Gość siwy532 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 witam moja micra k11 1996 1,0 po odpaleniu silnika hałasuje.Hałas najprawdopodobniej dochodzi z rozrządu jest taki specyficzny nie żęcholi a jakoś tak dziwnie skrzeczy ,myślałem że to któreś łożysko ale zdjąłem paski a hałas został.Samochód ma 120 k km przebiegu .pomyślałem że zobaczę do rozrządu,po zdjęciu bocznej pokrywy dostałem się do górnego łańcuszka napinacz dał się cofnąć palcem i to powodowało poluzowanie łańcucha ,nie wiem czy tak powinno być .Czy ten napinacz jest hydrauliczny tak jak mam w primerze czy może jest tam jakaś sprężyna nie wiem .Czy ktoś się orientuje na tym ,a może rozrząd do wymiany się kwalifikuje?Słyszałem że 200 k km można bez obawy zrobić. witam moja micra k11 1996 1,0 po odpaleniu silnika hałasuje.Hałas najprawdopodobniej dochodzi z rozrządu jest taki specyficzny nie żęcholi a jakoś tak dziwnie skrzeczy ,myślałem że to któreś łożysko ale zdjąłem paski a hałas został.Samochód ma 120 k km przebiegu .pomyślałem że zobaczę do rozrządu,po zdjęciu bocznej pokrywy dostałem się do górnego łańcuszka napinacz dał się cofnąć palcem i to powodowało poluzowanie łańcucha ,nie wiem czy tak powinno być .Czy ten napinacz jest hydrauliczny tak jak mam w primerze czy może jest tam jakaś sprężyna nie wiem .Czy ktoś się orientuje na tym ,a może rozrząd do wymiany się kwalifikuje?Słyszałem że 200 k km można bez obawy zrobić. kurde naprawdę nikt się na tym nie zna nie dostałem odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 witam moja micra k11 1996 1,0 po odpaleniu silnika hałasuje.Hałas najprawdopodobniej dochodzi z rozrządu jest taki specyficzny nie żęcholi a jakoś tak dziwnie skrzeczy ,myślałem że to któreś łożysko ale zdjąłem paski a hałas został.Samochód ma 120 k km przebiegu .pomyślałem że zobaczę do rozrządu,po zdjęciu bocznej pokrywy dostałem się do górnego łańcuszka napinacz dał się cofnąć palcem i to powodowało poluzowanie łańcucha ,nie wiem czy tak powinno być .Czy ten napinacz jest hydrauliczny tak jak mam w primerze czy może jest tam jakaś sprężyna nie wiem .Czy ktoś się orientuje na tym ,a może rozrząd do wymiany się kwalifikuje?Słyszałem że 200 k km można bez obawy zrobić. kurde naprawdę nikt się na tym nie zna nie dostałem odpowiedzi. Moja tak ma od 20tys kilometrów ;-) a przejechane ma ze 170tys. ustaje jak silnik się rozgrzeje. jak Cie to wybitnie irytuje to mozesz wymienic hydrauliczny napinacz łancucha , jednak nie jest zalecane wymieniane samego napinacza a od razu trzeba zrobic caly rozrząd.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Napinacze w mikrze są hydrauliczen, a któryś jeden jest hydrauliczny i sprężynowy. Nie pamiętam czy to ten przy wałkach czy ten niżej którego teraz nie widzisz. Fak faktem, łańcuch nie powinien zmieniać naciągu pod wpływem Twojego nacisku palcem. Bardzo możliwe że musisz wymienić napinacze i łańcuchy, koła można sobie podarować o ile zęby nie są stępione. Możesz również zmierzysz sobie luzy zaworowe, żeby wyeliminować tą część silnika która może generować hałas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy532 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 DZIĘKI PANOWIE CHYBA UDAM SIĘ DO ZAPRZYJAŻNIONEGE MECHANIKA NIECH TO ZOBACZY SWOIM FACHOWYM OKIEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uciu Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 DZIĘKI PANOWIE CHYBA UDAM SIĘ DO ZAPRZYJAŻNIONEGE MECHANIKA NIECH TO ZOBACZY SWOIM FACHOWYM OKIEM. Daj potem znac:-) Ja wymieniłem cały rozrząd, łącznie z kołami zębatymi i dalej słychać przez ok 2sek "to coś" po odpaleniu...:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Bo zaraz po odpaleniu z zimnego silnika cały olej znajduje się w misce olejowej i dopiero po paru sekundach rozprowadzony jest po całym silniku. Dlatego przez pierwsze chwile chodzi głośno. Ewentualnie możesz pro forma sprawdzić luzy na płytkach czy nie są za małe lub za duże. Być może to przez to na początku Ci głośno pracuje. Bo zaraz po odpaleniu z zimnego silnika cały olej znajduje się w misce olejowej i dopiero po paru sekundach rozprowadzony jest po całym silniku. Dlatego przez pierwsze chwile chodzi głośno. Ewentualnie możesz pro forma sprawdzić luzy na płytkach czy nie są za małe lub za duże. Być może to przez to na początku Ci głośno pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.