Gość pacos Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Witam na forum. Chciałbym prosić szanownych forumowiczów o rade ,bo już sił mi zaczyna brakować. Autko sprawowało się bez problemów do czasu awarii węża układu chłodzenia, pękł w trasie ,płyn chłodniczy wyleciał ,autko zaholowane do warsztatu. Znajomy mechanik wydał opinie ,silnik niestety przegrzany.Została splanowana głowica,sprawdzona ciśnieniowo ,wymienione gumki i uszczelka pod głowicą.Nissanek ożył ,minął miesiąc i podczas wymiany alternatora fachowcy uszkodzili chłodnice.Nagle autko zaczeło się grzać,więc odrazu odholowałem do znajomego mechanika,diagnoza była jedna - uszczelka pod głowicą do wymiany.Po naprawie ( wymiana tylko uszczelki ) oraz chłodnicy autko było jak nowe,ale po dokładnie tygodniu zaobserwowałem w zbiorniczku dziarsko wydobywające się powietrze i po przejechaniu ok. 15km wskazówka temperatury zbliża się do czerwonego pola,podnosi się stan płynu w zbiorniczku prawie do maxa,wiatrak nie uruchamia się.Po zgaszeniu silnika płyn w zbiorniczku opada,przewód górny chłodnicy jest gorący,a dolny zimny.Chłodnica była wymieniona,co prawda używana lecz z pewnego zródła. Proszę o porady co może być przyczyną takich objawów i jak można jeszcze zaradzić żeby pojeżdzić sunnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 prawda jest taka że przegrzany silnik nadaje się generalnie na złom. zaszły w nim pewne zmiany strukturalne (nowe naprężenia) i ile razy głowicy byś nie planował to i tak po pewnym czasie uszczelkę ci będzie wywalać. A to tylko dlatego że blok jest krzywy i też by wymagał planowania którego nie powinno się przeprowadzać w ogóle jak i na bloku tak i na głowicy. tyle od to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwhwdp Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 witam mam mały problem pękł mi wąż od wody który łączy chłodnicę z silnikiem wymieniłem go i pękł następny po 7 km gdzieś pod silnikiem. jakaś przyczyna tego jest tylko nie wiem jaka. Pomocy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tanx Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 witam mam mały problem pękł mi wąż od wody który łączy chłodnicę z silnikiem wymieniłem go i pękł następny po 7 km gdzieś pod silnikiem. jakaś przyczyna tego jest tylko nie wiem jaka. Pomocy! a kupiles nowy czy uzywany moze jakis felerny sie trafil? Co do problemu to jak padla Ci chlodnica to jak mocna sie zagrzal silnik ze znow wymieniales uszczelke pod glowica, jaki silnik ma przebieg(jesli mozna go poznac:)? Mi jak poszla uszczelka pod glowica to bardzo sie przegrzal silnik temp byl na fula przez minute albo dluzej zanim zauwazylem glowice mam splanowana i nowa uszczelke Erlinga(czy jakos tak) i odpukac 11tys km juz bez oszczedzania silnika i trzyma idealnie, a ostatnio poszedl mi czujnik wlaczajacy wentylator i w korku pare razy temp poszla na jakos 3/4 skali i mimo to jest wszystko ok:) Nie wiem jak mocno pierwszy i drugi raz przegrzales silnik, ale jesli znacznie to moze po prostu poszla Ci głowica? Z tego co mi mówił mechanik, który mi robił głowice to żebym się cieszył ze to 1.7d bo w 2.0d to od przegrzania pękały głowicem a w 1,7 sa niezniszczalne, popatrz na allegro chyba dosyc tanio powinienes dostac jakas w dobrym stanie. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.