Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Brak mocy przy przyspieszaniu


Gość damian.popiel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

bede jutro próbował sie dostac do żarówki. mam nadzieje ze się spaliła a nie została specjalnie odłączona. a mogła byc jeszcze jakoś inaczej odłączona przez odłączenie jakiegoś przewodu

 

raczej nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec znalazłem przepływkę była pod filtrem powietrza, teraz czyścić ją jakimś środkiem, czy pomierzyć napięcie na niej czy coś zlutować żeby działała bo prawdopodobnie to jest przyczyna ... no chyba że zbyt małe ciśnienie paliwa dochodzi [przy naciśnięciu gazu do podłogi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz mi czy mam wymienic caly przeplywomierz czy moge tylko wymienic ta czesc z drucikami?

 

jak da radę to tylko to z drucikami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damian.popiel

ok dzieki

 

żarówke załozyłem była wyciągnięta. teraz jest ok i kontrolka gaśnie po uruchomieniu silnika(to ma być tylko pomaranczowa kontrolka bez napisu check engine?) moze pierwszy wlasciciel mial klopoty i wyciagnął albo nie wiem co się stało bo jak rozkręcałem to wszystko było nie ruszone śruby czarne nie wykrecane itpu ciebie też najpierw załączają się halogeny a potem przeciwmgielne tylnie?

 

a jeszcze jedno ile masz świateł przeciwmgielnych z tyłuy bo ja jedno lewe tylko miejsce na żarówke z praej strony jest i owszem ale w kloszu lampy nie ma dziury żeby tą żarówke włożyć:)))

Edytowane przez damian.popiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki

 

żarówke załozyłem była wyciągnięta. teraz jest ok i kontrolka gaśnie po uruchomieniu silnika(to ma być tylko pomaranczowa kontrolka bez napisu check engine?) moze pierwszy wlasciciel mial klopoty i wyciagnął albo nie wiem co się stało bo jak rozkręcałem to wszystko było nie ruszone śruby czarne nie wykrecane itpu ciebie też najpierw załączają się halogeny a potem przeciwmgielne tylnie?

 

a jeszcze jedno ile masz świateł przeciwmgielnych z tyłuy bo ja jedno lewe tylko miejsce na żarówke z praej strony jest i owszem ale w kloszu lampy nie ma dziury żeby tą żarówke włożyć:)))

 

jak nie było żarówki to może coś wyskoczy z czasem,

tak tylko pomarańczowa bez napisu

tak najpierw halogeny a potem tył,

też mam jedno światło, tak stanowi kodeks drogowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damian.popiel

no i wykrakałeś:))oczywiści zartuje ale kontrolka się zapaliła auto jezdzi ok tylko na tych 2 biegach muli do 2500obrotów a potem całkiem normalnie zauważyłem że gdy wyłącze nawiewy swiatła to obroty mi spadają do ok 600 ale auto nie gaśnie. teraz powiedz mi czy możliwe że zapaliła się kontrolka przez ten przepływomierz? jutro bede miał nowy i bede go wymieniał.

czy po wymianie (jak to jest to) kontrolka ce sama zgaśnie czy musze jechać na komputer(jest to troche problem bo aktualnie jestem w Holandii a tu minimum 70e za podpiecie) a może moge sam jakoś zresetować kompa. a wogóle oprócz przepływki masz jakieś pomysły co to może być innego bo po aucie nie moge rozpoznać bo oprócz w/w problemu nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wykrakałeś:))oczywiści zartuje ale kontrolka się zapaliła auto jezdzi ok tylko na tych 2 biegach muli do 2500obrotów a potem całkiem normalnie zauważyłem że gdy wyłącze nawiewy swiatła to obroty mi spadają do ok 600 ale auto nie gaśnie. teraz powiedz mi czy możliwe że zapaliła się kontrolka przez ten przepływomierz? jutro bede miał nowy i bede go wymieniał.

czy po wymianie (jak to jest to) kontrolka ce sama zgaśnie czy musze jechać na komputer(jest to troche problem bo aktualnie jestem w Holandii a tu minimum 70e za podpiecie) a może moge sam jakoś zresetować kompa. a wogóle oprócz przepływki masz jakieś pomysły co to może być innego bo po aucie nie moge rozpoznać bo oprócz w/w problemu nic się nie dzieje.

 

jest szansa, że zgaśnie choć nie koniecznie, jak rozepniesz przepływkę nie uruchamiaj auta bo wogóle nie będziesz mógł jeździć, podobno rozłączenie aku pomaga ale ja nei wiem ja kiedyś kupiłem sobie fejsa na allego i jakby co to wpinam się i usuwam błędy, to kosztuje coś koło 90 złociszy a można tym naprawde wiele zdziałać, jak się ma programy ;)

 

kontorlka może się zapalić jak przepływmomierz jest padnięty, dobrze by było abyś sprawdził co to za błąd

 

odnośnie spadku napięcia po włączeniu wszystkiego, to może być sprawa alternatora, może szczotki się kończą

 

 

heheh czyli jednak potwierdza się zasada BĘDZIE PAN ZADOWOLONY AUTO UŻYTKOWANE PRZEZ EMERYTA TYLKO DO KOŚCIOŁA BBUBBUUUHAHAHHAHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damian.popiel

zobaczymu jutro wymieniam przepływomierz. jak nie zgasnie to odłącze akumulator na noc(a wiesz może czy mam odłączyć tylko mase czy obydwie klemy??)

auto kupilem z gwarancją niestety się skończyła jedyne czego jestem pewien to to jaki ma przebieg bo mam certyfikat legalności kilometrów z holandii i tego nie da się sfałszować no ale..... pozdrawaim i milego weekendu

 

przepływomierz wymieniony i autko jezdzi ok ale check engine nadal swieci chyba bez komputera sie nie obejdzie zeby to skasowac mam jeszcze tylko problem z obrotami sa za niskie czy to sie da wyregulowac po podłączeniu do komputera?

 

wymieniłem przepływomierz przeczyściłem onde lambde podłączyłem pod komputer wykasowałem błędy i teraz obroty mam ok 1000 przy zmianie biegu na postoju obroty na 1s podskakuja?! i wogóle wolno spadają co się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymu jutro wymieniam przepływomierz. jak nie zgasnie to odłącze akumulator na noc(a wiesz może czy mam odłączyć tylko mase czy obydwie klemy??)

auto kupilem z gwarancją niestety się skończyła jedyne czego jestem pewien to to jaki ma przebieg bo mam certyfikat legalności kilometrów z holandii i tego nie da się sfałszować no ale..... pozdrawaim i milego weekendu

 

przepływomierz wymieniony i autko jezdzi ok ale check engine nadal swieci chyba bez komputera sie nie obejdzie zeby to skasowac mam jeszcze tylko problem z obrotami sa za niskie czy to sie da wyregulowac po podłączeniu do komputera?

 

wymieniłem przepływomierz przeczyściłem onde lambde podłączyłem pod komputer wykasowałem błędy i teraz obroty mam ok 1000 przy zmianie biegu na postoju obroty na 1s podskakuja?! i wogóle wolno spadają co się dzieje?

 

unormują się też tak miałem po czyszczeniu przepustnicy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damian.popiel

a ile mniej więcej to trwa kilometrów i czy mam jakos specjalnie jezdzic czy normalnie jak zawsze

 

wyciągnołem i przeczyściłem silniczek krokowy i teraz mam problem bbo obroty za małe:)podobno musze jechać do nissana zeby podłączyli pod komputer i wyrogulowali czy to prawda czy mogę jakoś to sam zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile mniej więcej to trwa kilometrów i czy mam jakos specjalnie jezdzic czy normalnie jak zawsze

 

wyciągnołem i przeczyściłem silniczek krokowy i teraz mam problem bbo obroty za małe:)podobno musze jechać do nissana zeby podłączyli pod komputer i wyrogulowali czy to prawda czy mogę jakoś to sam zrobić?

 

Podlaczam sie pod temat wczoraj tez czyscilem przeplywke przepustnice i krokowy u siebie. Objaw jest taki ze po odpaleniu obroty ok 1800 potem spadaja do 1000 i nie mniej. Po puszczeniu gazu przez chwile utrzymuja sie 1200 a potem 1000 ale czytalem ze to prawidlowy objaw. W sprawie wolnych obrotow czy musze jechac do aso zeby zmniejszyli na ksiazkowe ~800 czy same sie unormuja ? Czy ewentualnie moge to sam zrobic (mam kabelek do podlaczenia). Powodem czyszczenia ukladu dolotowego byl problem z zapalaniem cieplego silnika silnik zapalal i gasl trzeba bylo chwile obroty przytrzymac po odpaleniu ale wolne byly 750 obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś na forum było odnośnie "szkolenia" biegu jałowego

800 na czystym silniku bez załączonej klimy itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli przepustnica i zaworek IAAC jest wyczyszczony (i sprawny) to robimy tak:

- włączamy silnik i rozgrzewamy auto;

- 2-3 krotna przegazówka na 2-3 tys obr;

- wyłączamy silnik i rozpinamy złącze TPS(czyli silnik krokowy)

- włączamy silnik i znowu 2-3 krotna przegazówka na 2-3 tys obr; (ECU wyłączy kontrolę biegu jałowego poprzez zmianę kąta wyprzedzenia zapłonu i korekt otwarcia zaworku IAAC);

- sprawdzamy obroty jeśli są różne niż c.a 700 to kręcimy plastikową śrubą na zaworze IAAC dodająć lub ujmując powietrza i staramy ustawić się owe 700 rpm;

- po ustawieniu wyłączamy silnik i zapinamy złącze TPS;

- uruchamiamy silnik i 2-3 krotna przegazówka na 2-3 tys obr;

 

 

To jest w instrukcji obsługi !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze dwa pytania odnosnie wolnych obrotow:

Czy na wolnych obrotach przepustnica powinna byc fizycznie calkowicie szczelnie zamknieta czy powinna byc lekko uchylona ?,

Jakie powinno byc obliczone obciazenie (calculated load) w czasie pracy silnika na wolnych obrotach u mnie 23% ?.

W moim silniku SR20 nie ma sruby na zaworku IAAC jest tylko sruba regulujaca domkniecie przepustnicy na wolnych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...