DINO Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 bede jutro próbował sie dostac do żarówki. mam nadzieje ze się spaliła a nie została specjalnie odłączona. a mogła byc jeszcze jakoś inaczej odłączona przez odłączenie jakiegoś przewodu raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 5prus8 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Wiec znalazłem przepływkę była pod filtrem powietrza, teraz czyścić ją jakimś środkiem, czy pomierzyć napięcie na niej czy coś zlutować żeby działała bo prawdopodobnie to jest przyczyna ... no chyba że zbyt małe ciśnienie paliwa dochodzi [przy naciśnięciu gazu do podłogi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 czyścić na początek, było wiele razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian.popiel Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 powiedz mi czy mam wymienic caly przeplywomierz czy moge tylko wymienic ta czesc z drucikami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 powiedz mi czy mam wymienic caly przeplywomierz czy moge tylko wymienic ta czesc z drucikami? jak da radę to tylko to z drucikami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian.popiel Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) ok dzieki żarówke załozyłem była wyciągnięta. teraz jest ok i kontrolka gaśnie po uruchomieniu silnika(to ma być tylko pomaranczowa kontrolka bez napisu check engine?) moze pierwszy wlasciciel mial klopoty i wyciagnął albo nie wiem co się stało bo jak rozkręcałem to wszystko było nie ruszone śruby czarne nie wykrecane itpu ciebie też najpierw załączają się halogeny a potem przeciwmgielne tylnie? a jeszcze jedno ile masz świateł przeciwmgielnych z tyłuy bo ja jedno lewe tylko miejsce na żarówke z praej strony jest i owszem ale w kloszu lampy nie ma dziury żeby tą żarówke włożyć)) Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez damian.popiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 ok dzieki żarówke załozyłem była wyciągnięta. teraz jest ok i kontrolka gaśnie po uruchomieniu silnika(to ma być tylko pomaranczowa kontrolka bez napisu check engine?) moze pierwszy wlasciciel mial klopoty i wyciagnął albo nie wiem co się stało bo jak rozkręcałem to wszystko było nie ruszone śruby czarne nie wykrecane itpu ciebie też najpierw załączają się halogeny a potem przeciwmgielne tylnie? a jeszcze jedno ile masz świateł przeciwmgielnych z tyłuy bo ja jedno lewe tylko miejsce na żarówke z praej strony jest i owszem ale w kloszu lampy nie ma dziury żeby tą żarówke włożyć)) jak nie było żarówki to może coś wyskoczy z czasem, tak tylko pomarańczowa bez napisu tak najpierw halogeny a potem tył, też mam jedno światło, tak stanowi kodeks drogowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian.popiel Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 no i wykrakałeś)oczywiści zartuje ale kontrolka się zapaliła auto jezdzi ok tylko na tych 2 biegach muli do 2500obrotów a potem całkiem normalnie zauważyłem że gdy wyłącze nawiewy swiatła to obroty mi spadają do ok 600 ale auto nie gaśnie. teraz powiedz mi czy możliwe że zapaliła się kontrolka przez ten przepływomierz? jutro bede miał nowy i bede go wymieniał. czy po wymianie (jak to jest to) kontrolka ce sama zgaśnie czy musze jechać na komputer(jest to troche problem bo aktualnie jestem w Holandii a tu minimum 70e za podpiecie) a może moge sam jakoś zresetować kompa. a wogóle oprócz przepływki masz jakieś pomysły co to może być innego bo po aucie nie moge rozpoznać bo oprócz w/w problemu nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 no i wykrakałeś)oczywiści zartuje ale kontrolka się zapaliła auto jezdzi ok tylko na tych 2 biegach muli do 2500obrotów a potem całkiem normalnie zauważyłem że gdy wyłącze nawiewy swiatła to obroty mi spadają do ok 600 ale auto nie gaśnie. teraz powiedz mi czy możliwe że zapaliła się kontrolka przez ten przepływomierz? jutro bede miał nowy i bede go wymieniał. czy po wymianie (jak to jest to) kontrolka ce sama zgaśnie czy musze jechać na komputer(jest to troche problem bo aktualnie jestem w Holandii a tu minimum 70e za podpiecie) a może moge sam jakoś zresetować kompa. a wogóle oprócz przepływki masz jakieś pomysły co to może być innego bo po aucie nie moge rozpoznać bo oprócz w/w problemu nic się nie dzieje. jest szansa, że zgaśnie choć nie koniecznie, jak rozepniesz przepływkę nie uruchamiaj auta bo wogóle nie będziesz mógł jeździć, podobno rozłączenie aku pomaga ale ja nei wiem ja kiedyś kupiłem sobie fejsa na allego i jakby co to wpinam się i usuwam błędy, to kosztuje coś koło 90 złociszy a można tym naprawde wiele zdziałać, jak się ma programy kontorlka może się zapalić jak przepływmomierz jest padnięty, dobrze by było abyś sprawdził co to za błąd odnośnie spadku napięcia po włączeniu wszystkiego, to może być sprawa alternatora, może szczotki się kończą heheh czyli jednak potwierdza się zasada BĘDZIE PAN ZADOWOLONY AUTO UŻYTKOWANE PRZEZ EMERYTA TYLKO DO KOŚCIOŁA BBUBBUUUHAHAHHAHA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian.popiel Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 zobaczymu jutro wymieniam przepływomierz. jak nie zgasnie to odłącze akumulator na noc(a wiesz może czy mam odłączyć tylko mase czy obydwie klemy??) auto kupilem z gwarancją niestety się skończyła jedyne czego jestem pewien to to jaki ma przebieg bo mam certyfikat legalności kilometrów z holandii i tego nie da się sfałszować no ale..... pozdrawaim i milego weekendu przepływomierz wymieniony i autko jezdzi ok ale check engine nadal swieci chyba bez komputera sie nie obejdzie zeby to skasowac mam jeszcze tylko problem z obrotami sa za niskie czy to sie da wyregulowac po podłączeniu do komputera? wymieniłem przepływomierz przeczyściłem onde lambde podłączyłem pod komputer wykasowałem błędy i teraz obroty mam ok 1000 przy zmianie biegu na postoju obroty na 1s podskakuja?! i wogóle wolno spadają co się dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 zobaczymu jutro wymieniam przepływomierz. jak nie zgasnie to odłącze akumulator na noc(a wiesz może czy mam odłączyć tylko mase czy obydwie klemy??) auto kupilem z gwarancją niestety się skończyła jedyne czego jestem pewien to to jaki ma przebieg bo mam certyfikat legalności kilometrów z holandii i tego nie da się sfałszować no ale..... pozdrawaim i milego weekendu przepływomierz wymieniony i autko jezdzi ok ale check engine nadal swieci chyba bez komputera sie nie obejdzie zeby to skasowac mam jeszcze tylko problem z obrotami sa za niskie czy to sie da wyregulowac po podłączeniu do komputera? wymieniłem przepływomierz przeczyściłem onde lambde podłączyłem pod komputer wykasowałem błędy i teraz obroty mam ok 1000 przy zmianie biegu na postoju obroty na 1s podskakuja?! i wogóle wolno spadają co się dzieje? unormują się też tak miałem po czyszczeniu przepustnicy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian.popiel Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 a ile mniej więcej to trwa kilometrów i czy mam jakos specjalnie jezdzic czy normalnie jak zawsze wyciągnołem i przeczyściłem silniczek krokowy i teraz mam problem bbo obroty za małe:)podobno musze jechać do nissana zeby podłączyli pod komputer i wyrogulowali czy to prawda czy mogę jakoś to sam zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryspin Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 a ile mniej więcej to trwa kilometrów i czy mam jakos specjalnie jezdzic czy normalnie jak zawsze wyciągnołem i przeczyściłem silniczek krokowy i teraz mam problem bbo obroty za małe:)podobno musze jechać do nissana zeby podłączyli pod komputer i wyrogulowali czy to prawda czy mogę jakoś to sam zrobić? Podlaczam sie pod temat wczoraj tez czyscilem przeplywke przepustnice i krokowy u siebie. Objaw jest taki ze po odpaleniu obroty ok 1800 potem spadaja do 1000 i nie mniej. Po puszczeniu gazu przez chwile utrzymuja sie 1200 a potem 1000 ale czytalem ze to prawidlowy objaw. W sprawie wolnych obrotow czy musze jechac do aso zeby zmniejszyli na ksiazkowe ~800 czy same sie unormuja ? Czy ewentualnie moge to sam zrobic (mam kabelek do podlaczenia). Powodem czyszczenia ukladu dolotowego byl problem z zapalaniem cieplego silnika silnik zapalal i gasl trzeba bylo chwile obroty przytrzymac po odpaleniu ale wolne byly 750 obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 gdzieś na forum było odnośnie "szkolenia" biegu jałowego 800 na czystym silniku bez załączonej klimy itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian.popiel Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 tak mi sie wydawalo ze gdzies to widzialem ale za nic nie moge tego znalez:) c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymin Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Jeśli przepustnica i zaworek IAAC jest wyczyszczony (i sprawny) to robimy tak: - włączamy silnik i rozgrzewamy auto; - 2-3 krotna przegazówka na 2-3 tys obr; - wyłączamy silnik i rozpinamy złącze TPS(czyli silnik krokowy) - włączamy silnik i znowu 2-3 krotna przegazówka na 2-3 tys obr; (ECU wyłączy kontrolę biegu jałowego poprzez zmianę kąta wyprzedzenia zapłonu i korekt otwarcia zaworku IAAC); - sprawdzamy obroty jeśli są różne niż c.a 700 to kręcimy plastikową śrubą na zaworze IAAC dodająć lub ujmując powietrza i staramy ustawić się owe 700 rpm; - po ustawieniu wyłączamy silnik i zapinamy złącze TPS; - uruchamiamy silnik i 2-3 krotna przegazówka na 2-3 tys obr; To jest w instrukcji obsługi ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryspin Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Mam jeszcze dwa pytania odnosnie wolnych obrotow: Czy na wolnych obrotach przepustnica powinna byc fizycznie calkowicie szczelnie zamknieta czy powinna byc lekko uchylona ?, Jakie powinno byc obliczone obciazenie (calculated load) w czasie pracy silnika na wolnych obrotach u mnie 23% ?. W moim silniku SR20 nie ma sruby na zaworku IAAC jest tylko sruba regulujaca domkniecie przepustnicy na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.