Gość kloon Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam !!! Wczoraj zaczęła świecić kontrolka AIRBAG. Poczytałem forum i posprawdzałem kabelki pod siedzeniem - i są OK. Wiec zacząłem kontrolować błędy poprzez mrugająca kontrolkę ENGINE. Co nie umiem się doszukać co to jest. Kontrolka najpierw mruga 10 razy wolno potem przerwa następnie 2 razy szybko znów przerwa i znów 3 razy szybko znów przerwa i 4 razy szybko a następnie 10 razy wolno. Czyli w skrócie 10 - 2 - 3 - 4 - 10. Próbowałem kilkakrotnie aby nie zaszła pomyłka. Czy któryś z szanownych forumowiczów mógłby poradzić z tam problemem zrobić ? Z góry dziękuje za jakakolwiek pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Jaki to silnik może to błędy OBD2 P1234 Fuel Pump Driver Module Off Line lub P0234,"Stan przeładowania /nadmiernego ładowania/ silnika" Jak zwierałeś Pin 4 do masy czy zworka między piny, jakie gniazdo masz OBD 1 czy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kloon Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Samochód wyprodukowany w 2004 roku i silnik 2.2 Dci. Kontrole błędów robiłem sposobem bez zworkowym. A gniazdo mam 16 pinowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 kloon oj coś mieszasz niczym ginekolog z dowcipu i wyprowadziłeś nam kolegę and_pec'a na manowce, albo Twoje układy sygnalizacyjno-ostrzegawcze działają w dosyć oryginalny sposób W takim wypadku to ja mieszam i przepraszam. A o co mi chodzi? Już wyłuszczam, a raczej wytłuszczam - sam popatrz: Witam !!! Wczoraj zaczęła świecić kontrolka AIRBAG. Poczytałem forum i posprawdzałem kabelki pod siedzeniem - i są OK. Wiec zacząłem kontrolować błędy poprzez mrugająca kontrolkę ENGINE. Być może niepotrzebnie się tu publikuję, bo może w P12 "to normalka" (już gdzieś czytałem że "trafione" immo sygnalizowane jest przez kontrolkę "Check Engine" - chyba w P11), ale czy aby na pewno błędy AIRBAG'a, oczytuje się w P12 z mrugnięć kontrolki "check" (o ile w P12 można aktywować "błyski na check'u") ?!? Podejrzewam, że trafiła Ci się mała zmyłka, i "od A do Z" chodzi Ci o miganie, oraz odczyty z kontrolki AIRBAG'a, i wspomnieniem o "check", który sygnalizuje problemy silnikowe, zmyliłeś kolegę, i dostałeś kody silnikowe. To tak w kwestii "rozplątania supełka". A co się tyczy AIRBAG'a, to jeśli nie masz, proponuję poszukać (tu na forum chyba sa linki, a jak nie to zagoogluj), i zajrzeć do serwis-manuala, są w nim kody silnika, może będą, i znajdziesz kody od "poduch", bo inaczej to chyba ASO "się kłania" (nie wiem czy znalazłbyś warsztat znający sie "na poduchach"). Szerokosci, widoczności, przyczepności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kloon Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Przepraszam jeśli namieszałem ale nie jestem specem od tych spraw. Pomyślałem ze kłopot z kontrolka Airbaga tez można potwierdzić w ten sposób. Wiec udaje się do mechanika a po kontroli opisze cala sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Przepraszam jeśli namieszałem ale nie jestem specem od tych spraw. Pomyślałem ze kłopot z kontrolka Airbaga tez można potwierdzić w ten sposób. Wiec udaje się do mechanika a po kontroli opisze cala sprawę. Eee tam, aż tak ostro to nie namieszałeś, bo może to ja coś tu mieszam?!? Ale dziwne trochę by to było, gdyby kody błędów AIRBAG'a podawała mryganiem kontrolka "check". Myślę, że w prostocie siła i skoro masz na desce kontrolkę AIRBAG'a, to po prostu ona powinna Cię informować o wszelkich problemach "z poduchami" a nie kontrolka "Check Engine". Oczywiście wszystko przy założeniu, że producent umożliwił/aktywował diagnostykę poprzez błyskanie kontrolki (bo przecież masz auto z OBD2, więc wszystko można sprawdzić po złaczu), ale jak opisałeś błyskanie kontrolki, to chyba "działają" i błyski. Jak widzę, postanowiłes odrazu udać się do mechanika, jeżeli nie jest to dzisiaj, a czas Ci pozwoli, to może jednak spróbuj zajrzeć we wspomniany serwis-manual, bo tak mi się wydaje, że warto poszperać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin3006 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Problemy z kontrolka Airbag'a w nissanach to nie nowość. Najprawdopodobniej masz uszkodzony zwijak w kierownicy. Otwórz drzwi, włącz zapłon, po czym szybko naciśnij 7 razy czujnik otwarcia drzwi. Kontrolka airbag'a powinna mrugać wskazując kod. Po wyłączeniu zapłonu błąd bedzie skasowany. Jeśli coś jest uszkodzone bład wystąpi ponownie. Wtedy najlepiej ASO. Koszt w.w. zwijaka to ok. 700zl z robocizną. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Witam. Znowu podepnę się pod temat. Proszę mi wybaczyć jeśli to zły wątek. Mam wyciąg z diagnostyki poduszek. System - AIR BAG, pod part numer mam wszędzie a9 18, w polu DTC pusto, Szczegóły diagnostyki. Tu litania: Airbag module [open] Side module RH [open] Satellite sens RH [comm fail] Satellite sens LH [comm fail] Control unit Side module LH [open] Control unit PRE-Ten front RH [open/vb-short] PRE-Ten front LH [open/vb-short] Assist A/B Module [open] W kolumnie time wszystko ma wartość CRNT Co znaczą teksty w nawiasie, elementy niektóre kojarzę, ale nic z tego nie rozumiem. Byłbym wdzięczny za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.