Gość toxick Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam czy koś się oriętuje jaki siedział orginalnie silnik w tym sprzęcie ?? oraz z czego ewentualnie z łatwo dostępnych silników by tam pasował ?? prosił bym o oznaczenie silnika który tam był i ewentualnie jaki mógł by pasować bez większych przeróbek mocowań posiadam silnik z nissana 100nx da16 i nie wiem czy by wpasował tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inadifrendstajl Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 W sumie jest u wujka google,ale... jeśli emblemat (na tylnej klapie) gti jest szary lub inny kolor (poza czerwonym) i kierownica jest z napisem twin cam, to ma silnik ca16de natomiast jeśli emblemat jest czerwony i na kierownicy (chyba zawsze tu skórzanej) masz czerwone gti, a no i tapicerka w delikatną czerwoną kratkę i napis na kolektorze dolotowym eccs (zamiast nics) - to wtedy silnik ca18de i lds w gratisie co do ewentualnego swapa to nie wiem, hehe może ca18det z 200sx zapodaj - pasuje napewno masz na alledrogo.pl silnik od n13/b12 ca18de do sprzedania za 700pln, a b12 gti to właśnie coupe gti a'propos masz taki samochód sunny coupe gti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toxick Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 mam bude do niego bez silnika na kierze jest czerwone GTi z tyłu na klapie czerwone GTi i mam jeszcze 100nx tylko w secie robie swapa na SR16VE i chciałem jakoś wykorzystać stary silnik i tą bude a tam mam silnik GA16DS więc bez wymiany wiązki nie obejdzie się widzę i bez spawania łap ale jakos może dam radę albo zmienie plan i wstawię tam SR16 bo i tak trzeba spawać i tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inadifrendstajl Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 sr16ve było by pięknie!!!! sr20ve było by jeszcze lepiej;) nie lubię sr..de ale ve to już zupełnie inna bajka i gdyby kiedyś mi się wysrał ca to kto wie,kto wie... działaj działaj pozdro, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toxick Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 tylko mam jeden problem nie chce mi się przekładać całej przedniej wiązki elektrycznej i główkuje jak tu wyodrębnić z tej od sr wiązkę sterującą silnikiem a starą zostawić kompletną tak jak jest bo kto wie może kiedyś załorze CA18 i dorzuce do tego turbo ale to oczywiście jak zajadę ten SR a przejść z SR16VE na 20VE to nie duży kłopot tylko kwestja wału korb i tłoków nawet z sr20de które też gdzieś się w bardzo dobrym stanie walają w garażu a może założe jeszcze jakieś T do tego i zobaczymy jak to będzie wtedy działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inadifrendstajl Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 jeśli dasz radę z projektem to b12 będzie nieźle latała.., a ja w zawieszeniu: czy robić mody czy pozostać przy oryginale. w końcu to klasyczne gti nissana, prawie youngtimer - 21 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toxick Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 hehe nom jeszcze w środku troszkę się wybebeszy wstawi kubłu i szelki a zawieszenie dla bezpieczeństwa będę wymieniał na jakiś gwińcik jak znajdę do tego bo jeszcze się nie rozglądałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inadifrendstajl Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 zawias tam jest wyśmienity: przód stabilizator, tył wielo-wachaczowe i stabilizator, jest o wiele sztywniejszy i twardszy niż n14 itd. typowe twarde, sportowe i obniżone zawieszenie.., do tej pory większość nowych, małych samochodów ma starsze i ch.. rozwiązania odn zawiasu wystarczy dobre amorki, no i wymienić elementy gumowe szkoda,że nigdzie nie można dostać poliuretanków do naszego zawieszenia - tylko na zamówienie, a jednego kompletu się nie opłaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.