Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] turbo dziura


Gość damiano1718
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość damiano1718

Witam drodzy koledzy!!!

zmagam sie ostatnio z 1 problemem,otóż jak jade i wciskam pedał do podłogi to przy 4tys. obr/min samochód ma turbo dziure9(wogule nie ciągnie,a tego nie ma jak wciskam pedałdo połowy i trzymam lub wciskam powoli! co to może byc? swiece do wymiany czy przewody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece do wymiany czy przewody?

Jasne, cokolwiek by sie nie działo z silnikiem - wymieniamy świece i przewody. Słyszałem że ich wymiana rozwiązuje nawet problem luzu na panewkach korbowodowych :D

Edytowane przez z2maciek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może autor podał by łaskawie rodzaj silnika Jeśli chce wymieniać świece i przewody to raczej to nie diesel, bo tam nie ma przewodów smile.gif

Co do ciągnięcia traktora to od 2k Bez EGR 1,6K, a przy 4,5k to już zaczynają sie obroty krytyczne. Chcesz mieć kopa to zrób moda biggrin.gif info na forum w odpowiednim dziale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kogo masz na myśli???

 

Jak doradzać to doradzać dobrze .

A nie szydzić z kolegi który ma problem .

Każdy wie po co są świece zapłonowe i do czego służą .

 

kogo masz na myśli???

 

Jak doradzać to doradzać dobrze .

A nie szydzić z kolegi który ma problem .

Każdy wie po co są świece zapłonowe i do czego służą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

forum ogólnie jest zaśmiecone, na poważne tematy nikt nie odpowiada, a na nieotagowane i niedoinformowane ludzie odpowiadają, bo się domyślają i próbują pomóc.

 

chyba czas przenieść się na nz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od filtra powietrza do kolektora dolotowego idzie rura, i w tą rurę jest wpięta wtyczka z przewodami, tak bliżej chyba filtra I TO JEST PRZEPŁYWOMIERZ

 

i może zmień temat z turbo dziura na zamulenie coś tam

Edytowane przez DINO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tematu Przepływka, albo zasyfiona przepustnica

Edytowane przez Diabeł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiano1718

możecie sie śmiać ale na dowód zamieszczam fotki!!!

post-21843-1271349262,232_thumb.jpg

 

przyglądałem sie dokładnie z każdej strony! tam nie wchodzą żadne kable!

post-21843-1271349231,7524_thumb.jpg

Edytowane przez damiano1718
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa to aż taki stary hehhe

przepływka jest przy gaźniku

zobacz jak zdejmiesz filtr masz gaźnik i tam dochodzą przewody to powinno być to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ok spoko

TU masz link do aukcji aby zobaczyć gdzie to jest

 

no nie wiem czy taki stary nawet zawstydziłem kilku kolegów np: seata leona 1.9 tdi(90KM) i opla vectre A 2.0 benzyna buhahaha! serio a nissanek jest z 97 roku!

 

hmm diesel ciągnie z dołu, raczej benzynka nie ma szans na starci ale to po paru metrach mija bo benka wkręca się powyżej 4 hihhih i dieselkowi machamy papa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, ale mój nissan jest gorszy że ma tam przepływomierz? w dowodzie mam 73KW.

 

tamte też mają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka konstrukcja, każdy ma gdzie indziej ;) spox ja mam 2.0 i to co widziałem w innych to mają różnie ale zazwyczaj pomiędzy filtrem a kolektorem, a, że u Ciebie filtr leży na gaźniku to masz w dobrym miejscu ;):whistle:

 

i wiecej nie bluźnij o gorszym nissanie hehhehe

Edytowane przez DINO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa to aż taki stary hehhe

przepływka jest przy gaźniku

zobacz jak zdejmiesz filtr masz gaźnik i tam dochodzą przewody to powinno być to

Panowie, przepraszam że się wtrącam, ale to już jest przegięcie co wy tu tworzycie za teorie.

Jaki gaźnik ? Po pierwsze w P11 nigdy nie było żadnego silnika gaźnikowego. (ostatni był w p10 1,6 '93). Na zdjęciach widać silnik ga16de zasilany wtryskowo.

A po drugie w silnikach gaźnikowych nigdy nie były stosowane żadne przepływomierze, bo funkcję przepływomierza pełni w gaźniku zwężka venturiego.

Co do przepływomierza w tym silniku który widzimy na zdjęciach jest on wkręcony na trzy śrubki z lewej strony w korpus przepustnicy. Można go wyjąć i delikatnie przeczyścić pędzelkiem i/lub sprężonym powietrzem. Jego zanieczyszczenie jest częstą przyczyną problemów z pracą silnika szczególnie przy większych obciążeniach. Tylko uważać, żeby nie uszkodzić i żeby nie zgubić uszczelki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile mi sie nie wydaje to nissan kolei też z 97 i miał przepływomierz na tej rurze co mówiłeś

 

ale pewnei filtr był innym miejscu??:rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro sprawdze ten przepływomierz!!! a jeśli jest ok to co jeszcze może być nie tak że taką dziure ma przy 4tys.? masz jakiś pomysł?

 

najpierw pomierz i sprawdź przepływomierz,

 

o parametry uderz do Tofu miał jakie powinny byc wartości

Edytowane przez DINO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były produkowane P11 z gaźnikiem GA16DS i na wtrysku GA16DE

Coś mi świta że gaźnik to miał okrągłą pokrywą filtra, a monowtrysk właśnie prostokątną

Edytowane przez and_pec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...