Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Brak mocy przy przyspieszaniu


Gość damian.popiel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość damian.popiel

Witam

Mam mały problem. Jestem posiadaczem Nissana Primery p11 1,8 benzyna. od pewnego czasu przy prędkości około 80km/h na 4 lub 5 biegu przy wciśnięciu gazu do dechy auto zaczyna lekko się dławic przez jakieś 2 sekundy. gdy przyspieszam powoli naciskając pedał gazu wszystko jest ok. dzieje się to tylko na tych dwóch biegach po prostu tak jakby coś go hamowało jakby tracił moc. Komputer nie pokazuje żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy jakich obrotach??? sprawdź czy czasem na wszystkich biegach nie jest tak dla zakresu obrotów około 3000 +-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damian.popiel

przy jakich obrotach??? sprawdź czy czasem na wszystkich biegach nie jest tak dla zakresu obrotów około 3000 +-

Na pierwszych trzech biegach kręci do czerwonej kreski w momencie zmiany z 3 na 4 przy ok 3,5tys obrotów i wciśnięciu pedału gazu do "dechy" auto tak jakby traciło moc poprostu nie przyspiesza a przy lekkim odjęciu gazu lub powolnym przyspieszaniu wszystko jest ok i to samo na 5 biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damian.popiel

kurcze tylko dlaczego na 4 i 5 biegu i zauważyłem że jak mam 2500obrotów wszystko jest ok a poniżej tych obrotów tylko na tych 2 biegach coś jest nie tak. Czy jakby to był przepływomierz to nie działoby się to na wszystkich biegach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku na każdym biegu był zamulony tracił moc powyżej 3500-4000 tys. obrotów a na piątym biegu nie chciał wcale jechać. Podłączony pod komputer nie wykazał błędów. Może spróbuj wyczyścić przepływk dobry środek to CRC AIR SENSOR CLEAN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damian.popiel

przeczyściłem i niestety nic nie dało dalej powyżej 2500obrotów jest ok poniżej 2500 tylko na 4 i 5 biegu traci moc na jakieś 2 sekundy w sumie to do osiągnięcia tych 2500obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sprawdzcie ostatni tlumik,mialem tak samo jak dzis jechalem to powyzej 3 tysiecy auto sie dlawilo.Odkrecilem ostatni tlumik i chodzi jak zloto.Po prostu tlumik jest zapchany i nalezy go wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam taki problem tylko u mnie dzieje sie tak na każdym biegu jak dodaje stopniowo gazu to idzie prawie normalnie, a jak na każdym biegu daje mu buta to najpierw szarpnie jak by chciał iść ale zaraz potem dostaje muła i ledwie wskazówka idzie do gory. Dzieje sie tak do 2500 obrotów powyżej już jest lepiej i nie wiem gdzie jest przyczyna, aha i mam pytanie gdzie dokładnie ta przepływka jest bo mechanik stwierdził że w moim aucie nie ma a jest to model p10 primery???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest na wtrysku 2.0 to przepływka jest koło filtra powietrza, jaki masz silnik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damian.popiel

a jak jest z kontrolka check engine czy zapala sie prz włączeniu zapłonu? pytam bo nie wiem czy mam spaloną żarówkę czy zapala się ona tylko w momencie uszkodzenia

 

czy ja wogole mam taka kontrolke mam primere p11 wrzesien 1999 roku

 

i jeszcze jedno nie wiem jaki mam olej w silniku auto ma przejechane 187000km auto uzytkowane i serwisowane w holandii z certyfikatem kilometrow niestety nie ma wywieszki jaki byl olej a chcialbym wlac 5w40 i nie wiem czy cos sie stanie jak teraz jest wlany 10w/40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest z kontrolka check engine czy zapala sie prz włączeniu zapłonu? pytam bo nie wiem czy mam spaloną żarówkę czy zapala się ona tylko w momencie uszkodzenia

 

czy ja wogole mam taka kontrolke mam primere p11 wrzesien 1999 roku

 

i jeszcze jedno nie wiem jaki mam olej w silniku auto ma przejechane 187000km auto uzytkowane i serwisowane w holandii z certyfikatem kilometrow niestety nie ma wywieszki jaki byl olej a chcialbym wlac 5w40 i nie wiem czy cos sie stanie jak teraz jest wlany 10w/40

 

kontrolka powinna się zapalić po przekręceniu kluczyka, po uruchomieniu gaśnie, jak nie świeci to może spalona lub jak auto brane od handlarza może wyjęta żarówka bo autko ma jakieś błędy.

olej jak nic nie było i ma oryginalny przebieg to powinien być 5W40, u mnie tak było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damian.popiel

ok sprawdze żaróke czy nie jest spaona albo wyjeta a jakie są czynności przy wymianie przepływomierza krok po kroku mozesz mi napisac. po wymianie musze jechac podlaczyc samochod pod komputer?

pozd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdze żaróke czy nie jest spaona albo wyjeta a jakie są czynności przy wymianie przepływomierza krok po kroku mozesz mi napisac. po wymianie musze jechac podlaczyc samochod pod komputer?

pozd

 

1 odkręcasz opaskę

2 zdejmujesz obudowę filtra z przepływką

3 odłączasz wtyczkę (po odłączeniu nie uruchamiać samochodu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wyskoczy check)

4 wykręcamy przepływkę z obudowy filtra (4 śrubki)

5 wkładamy nową

6 przykręcamy (4 śrubki)

7 zakładamy do autka

8 podłączamy wtyczkę

9 uruchamiamy nissmo i jest znowu gitt

10 nie ma potrzeby jechania na kompa po zmianie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawiłem zdjęcie spod maski mojej primery i proszę o pomoc w którym miejscu szukać tej przepływki...Jeżeli za filtrem powietrza to muszę rozmontować tą osłonę po lewej stronie tak ?? ..

post-32045-1271854702,6727_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u ciebie jest inaczej, zdejmij filtr i tam powinna przychodzić kostka i to jest przepływomierz u Ciebie, albo ja się mylę

może to wyglądać TAK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co Ty chcesz resetować ?? pamiętaj tylko aby nie kręcić auta na odłączonej wtyczce od przepływki i tyle,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damian.popiel

no wlasnie nie wiem przeczytralem cos takiego na forum ale cos mi nie pasowalo z tym. a kontrolka check engine o ktore3j pisalem wczesniej nie swieci przy przekreceniu kluczyka wiec czeka mnie rozkrecanie deski zeby dostac sie do zarówki chyba ze moze byc odlaczone cos zeby kontrolka nie dzialala?a wogole to w jakim miejscu na liczniku jest ta kontroolka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damian.popiel

bede jutro próbował sie dostac do żarówki. mam nadzieje ze się spaliła a nie została specjalnie odłączona. a mogła byc jeszcze jakoś inaczej odłączona przez odłączenie jakiegoś przewodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...