Gość emi Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam. Od pewnwgo czasu jeżdżę 350Z. Z mojej wiedzy wynika , że autko ma 80cio litrowy zbiornik paliwa. Niestety , zauważyłem że nie mogę zatankować do pełna.Od rezerwy do płna mieści się ok 50l paliwa. Prawdopodobnież nie ma przepływu pomiędzy zbiornikami. Proszę o radę lub sugestję co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Dziękuję z góry i pozdrawiam. Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez emi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WooX Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 (edytowane) mam taki sam problem. Wskazówka pokazuje że jest empty, zalałem na ful 38 litrów i wskazówka pokazuje max. Co jest nie tak? gdzieś wyczytałem na angielskiej stronie, że Zetka ma zbiornik paliwa z przegrodą i są tam dwie ee czujki które wysyłają sygnał o ilości paliwa w danej części zbiornika. Tam twierdzą że jedna z tych czujek mi padła. Ktoś coś może o tym powiedzieć? Czy droga jest naprawa czegoś takiego? pozdrawiam Edytowane 16 Czerwca 2010 przez WooX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Z racji podobnej dolegliwości odgrzewam temet. Jak sobie poradziliście z tem zbiornikiem paliwa, bo mam tak samo, mieści mi się 65 litrów paliwa. Podrzućcie jakieś rozwiązanie. Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Mi też wchodzi około 66 i nie sądzę żeby mogło się tam zmieścić 80 litrów-ta wartość to jakaś pomyłka lub przekłamanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A jest jakieś odpowietrzenie zbiornika, bo przy tankowaniu pistolet odbija i "ciurkiem" trzeba lać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A jest jakieś odpowietrzenie zbiornika, bo przy tankowaniu pistolet odbija i "ciurkiem" trzeba lać? dokładnie ,tez mam czasem z tym problem:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 U mnie ameryka wersja i coś nie tak też jest z odpowietrzaniem. Czasem samo zaleje i odbije, czasami trzeba ciurkiem lać. Nie jest to spowodowane EVAP em? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kregon Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Hmmm... Nigdy nie nalalem wiecej niz 66 litrow a DTE pokazywalo "---". Sprawdzilem w instrukcji i faktycznie winno wejsc 80 litrow. Dajmy 5 listrow w przewodach itp. to 70-75 powinno dac sie nalac. Nie mam pojecia o co chodzi. Sadze, ze skoro wszyscy tak mamy, to po prostu zbiornik paliwa nie ma 80 litrow pojemnosci, a 70-75. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 oby tylko pojemność zbiornika się nie zmniejszała ;-) za tydzień robię chrzest mojej nyski i chcę przejechać 1800km w 24h(wakacje), oby 4 zbiorniki wystarczyły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Przy średniej prędkości 250 km/h zrobisz ten dystans w 7,5 godziny,tylko zatankujesz 8 razy, 3000 pln nie przekroczysz :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Mnie to się zdaje, że dużo zależy od dystrybutorów. A ja daje przykład na moim pickupie, ale wiem że maxima amerykańska znajomego ma podobnie. Albo duża rezerwa jest. Nie jestem taki że wyjadę do zera rezerwę ale może kiedyś będzie trzeba sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kregon Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 W poprzednim aucie niestety zdarzylo mi sie wyjezdzic do sucha... Musialem nalac jakies 7-8 litrow benzyny zanim auto w ogole odpalilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 To będzie tylko do próby, bo ogólnie pływa u mnie dużo paliwa, bo zawsze gdzieś się człowiek spieszy. Rano się wstaje i tysiąc spraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WooX Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 mi to jeszcze bardzo szybko schodzi wskaźnik poziomu paliwa w dół, a później się utrzymuje na niskim poziomie. Komputer długo również pokazuje, że mogę przejechać koło 100km. Dopiero po jakimś dystansie zaczyna to spadać. W końcu olałem sprawę i się do tego przyzwyczaiłem. Ot wsio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 a może po prostu wskaźnik paliwa mocno przekłamuje i tam jeszcze jest 20 litrów w momencie jak pokazuje, że się kończy. Ja od nowości nigdy nie nalewam więcej jak 60 litrów. Raz może 60 i kilka nalałem. Wielu producentów zabezpiecza w ten sposób właścicieli pojazdów przed zapowietrzeniem układu paliwowego co może skutkować brakiem możliwości odpalenia poza serwisem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Rezerwa może i taka jest, ale dlaczego pistolet odbija po nalaniu 15 litrów ?. Ostatnio tankowałem dłużej niż ciężarowka, cięgle się w baku burzyło. Myslę, że problem jest w niedrożnym odpowietrzeniu baku, tylko jak tu się wdrapać pod Zetkę... Idzie wiosna wykopiem kanał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 hehehe G35 też ma ten problem. Konkluzja - trzeba założyć gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Rezerwa może i taka jest, ale dlaczego pistolet odbija po nalaniu 15 litrów ?. Ostatnio tankowałem dłużej niż ciężarowka, cięgle się w baku burzyło. Myslę, że problem jest w niedrożnym odpowietrzeniu baku, tylko jak tu się wdrapać pod Zetkę... Idzie wiosna wykopiem kanał no tak, to kwestia odpowietrzenia albo takiej klapki co zapobiega powracaniu paliwa do korka. jak miałem volvo to ta klapka się zupełnie przekręciła przez co w ogóle nie mogłem wlewać paliwa. naprawa polegała na przesunięciu klapki i przykręceniu jej ponownie. 2h roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Karol Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 U mnie z reguly tankowanie wychodzi 250-300zł, czyli 50-60L zależnie jak nisko jest wskazówka od benzyny. Raz jakoś żadna stacja nie była mi po drodze, że włączyło mi się odliczanie km jakie przejadę na tym co mam w baku. Jak dojechałem na stacje komputer wskazywał, że zostało mi 40km. Wtedy do pełna wyszło koło 60L właśnie (nie pamiętam dokładnie). Jeśli wierzyć kompowi, to 40km przy średnim spalaniu 18L to daje jeszcze około 7L. Odnośnie odbijania przy tankowaniu to u mnie ten problem jeszcze nigdy nie wystapil. Dobija dopiero gdy dytrybutor pokazuje, ze jestem uboższy prawie o 3 stówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 U mnie z reguly tankowanie wychodzi 250-300zł, czyli 50-60L zależnie jak nisko jest wskazówka od benzyny. Raz jakoś żadna stacja nie była mi po drodze, że włączyło mi się odliczanie km jakie przejadę na tym co mam w baku. Jak dojechałem na stacje komputer wskazywał, że zostało mi 40km. Wtedy do pełna wyszło koło 60L właśnie (nie pamiętam dokładnie). Jeśli wierzyć kompowi, to 40km przy średnim spalaniu 18L to daje jeszcze około 7L. Odnośnie odbijania przy tankowaniu to u mnie ten problem jeszcze nigdy nie wystapil. Dobija dopiero gdy dytrybutor pokazuje, ze jestem uboższy prawie o 3 stówki u mnie również dokładnie wszystko tak jak napisałeś, łącznie z tym odbijaniem dopiero przy pełnym baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieto83 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 No właśnie.... TO SAMO a ten, u mnie też przy okazji wywala CHECK ENGINE (tzn po pewnym czasie) - kod P1410 o ile dobrze pamiętam, właśnie coś związane z EVAP co kolwiek to jest. nie macie tak ? z tego co zorientowałem to problem w kaloryczności polskiego paliwa bo mam wersje US.. ale nie wiem czy to nie bzdura, dziwne.. a z tym odpowietrzaniem, to jak sprawdzić czy się zapowietrzył ? może poczekać aż mi zbiornik w kosmos wywali.hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 No właśnie.... TO SAMO a ten, u mnie też przy okazji wywala CHECK ENGINE (tzn po pewnym czasie) - kod P1410 o ile dobrze pamiętam, właśnie coś związane z EVAP co kolwiek to jest. nie macie tak ? z tego co zorientowałem to problem w kaloryczności polskiego paliwa bo mam wersje US.. ale nie wiem czy to nie bzdura, dziwne.. a z tym odpowietrzaniem, to jak sprawdzić czy się zapowietrzył ? może poczekać aż mi zbiornik w kosmos wywali.hmm co bym nie lał nigdy nie miałem check engine, może sprawdź katalizator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 co bym nie lał nigdy nie miałem check engine, może sprawdź katalizator... ja podobnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Karol Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 u mnie też problem z Check Engine jest nieznany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 No właśnie.... TO SAMO a ten, u mnie też przy okazji wywala CHECK ENGINE (tzn po pewnym czasie) - kod P1410 o ile dobrze pamiętam, właśnie coś związane z EVAP co kolwiek to jest. nie macie tak ? z tego co zorientowałem to problem w kaloryczności polskiego paliwa bo mam wersje US.. ale nie wiem czy to nie bzdura, dziwne.. a z tym odpowietrzaniem, to jak sprawdzić czy się zapowietrzył ? może poczekać aż mi zbiornik w kosmos wywali.hmm Możesz jeszcze raz tak dla mojej ciekawości sprawdzić Nr błedu bo nic takiego nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.