Gość sloneczny Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Witam, Dzięki "drewniany" to jest to czego szukałem. Doceniam, za chęci, że chciało ci się grzebać przy silniku. Już to notuję i zapisuję . Mechanik jak nic nie przywiezie od Terrano orginalnego wtryskiwacza sterującego z giełdy (na której był w sobotę) to będę próbował z zamiennikiem od Opla Omegi 2.5TD lub BMW 325TDS. Jak to nie wyjdzie to zamawiam niestety w sklepie. W międzyczasie wyskoczyła mi jeszcze pompa cieczy ale to przy tych problemach drobnostka. Teraz wiem, że oprócz konstrukcji obudowy musi mi się zgadzać również rezystancja uzwojenia cewki, oczywiście przyjmiemy jakąś tolerancję. W końcu Terrano to nie rakieta w kosmos nie leci - moje ulubione powiedzonko . Wiesz, więcej takich ludzi a życie może musi być prostsze. Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz, Piotr Witam Piotra 323F i Wszystkich rozmawiających o wtryskiwaczu sterującym. Piotr wie, że niedawno przerabiałem ten problem i tu wyszło małe kuku. Otóż zmierzyć rezystancję wtrysku sterującego da się tylko we wtryskiwaczach Bosch. Jeśli ktoś ma Zexel, to niestety on rezystancji nie wykaże. W serwisówce tego nie wyczytacie. Sprawdziłem na własnym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Witam Piotra 323F i Wszystkich rozmawiających o wtryskiwaczu sterującym. Piotr wie, że niedawno przerabiałem ten problem i tu wyszło małe kuku. Otóż zmierzyć rezystancję wtrysku sterującego da się tylko we wtryskiwaczach Bosch. Jeśli ktoś ma Zexel, to niestety on rezystancji nie wykaże. W serwisówce tego nie wyczytacie. Sprawdziłem na własnym aucie. Witam, Dzięki "sloneczny", że trzymasz rękę na pulsie. To jest bardzo cenna informacja. Zajęliśmy się generalnie Bosch'em ale być może problem trochę się spłycił i powstał lekki chaos, co na pewno nie było zamierzone. Starałem się pisać, że chodzi mi o Bosch'a ale można by wpaść na niewłaściwy trop, że coś co działa możemy regenerować. Myślę, że nikogo nie naraziłem na kłopoty. Jeżeli już jesteśmy w temacie wtryskiwaczy sterujących Bosch to chciałbym z całą odpowiedzialnością polecić p. Dariusza Wolińskiego jako fachowca w dziedzinie naprawy, regeneracji i profesjonalnej obsługi logistycznej naprawy wtryskiwaczy sterujących. Adres do niego z allegro jest tutaj --> http://www.allegro.p...bmw_i_inne.html a adres prywatny tutaj --> Dariusz Woliński darek2640@wp.pl. Proszę zrobić zdjęcie wtryskiwacza koniecznie z widokiem na część plastykową złącza wtryskiwacza i wysłać mu na e-maila z zapytaniem o możliwość naprawy. Jest naprawdę bardzo konkretny i sprawny. Jeszcze raz dzięki "sloneczny" za czujność i sprostowanie. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloneczny Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Witam, Dzięki "sloneczny", że trzymasz rękę na pulsie. To jest bardzo cenna informacja. Zajęliśmy się generalnie Bosch'em ale być może problem trochę się spłycił i powstał lekki chaos, co na pewno nie było zamierzone. Starałem się pisać, że chodzi mi o Bosch'a ale można by wpaść na niewłaściwy trop, że coś co działa możemy regenerować. Myślę, że nikogo nie naraziłem na kłopoty. Jeżeli już jesteśmy w temacie wtryskiwaczy sterujących Bosch to chciałbym z całą odpowiedzialnością polecić p. Dariusza Wolińskiego jako fachowca w dziedzinie naprawy, regeneracji i profesjonalnej obsługi logistycznej naprawy wtryskiwaczy sterujących. Adres do niego z allegro jest tutaj --> http://www.allegro.p...bmw_i_inne.html a adres prywatny tutaj --> Dariusz Woliński darek2640@wp.pl. Proszę zrobić zdjęcie wtryskiwacza koniecznie z widokiem na część plastykową złącza wtryskiwacza i wysłać mu na e-maila z zapytaniem o możliwość naprawy. Jest naprawdę bardzo konkretny i sprawny. Jeszcze raz dzięki "sloneczny" za czujność i sprostowanie. Pozdrawiam Piotr Jak najbardziej masz rację Piotr323. Dodajmy, że praktycznie nikt nie podejmie się naprawy Zexela za to Boscha owszem. Przynajmniej to jakaś nadzieja przy cenie nowego Boscha co najmniej 700 zeta. Wiesz zresztą wiele na ten temat. Ja mam z moim Tyranem niezłą elektroniczną jazdę ale o tym niebawem. Może ktoś z Forumowiczów ma podobny problem, będę starał się współpracować...Pozdrawiam. Piotr - Sloneczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Jak najbardziej masz rację Piotr323. Dodajmy, że praktycznie nikt nie podejmie się naprawy Zexela za to Boscha owszem. Przynajmniej to jakaś nadzieja przy cenie nowego Boscha co najmniej 700 zeta. Wiesz zresztą wiele na ten temat. Ja mam z moim Tyranem niezłą elektroniczną jazdę ale o tym niebawem. Może ktoś z Forumowiczów ma podobny problem, będę starał się współpracować...Pozdrawiam. Piotr - Sloneczny. Witam ponownie, Namierzając korpusy i całe wtryskiwacze sterujące trafiłem na sam korpus BOSCH 9 443 610 385 w cenie 298,35 ze sklepu Bemerauto --> www.bemerauto.pl który to miał być właśnie tym Zexelem sterującym. Pytałem się dla pewności pracownika sklepu, więc chyba pewna informacja. Może to będzie dla Ciebie jakiś trop. Poniżej wydruk z oferty sklepu. Wtryskiwacz sterujący - Nissan.pdf Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość john19723 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 A więc tak wszystko sprawdziłem i wszystko jest ok, wymrugałem mu błędy i cały czas wychodzi kod 55 czyli "NO FAULT" tylko dalej ten sam problem że nie wkręca się na obroty tak jak powinien, żeby wskazówka weszła na czerwone pole zajmuje mu to dosłownie ok. 8 sec. Pod czas jazdy straszny muł setkę osiąga prawie w minute. Nie wiem co może być jeszcze przyczyną. Myślę że gdyby turbina była walnięta to chyba tak czy siak wkręcał by się szybciej na obroty. Aha i jeszcze wali białym dymem. Pompa była sprawdzana i jest gitara. Auto to Terrano II '97 miałem to samo , też mi mówili że to pompa albo wtryski. pomyślałem ,że z reguły problem tkwi w drobnostce i doszedłem. MA LEWYM NADKOLU W KOMORZE SILNIKA MASZ TRZY ELEKTROZAWORY DO STEROWANIA PRZEPUSTNICĄ INTERKULERA. POPROSTU ŚCIĄGNIJ WĘŻYKI Z ZAWORÓW I PSIKNIJ DO ŚRODKA WD40. ZACIĄŁ CI SIĘ ZAWÓR OT I CAŁA AWARIA. MI POMOGŁO MYŚLĘ ,ŻE I TOBIE POMOŻE POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość john19723 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 A więc tak wszystko sprawdziłem i wszystko jest ok, wymrugałem mu błędy i cały czas wychodzi kod 55 czyli "NO FAULT" tylko dalej ten sam problem że nie wkręca się na obroty tak jak powinien, żeby wskazówka weszła na czerwone pole zajmuje mu to dosłownie ok. 8 sec. Pod czas jazdy straszny muł setkę osiąga prawie w minute. Nie wiem co może być jeszcze przyczyną. Myślę że gdyby turbina była walnięta to chyba tak czy siak wkręcał by się szybciej na obroty. Aha i jeszcze wali białym dymem. Pompa była sprawdzana i jest gitara. Auto to Terrano II '97 miałem to samo , też mi mówili że to pompa albo wtryski. pomyślałem ,że z reguły problem tkwi w drobnostce i doszedłem. MA LEWYM NADKOLU W KOMORZE SILNIKA MASZ TRZY ELEKTROZAWORY DO STEROWANIA PRZEPUSTNICĄ INTERKULERA. POPROSTU ŚCIĄGNIJ WĘŻYKI Z ZAWORÓW I PSIKNIJ DO ŚRODKA WD40. ZACIĄŁ CI SIĘ ZAWÓR OT I CAŁA AWARIA. MI POMOGŁO MYŚLĘ ,ŻE I TOBIE POMOŻE POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strazak112 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witam. Mam trochę pojęcia o problemach z obrotami w terrano czy mavericku (to jest to samo). Metody które tu opisujecie sprawdzają się w zaledwie 1% awarji. Na 99% przyczyna jest w pompie wtryskowej (można to nazwać wadą fabryczną).Jest zapchany lub całkowicie padł elektrozawór wysokiego ciśnienia -w niektórych pompach można go zdemontować ale w większości wymaga to wyjęcia pompy gdyż trzeba rozwiercać śruby które go trzymają bo łby od nich są fabrycznie ukręcane. Drugą z przyczyn jest zatarcie się pompki podnoszenia wysokiego ciśnienia -znajduje się ona wewnątrz pompy wtryskowej. Koszt naprawy u pompiarza to 300-400zł pod warunkiem że sami wymontujemy. Choć pompiarz ze Szczecina śpiewa sobie za to 800zł -sądzę że sporo przesadza!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touareg Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 (edytowane) Miałem ten sam problem w 2 silnikach (2,7 TD 94r.), pompa wtryskowa nie zaciągała paliwa. Lekarstwem było zamontowanie przepływowej (paliwowej) pompki elektrycznej pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową. Teraz z takim patentem jeżdżę i jest OK. Edytowane 22 Października 2011 przez Touareg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Miałem ten sam problem w 2 silnikach (2,7 TD 94r.), pompa wtryskowa nie zaciągała paliwa. Lekarstwem było zamontowanie przepływowej (paliwowej) pompki elektrycznej pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową. Teraz z takim patentem jeżdżę i jest OK. Kolego. A w jakiej pompie wystąpiła ta przypadłość? zexel czy bosch ? ( też mam problemy z TII 96r zexel i dojść nie mogę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Touareg Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Obie pompy to Zexel. Spróbować tego rozwiązania zawsze można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi108 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Powtórzę się (po innych kolegach). Najpierw sprawdźcie ten malutki filterek, ukryty pod śrubą na króćcu przewodu paliwowego wchodzącego do pompy wtryskowej. Najlepej go wogóle wyrzućcie, ew. zamontujcie zwykły przepływowy plastikowy filterek na wężu. To jest moim zdanie pięta achillesowa tego silnika powodująca większość usterek typu muli, kopci na biało, przerywa. Dopiero jak to zrobicie, szukajcie dalej - przewdy paliwowe, zawór EGR, wtrysk sterujący , przepływka, turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lary Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 gdzie dokladnie jest ten maly filterek o ktorym mowisz ? bo mam takie same obiawy ? pokaz zdjecie dziekowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 A poszukać troche na forum nie łaska tylko gotowce? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/73302-terrano-27-tdi-kopcenie-i-przerywanie/page-2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lary Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 siema , ja miallem podobne problemy . brak mocy i nie wchodzil na obroty wiecej niz 2500 i kopcil na bialo , poczyltalem na forum i dalme pompe wtryskowa do regeneracji . wymienil kumki na nowe bo wyly sparciale i jest traz idalnie .. usluga kosztowala 200pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 na początek najtańsze rzeczy trzeba sprawdzać http://www.hcd-customdevices.pl/index.php/how-to/97-silnik-kopci-brak-mocy-3500rpm na początek najtańsze rzeczy trzeba sprawdzać http://www.hcd-customdevices.pl/index.php/how-to/97-silnik-kopci-brak-mocy-3500rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesio182 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 hej, u mnie wszystko zależy od ilości ropy w baku - jak mam więcej niż pół to wszystko jest OK, natomiast jak mam mniej to po nocy rano jak odpalam to przez jakąś minutę go dławi (powietrzem). nie da się jechać itd., po tym czasie nagle wszystko Ok i już jeździ normalnie. Generalnie zawsze jak już się przedlawi to podczas jazdy wszystko jest super, a jeśli odpale w ciągu dnia po kilku godz to tez wszystko OK, dławi się tylko rano po nocy. Wtrysk już mam nowy, filtr paliwa nowy, węże i bak sprawdzony, zalozylem zaworek zwrotny przy filtrze paliwa i dalej to samo :/ czy to już na pewno nieszczelność pompy? czy może ktoś ma jeszcze jakies pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 możliwe że nieszczelny zawór wyprzedzenia kąta wtrysku, albo coś przy nim, pewnie gdzieś zasysa powietrze - jest załączany na zimnym silniku .... o ile to w tdi występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesio182 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 dzięki - sprawdze to. Dzisiaj rano jeszcze sprawdziłem jedna rzecz. Specjalnie zostawiłem bak na rezerwie i rano przed odpaleniem sprawdziłem pompke paliwa czy zeszla z niej ropa czy nie, ale okazało się, ze była twarda.... czyli można uznac ze pompa jest szczelna i gdzies faktycznie po drodze cos jest nieszczelne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 nie wnikałem dokładnie w TDI ale przelew od wtrysków idzie do zaworka na dole pompy, jest on zasilany gdy silnik jest zimny, ja bym spróbował odłączyć go i zobaczyć czy nadal będzie problem. a próbowałeś tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesio182 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 kurde nie za bardzo rozumie - chodzi Ci o ten podgrzewacz filtra żeby go odpiąć? kurde zle napisałem już wie, sprawdze dzięki wielkie problem rozwiązany na szczęście to nie pompa tylko ten malutki filterek ukryty pd sruba na kroccu przewodu paliwowego wchodzącego do pompy - był caly zawalony. także dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.