Gość dzordz1984 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Witam. Jestem posiadaczem Nissana Almery z 2002 po faceliftingu z silnikiem 1,5 benzyna. Jako, że dużo jeżdżę noszę się z zamiarem założenia instalacji gazowej. Biorę pod uwagę zakład ZAMEL w Białej Podlaskiej. I teraz moje pytanie do was: Czy ktoś z was zakłądał tam gaz? Jeżeli tak to czy jesteście zadowoleni zarówno z obsługi jak i efektów założenia instalacji? czy nie występowały tak popularne problemy opisywane na forum jak palenie sie kontrolki Check Engine i drastyczny spadek mocy ? Z góry dziekuje za każdą opinię. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 jedź dowiedz się co chcą założyć a będzie wiadomo po części co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzordz1984 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 jedź dowiedz się co chcą założyć a będzie wiadomo po części co i jak Chcą założyć sekwencję STAG 300 http://zamel.com.pl/sekwencja_stag.html --> taki własnie. Do tej pory jeździłem również na gazie, ale fiatem punto i na starej podcisnieniowej instalacji, z nia nie było żadnych problemow, samochod jezdził jak szalony... ale jak przeczytałem o możliwych problemach po założeniu instalacji do almery... to troche mnie zmroziło. Czy naprawde założenie LPG pociąga za sobą aż tyle problemów, a może poprostu ci zadowoleni nie wypowiadają sie na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Chcą założyć sekwencję STAG 300 http://zamel.com.pl/...encja_stag.html --> taki własnie. Do tej pory jeździłem również na gazie, ale fiatem punto i na starej podcisnieniowej instalacji, z nia nie było żadnych problemow, samochod jezdził jak szalony... ale jak przeczytałem o możliwych problemach po założeniu instalacji do almery... to troche mnie zmroziło. Czy naprawde założenie LPG pociąga za sobą aż tyle problemów, a może poprostu ci zadowoleni nie wypowiadają sie na forum. to co napisałeś to elektronika i jest gitt, a mi chodziło o elementy jaki reduktor, wtryski, zapytaj się czy zdejmują kolektor do wiercenia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzordz1984 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) to co napisałeś to elektronika i jest gitt, a mi chodziło o elementy jaki reduktor, wtryski, zapytaj się czy zdejmują kolektor do wiercenia?? Reduktor scorpion mini do 150 km, zawory tomasetto, jak dzwoniłem to kobieta odbierająca mowiła, że nie wie czy zdejmują kolektor bo ona jest biurowa a nie montazowa :)trzebaby z mechanikiem rozmawiac widocznie... wiem, że podobno mało ktory zakład montazowy zdejmuje kolektor...czytałem opinie, ze mimo nie zdejmowania kolektora wszystko działo bez zarzutów, może maja jakis system wiercenia zapobiegajacy dostawaniu sie opiłków do wnetrza... Tutaj sa podzespoły jakie montuja http://zamel.com.pl/nasza_oferta.html wiec pewnie bede mogł wybrac co chce... tylko wtrysków nie widze. Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez dzordz1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 wiem, że podobno mało ktory zakład montazowy zdejmuje kolektor...czytałem opinie, ze mimo nie zdejmowania kolektora wszystko działa bez zarzutów, może maja jakis system wiercenia zapobiegajacy dostawaniu sie opiłków do wnetrza... odkurzacz, smar hehe pewnie że można tylko to powinno byc wywiercone zaraz koło wtrysków PB a u Ciebie tak się uda ?? bez zdjęcia kolektora??, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzordz1984 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 odkurzacz, smar hehe pewnie że można tylko to powinno byc wywiercone zaraz koło wtrysków PB a u Ciebie tak się uda ?? bez zdjęcia kolektora??, No i tego nie wiem... Dlatego, liczę na to, że może ktoś miał doświadczenia z tym zakładem i napisze mi swoją opinie... wiem, że działają na naszym terenie od wielu lat i maja w miare wyrobiona marke, ale nie miałem możliwości skonfrontować obiegowych opinii o nich z opinią jakiegos klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Co do tego zakładu to słyszałem różne opinie. Jedni sobie chwalą inni trochę narzekają. Jeśli miałbym zakładać instalację to robiłbym to w tym zakładzie http://www.autobayer.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=31 Mam wielu znajomych co zakładali tam lpg i nigdy nie słyszałem aby były jakieś problemy. Poza tym jest tylko ok. 70 km między tymi miejscowościami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Co do tego zakładu to słyszałem różne opinie. Jedni sobie chwalą inni trochę narzekają. Jeśli miałbym zakładać instalację to robiłbym to w tym zakładzie http://www.autobayer...id=42&Itemid=31 Mam wielu znajomych co zakładali tam lpg i nigdy nie słyszałem aby były jakieś problemy. Poza tym jest tylko ok. 70 km między tymi miejscowościami. no ale na zdjęciach zamieszczonych na stronie to się za bardzo nie popisali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio7 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Reduktor scorpion mini do 150 km... Ten reduktor ma duże spadki ciśnienia. Lepszy byłby Zavoli Zeta i tak jak pisze DINO: dobre wtryski oraz poprawny montaż to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geonissan Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Podłącze się do tematu bo też planuje się wybrać do tego warsztatu Mechanik przez telefon zaproponował mi: STAG 300 plus reduktor Tomasetto - Artic albo zavoli zeta n Wtryski Valtec 3ohm ewntualnie Magic-i przy dopłacie 100 zeta Co myślicie o takim zestawie? Nigdy nie bawiłem się z LPG, moja wiedza opiera się tylko na necie ... i najbardziej obawiam się wtryskiwaczy, słusznie? O co jeszcze można zapytać mechanika? Aha, w trakcie rozmowy nie wspomniałem ze auto jest w automatyczną skrzynią. Czy to ma wpływ na instalację i/lub dodatkowe koszty? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 ze zdjęć widać, że nie za bardzo z ich montażem ale może to stare zdjęcia, elektronika dobra, reduktor powinien obleciećale jak zavolak to nie N tylko S, N byłby na styk, wtryski co najmniej MJ (skąd taka różnica jak w zakupie jest tylko 50 czy 60 zł). może lepiej doinwestować i dać matrixy HD544, i nie wiem ale to, że to automat, chyba ma trochę znaczenie, ale głowy nie dam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 cena valteka 115 zł MJ 189 zł .. a leżące i długie węże porażka ,,,,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geonissan Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Co do tego zakładu to słyszałem różne opinie. Jedni sobie chwalą inni trochę narzekają. Jeśli miałbym zakładać instalację to robiłbym to w tym zakładzie http://www.autobayer.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=31 Mam wielu znajomych co zakładali tam lpg i nigdy nie słyszałem aby były jakieś problemy. Poza tym jest tylko ok. 70 km między tymi miejscowościami. Przemek, mógłbyś napisać coś więcej Autobayer Czy twoi znajomi zakładali LPG w Priemarach? Zastanawiam się, który zakład wybrać W rozmowie telefonicznej z AutoBayerem zaproponowali podobnie co w Zamelu tj Stag4 (za 300+ dopłata), Zavoli, MagicJet), cały koszt trochę wyższy ale moze warto.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) Mam dwóch znajomych co zakładali lpg w tym zakładzie w p-11. Było to jakiś czas temu. Jedna instalacja to była zwykła, druga sekwencja. Obie instalki były bezproblemowe, a auta jeździły tak samo jak na pb (jeździłem obydwoma). Miałem wrażenie, że nissan ze zwykła instalacją jeździ trochę lepiej na lpg niż pb. Ja na wymiany filtra, regulacje jeżdżę właśnie tam. Założyłeś instalację? Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geonissan Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Założyłeś instalację? Jeszcze nie, wcześniej chcę wymienić filtry, płyny itp. A do mechanika jadę dopiero w przyszłym tygodniu ale ZAMELowi raczej podziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzordz1984 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 No ja własnie dzisiaj założyłem instalke: Stag 300 reduktor alaska, listwa wtryskowa magic... czuc lekki spadek momentu ( nie rozpedza sie tak zrywnie) ale jest to naprawde minimalne, czasem nawet wydaje mi sie ze mi sie tylko tak wydaje silnik chodzi rowno, teraz pojezdze troche i bede wiedział czy był to dobry zakup czy tez nie... na razie zrobiłem zbyt malo km zeby moc cos konkretnego powiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 No ja własnie dzisiaj założyłem instalke: Stag 300 reduktor alaska, listwa wtryskowa magic... czuc lekki spadek momentu ( nie rozpedza sie tak zrywnie) ale jest to naprawde minimalne, czasem nawet wydaje mi sie ze mi sie tylko tak wydaje silnik chodzi rowno, teraz pojezdze troche i bede wiedział czy był to dobry zakup czy tez nie... na razie zrobiłem zbyt malo km zeby moc cos konkretnego powiedziec. alaska obsługuje do 90kM, daj zdjęcia instalacji popatrzymy, daj scriny z ustawień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzordz1984 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 (edytowane) No troche zle napisałem bo pisałem z pamieci teraz napisze dane ze swiadectwa homologacji: parownik/regulator cisnienia tomassetto, zawor zespolony tomassetto, uklad sterujacy stag300, wtryskiwacz gazu magic, czujnik cisnienia AC/PS-01. I jeszcze taki cytat ze osiaga współczynnik nadmiaru powietrza lambda CO/HC 0,97/1,03. Faktycznie alaska ma do 90 KM a moj samochod ma 98KM ... to bardzo zle ze taki reduktor załozyli ?? A co do screenow to nie wiem skad takowe wziąć- jestem w tych sprawach lajkonikiem znaczy laikiem Edytowane 11 Maja 2010 przez dzordz1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 No troche zle napisałem bo pisałem z pamieci teraz napisze dane ze swiadectwa homologacji: parownik/regulator cisnienia tomassetto, zawor zespolony tomassetto, uklad sterujacy stag300, wtryskiwacz gazu magic, czujnik cisnienia AC/PS-01. I jeszcze taki cytat ze osiaga współczynnik nadmiaru powietrza lambda CO/HC 0,97/1,03. Faktycznie alaska ma do 90 KM a moj samochod ma 98KM ... to bardzo zle ze taki reduktor załozyli ?? A co do screenow to nie wiem skad takowe wziąć- jestem w tych sprawach lajkonikiem znaczy laikiem odnośnie reduktora to jakby Ci się chciało bardzo pić i dorwałbyś butelkę browca i masz przełyk 98KM czyli bez niczego wychylasz to się napijesz i jesteś zadowolony, a jak do tej butelki ktoś Ci da słomkę i ty przy swoich 98KM chcesz się napić to co wtedy??? to tak dla porównania dlaczego alaska za mała do tego silnika. wtryski ładnie zamontowane, reduktor trochę dziwnie, nie jest za wysoko?? jest fajne miejsce pod aku, do tego zastosuj inny filtr FL-02 też ma 4 wyjścia, gdzie masz wpiety reduktor?? a i skąd bierze temperature gazu i cisnienie na mapsensor?? bo nie widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzordz1984 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Jutro zrobie jakies dokładniejsze zdjecia i wrzuce, napewno gdzies jest ten reduktor czyli jak zrozumiałem przez ta alaske moze byc bardziej mulowaty bo nie dostanie tyle gazu ile by chciał ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Jutro zrobie jakies dokładniejsze zdjecia i wrzuce, napewno gdzies jest ten reduktor czyli jak zrozumiałem przez ta alaske moze byc bardziej mulowaty bo nie dostanie tyle gazu ile by chciał ?? a Ty dasz radę szybko wypić browca przez słomkę?? tez się napijesz ale w jakim czasie czyli będziesz miał odczuwalny spadek mocy picia A co do screenow to nie wiem skad takowe wziąć- jestem w tych sprawach lajkonikiem znaczy laikiem powiedz gaziazowi aby pozżucał na kompa i zgrasz sobie na pena i zapodasz, -ustawienia - mapy - odchyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzordz1984 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 No i juz pierwszy problem, po 100 km zapalił sie check engine dzwoniłem do gazownika powiedział zeby sie nie przejmowac i jezdzic az do 1000 km i wtedy przyjechac i oni sie tym zajma... jaka moze byc przyczyna tego ze kontrolka sie zapaliła ? czyżby za uboga lub za bogata mieszanka ? dodam tylko ze samochod jedzie normalnie nie ma zadnych negatywnych objawow. Kiedys jak jeszcze miałem benzyne i z winy uszkodzonej sondy lambda paliła sie ta kontrolka to samochod był bardzo malo dynamiczny i palił duzo wiecej niz zwykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 No i juz pierwszy problem, po 100 km zapalił sie check engine dzwoniłem do gazownika powiedział zeby sie nie przejmowac i jezdzic az do 1000 km i wtedy przyjechac i oni sie tym zajma... jaka moze byc przyczyna tego ze kontrolka sie zapaliła ? czyżby za uboga lub za bogata mieszanka ? dodam tylko ze samochod jedzie normalnie nie ma zadnych negatywnych objawow. Kiedys jak jeszcze miałem benzyne i z winy uszkodzonej sondy lambda paliła sie ta kontrolka to samochod był bardzo malo dynamiczny i palił duzo wiecej niz zwykle. podłącz fejsa i zobacz co wyświetli, jak błąd II sondy to problem z zalanym gazem albo spalaniem, miałeś dać zdjęcia jak to wygląda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzordz1984 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 (edytowane) podłącz fejsa i zobacz co wyświetli, jak błąd II sondy to problem z zalanym gazem albo spalaniem, Sam to nic podłączyć nie umiem bo jestem noga w tych sprawach Pojechałem do nich po 1000 km podłaczyli do kompa ustawili mapy wtrysku- czy cos takiego i jest ok. od tamtej pory zrobiłem juz z 4000 km wszystko jest tak jak byc powinno. Tak wiec mogę z czystym sumieniem polecic ten warsztat. Edytowane 18 Czerwca 2010 przez dzordz1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.