozwiązuje nawet problem luzu na panewkach korbowodowych Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez z2maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Może autor podał by łaskawie rodzaj silnika Jeśli chce wymieniać świece i przewody to raczej to nie diesel, bo tam nie ma przewodów Co do ciągnięcia traktora to od 2k Bez EGR 1,6K, a przy 4,5k to już zaczynają sie obroty krytyczne. Chcesz mieć kopa to zrób moda info na forum w odpowiednim dziale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Przepraszam, ale czy na tym forum istnieje jakiś moderator by eliminować z niego tego rodzaju osobników ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 kogo masz na myśli??? Jak doradzać to doradzać dobrze . A nie szydzić z kolegi który ma problem . Każdy wie po co są świece zapłonowe i do czego służą . kogo masz na myśli??? Jak doradzać to doradzać dobrze . A nie szydzić z kolegi który ma problem . Każdy wie po co są świece zapłonowe i do czego służą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 forum ogólnie jest zaśmiecone, na poważne tematy nikt nie odpowiada, a na nieotagowane i niedoinformowane ludzie odpowiadają, bo się domyślają i próbują pomóc. chyba czas przenieść się na nz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 sprawdź przepływomierz, mówię po raz kolejny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 wstyd sie przyznać ale nie moge znaleźć przepływomierza!!! to możliwe żeby nie było u mnie przepływomierza? wiem jak wygląda ale nie ma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) od filtra powietrza do kolektora dolotowego idzie rura, i w tą rurę jest wpięta wtyczka z przewodami, tak bliżej chyba filtra I TO JEST PRZEPŁYWOMIERZ i może zmień temat z turbo dziura na zamulenie coś tam Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez DINO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Co do tematu Przepływka, albo zasyfiona przepustnica Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez Diabeł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) możecie sie śmiać ale na dowód zamieszczam fotki!!! przyglądałem sie dokładnie z każdej strony! tam nie wchodzą żadne kable! Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez damiano1718 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 aa to aż taki stary hehhe przepływka jest przy gaźniku zobacz jak zdejmiesz filtr masz gaźnik i tam dochodzą przewody to powinno być to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 no nie wiem czy taki stary nawet zawstydziłem kilku kolegów np: seata leona 1.9 tdi(90KM) i opla vectre A 2.0 benzyna buhahaha! serio a nissanek jest z 97 roku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 hehe ok spoko TU masz link do aukcji aby zobaczyć gdzie to jest no nie wiem czy taki stary nawet zawstydziłem kilku kolegów np: seata leona 1.9 tdi(90KM) i opla vectre A 2.0 benzyna buhahaha! serio a nissanek jest z 97 roku! hmm diesel ciągnie z dołu, raczej benzynka nie ma szans na starci ale to po paru metrach mija bo benka wkręca się powyżej 4 hihhih i dieselkowi machamy papa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 spoko, ale mój nissan jest gorszy że ma tam przepływomierz? w dowodzie mam 73KW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 spoko, ale mój nissan jest gorszy że ma tam przepływomierz? w dowodzie mam 73KW. tamte też mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 ale jakie?? czyżby wszystkie 1.6 miały tam przepływomierz? oswieć mnie DINO bo zaraz nabiore kompleksów że mój nissan jest gorszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) taka konstrukcja, każdy ma gdzie indziej spox ja mam 2.0 i to co widziałem w innych to mają różnie ale zazwyczaj pomiędzy filtrem a kolektorem, a, że u Ciebie filtr leży na gaźniku to masz w dobrym miejscu i wiecej nie bluźnij o gorszym nissanie hehhehe Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez DINO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 o ile mi sie nie wydaje to nissan kolei też z 97 i miał przepływomierz na tej rurze co mówiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 aa to aż taki stary hehhe przepływka jest przy gaźniku zobacz jak zdejmiesz filtr masz gaźnik i tam dochodzą przewody to powinno być to Panowie, przepraszam że się wtrącam, ale to już jest przegięcie co wy tu tworzycie za teorie. Jaki gaźnik ? Po pierwsze w P11 nigdy nie było żadnego silnika gaźnikowego. (ostatni był w p10 1,6 '93). Na zdjęciach widać silnik ga16de zasilany wtryskowo. A po drugie w silnikach gaźnikowych nigdy nie były stosowane żadne przepływomierze, bo funkcję przepływomierza pełni w gaźniku zwężka venturiego. Co do przepływomierza w tym silniku który widzimy na zdjęciach jest on wkręcony na trzy śrubki z lewej strony w korpus przepustnicy. Można go wyjąć i delikatnie przeczyścić pędzelkiem i/lub sprężonym powietrzem. Jego zanieczyszczenie jest częstą przyczyną problemów z pracą silnika szczególnie przy większych obciążeniach. Tylko uważać, żeby nie uszkodzić i żeby nie zgubić uszczelki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 o ile mi sie nie wydaje to nissan kolei też z 97 i miał przepływomierz na tej rurze co mówiłeś ale pewnei filtr był innym miejscu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 jutro sprawdze ten przepływomierz!!! a jeśli jest ok to co jeszcze może być nie tak że taką dziure ma przy 4tys.? masz jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) jutro sprawdze ten przepływomierz!!! a jeśli jest ok to co jeszcze może być nie tak że taką dziure ma przy 4tys.? masz jakiś pomysł? najpierw pomierz i sprawdź przepływomierz, o parametry uderz do Tofu miał jakie powinny byc wartości Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez DINO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Były produkowane P11 z gaźnikiem GA16DS i na wtrysku GA16DE Coś mi świta że gaźnik to miał okrągłą pokrywą filtra, a monowtrysk właśnie prostokątną Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.